Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Logos

Legacy Member
Hadden ze inderdaad vroeger moeten op anticiperen. Niemand had natuurlijk verwacht dat het zo'n vaart ging lopen. Beste oplossing voorlopig, anders krijg je enkel maar misnoegde mensen die zich inschrijven maar toch niet naar een match kunnen gaan kijken.

J.Brown

Legacy Member
Opstellingen volgens de RTBF:

Les compos probables

Belgique : Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Kompany, Pocognoli, Witsel, Fellaini, Chadli, De Bruyne, Hazard, Lukaku

France : Lloris, Clichy, Koscielny, Abidal, Sagna, Kondogbia, Guilavogui, Ribéry, Payet, Valbuena, Benzema

Jonas89

Legacy Member
J.Brown zei:
Opstellingen volgens de RTBF:

Les compos probables

Belgique : Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Kompany, Pocognoli, Witsel, Fellaini, Chadli, De Bruyne, Hazard, Lukaku

France : Lloris, Clichy, Koscielny, Abidal, Sagna, Kondogbia, Guilavogui, Ribéry, Payet, Valbuena, Benzema

Deze 2 wil ik toch eens aan het werk zien

Sir.Killalot

Legacy Member
Voor België vooral benieuwd naar Pocognoli. Hopelijk toont hij dat we een waardige LB in de rangen hebben. Kunnen we in de toekomst misschien centraal met Vertonghen - Kompany spelen.

Hopelijk kan Alderweireld ook wat vertrouwen tanken vandaag tegen Ribery, al vrees ik daar voor :p


Naar Chadli ook wel benieuwd.

NemesisBE

Legacy Member
J.Brown zei:
Opstellingen volgens de RTBF:

Les compos probables

Belgique : Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Kompany, Pocognoli, Witsel, Fellaini, Chadli, De Bruyne, Hazard, Lukaku

France : Lloris, Clichy, Koscielny, Abidal, Sagna, Kondogbia, Guilavogui, Ribéry, Payet, Valbuena, Benzema

Als het Frank Raes is vanavond, ow ow ow dan voor de uitspraak :lol:

Sir.Killalot

Legacy Member
Twee jaar geleden hebben we er nog gelijk tegen gespeeld.


In vriendschappelijke wedstrijden is de stand zelfs 26-19 voor ons :p

J.Brown

Legacy Member
Fransen praten enkel over Hazard en Kompany. Die gaan nog verschieten denk ik.

J.Brown

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Mja, da's zoals wij enkel spreken van Ribery en Benzema zeker? :)

Mwah. Ik denk dat wij wel beseffen dat Frankrijk nog steeds een topploeg heeft, het beperkt zich niet tot Ribery en Benzema. Hun verdediging (incl. keeper) + aanvalslinie is om van te kwijlen imo.

Wilcao

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Voor België vooral benieuwd naar Pocognoli. Hopelijk toont hij dat we een waardige LB in de rangen hebben. Kunnen we in de toekomst misschien centraal met Vertonghen - Kompany spelen.

Hopelijk kan Alderweireld ook wat vertrouwen tanken vandaag tegen Ribery, al vrees ik daar voor :p


Naar Chadli ook wel benieuwd.

Ik zie geen reden om Vermaelen op dit moment op de bank te zitten bij de RD. Die speelt toch ijzersterk naast Kompany.

Misterblort

Legacy Member
Wilcao zei:
Ik zie geen reden om Vermaelen op dit moment op de bank te zitten bij de RD. Die speelt toch ijzersterk naast Kompany.

Maar speelt niet bij Arsenal en laat dat nu juist iets zijn dat Wilmots heel belangrijk vindt.. Wat ook logisch is.

Sir.Killalot

Legacy Member
Wilcao zei:
Ik zie geen reden om Vermaelen op dit moment op de bank te zitten bij de RD. Die speelt toch ijzersterk naast Kompany.

Ja, maar vorig jaar uit de basis gespeeld bij Arsenal en nog minstens tot september geblesseerd. De match tegen Schotland haalt hij sowieso al niet, en tegen Kroatië (oktober) lijkt het me toch aangewezen om iemand met meer matchritme op te stellen.

Dus als Pocognoli het goed doet, zou ik dan toch eerder Pocognoli - Vertonghen - Kompany - (Alderweireld) verkiezen, dan Vertonghen - Vermaelen/Van Buyten - Kompany - (Alderweireld).

Als Poco suckt, dan niet natuurlijk :p. En als Vermaelen zijn oude vorm terugvindt en terug een basisstek krijgt bij Arsenal, dan zou ik ook nog altijd voor Vertonghen - Vermaelen - Kompany - (Alderweireld) kiezen.

Misterblort zei:
Maar speelt niet bij Arsenal en laat dat nu juist iets zijn dat Wilmots heel belangrijk vindt.. Wat ook logisch is.

*kuch* Van Buyten *kuch*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan