Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Philharmoniker

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ja, maar vorig jaar uit de basis gespeeld bij Arsenal en nog minstens tot september geblesseerd. De match tegen Schotland haalt hij sowieso al niet, en tegen Kroatië (oktober) lijkt het me toch aangewezen om iemand met meer matchritme op te stellen.

Dus als Pocognoli het goed doet, zou ik dan toch eerder Pocognoli - Vertonghen - Kompany - (Alderweireld) verkiezen, dan Vertonghen - Vermaelen/Van Buyten - Kompany - (Alderweireld).

Als Poco suckt, dan niet natuurlijk :p. En als Vermaelen zijn oude vorm terugvindt en terug een basisstek krijgt bij Arsenal, dan zou ik ook nog altijd voor Vertonghen - Vermaelen - Kompany - (Alderweireld) kiezen.



*kuch* Van Buyten *kuch*

Van Buyten heeft laatst nog een prachtige goal gemaakt in de Duitse supercup he :unsure: Moet wilmots duidelijk niet ontgaan zijn! alsook de ander goalen waar die fars bij betrokken was :puke::doh:

rafiki

Legacy Member
Philharmoniker zei:
Van Buyten heeft laatst nog een prachtige goal gemaakt in de Duitse supercup he :unsure: Moet wilmots duidelijk niet ontgaan zijn! alsook de ander goalen waar die fars bij betrokken was :puke::doh:
Ah, je bedoelt die fars die nog altijd topscorer is van deze "gouden" lichting? :)

Gavin

Legacy Member
Hij heeft goals gemaakt, ja, maar heeft enkel het voordeel van de meeste caps te hebben van de spelers die nog aan spelen toekomen. Goal per match ratio is al minder "indrukwekkend", plus Danzel heeft voor elke goal dat hij gescoord heeft minstens twee blunders/tegengoals op zijn geweten.

TrickY.

Legacy Member
Philharmoniker zei:
Van Buyten heeft laatst nog een prachtige goal gemaakt in de Duitse supercup he :unsure: Moet wilmots duidelijk niet ontgaan zijn! alsook de ander goalen waar die fars bij betrokken was :puke::doh:

Was aanwezig in Dortmund dus heb de volledige wedstrijd gezien. Van Buyten was toen ijzersterk aan het verdedigen. No joke. Heeft precies de pech dat er vaak eentje in zn eigen goal vliegt :unsure:

Vanavond ook naar de Heizel. Gaat weer een geweldig sfeertje worden :love:

Lospeed

Legacy Member
TrickY. zei:
Was aanwezig in Dortmund dus heb de volledige wedstrijd gezien. Van Buyten was toen ijzersterk aan het verdedigen. No joke. Heeft precies de pech dat er vaak eentje in zn eigen goal vliegt :unsure:

Vanavond ook naar de Heizel. Gaat weer een geweldig sfeertje worden :love:

Location: Zulte
Zit jij toevallig bij de Red Devils Fans Deinze? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan