Philharmoniker
Legacy Member
Sir.Killalot zei:Ja, maar vorig jaar uit de basis gespeeld bij Arsenal en nog minstens tot september geblesseerd. De match tegen Schotland haalt hij sowieso al niet, en tegen Kroatië (oktober) lijkt het me toch aangewezen om iemand met meer matchritme op te stellen.
Dus als Pocognoli het goed doet, zou ik dan toch eerder Pocognoli - Vertonghen - Kompany - (Alderweireld) verkiezen, dan Vertonghen - Vermaelen/Van Buyten - Kompany - (Alderweireld).
Als Poco suckt, dan niet natuurlijk. En als Vermaelen zijn oude vorm terugvindt en terug een basisstek krijgt bij Arsenal, dan zou ik ook nog altijd voor Vertonghen - Vermaelen - Kompany - (Alderweireld) kiezen.
*kuch* Van Buyten *kuch*
Van Buyten heeft laatst nog een prachtige goal gemaakt in de Duitse supercup he
Moet wilmots duidelijk niet ontgaan zijn! alsook de ander goalen waar die fars bij betrokken was
:doh:
. En als Vermaelen zijn oude vorm terugvindt en terug een basisstek krijgt bij Arsenal, dan zou ik ook nog altijd voor Vertonghen - Vermaelen - Kompany - (Alderweireld) kiezen. 
