Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Jongens, alsof wij moeten vrezen dat iemand van ons voor Engeland wilt spelen?

Dat zwalpend ploegje is een zinkend schip.

Racing_Genk

Legacy Member
Waarom zou die trouwens voor Engeland willen kiezen? Heeft daar geen enkele band mee.

Ik denk dat het tussen Albanie & Belgie zal gaan maar ik heb er vertrouwen in dat het Belgie wordt. Is gewoon de meest logische keuze..

ShRule

Legacy Member
Howard Webb de ref voor vrijdag!
Jammer zonder zijn "copain" Kompany:p

Kenneke10

Legacy Member
Waarom kan deze niet gewoon kiezen ? ipv er zo een soap van te maken.

Tgaat precies niet zo goed mee onze duivels , de bruyne op de bank, idem voor v buyten en alderweireld, mertens , kompany en fellani out .

Weet niet of we benteke recupereren ? hazard ook maar kwartier gespeeld , gelukkig is lukaku wat in vorm nu .

Dit juist voor kroatie :(.

Rikie

Legacy Member
Gelukkig hebben jullie allemaal meerdere nationaliteiten, hebben jullie 'vreemde' ouders/familieleden die je proberen te overtuigen om voor hun land te spelen, hebben jullie coaches en vrienden en spelers die jullie willen overtuigen, hebben jullie al in die situatie gezeten en weten jullie alles over die zaak. Zodat jullie alles perfect kunnen inschatten en hem kunnen afschrijven als een snotaap die niet wil beslissen en er liefst van al nog een soap rond maakt.

Kily_G

Legacy Member
Als Wilmots Bakkali 1 seconde op het veld plaatst vrijdag moet hij zelf al niet meer kiezen. Hij weigert geen selecties en zonder blessure zal hij op de bank zitten dus kan dat snel opgelost zijn.

mtm

Legacy Member
Rikie zei:
Gelukkig hebben jullie allemaal meerdere nationaliteiten, hebben jullie 'vreemde' ouders/familieleden die je proberen te overtuigen om voor hun land te spelen, hebben jullie coaches en vrienden en spelers die jullie willen overtuigen, hebben jullie al in die situatie gezeten en weten jullie alles over die zaak. Zodat jullie alles perfect kunnen inschatten en hem kunnen afschrijven als een snotaap die niet wil beslissen en er liefst van al nog een soap rond maakt.

Ouders die hun kind in een richting proberen te pushen zijn losers. En als ge toch niet zeker zijt van uw stuk, dan moet ge maar gewoon een selectie weigeren. Gelijk Januzaj tot nu toe heeft gedaan bijvoorbeeld. Niet gelijk Bakkali voor België U15, U16, U17 en U21 spelen, om dan te beginnen twijfelen. Ik noem dat aandachtstrekkerij. Als ge heel uw jeugd voor België gespeeld hebt, moet ge plots niet doen alsof Marokko een reële optie is. Weg met dat soort spelers.

Bart Religion

Legacy Member
profound zei:
Benteke en Bakkali in selectie Rode Duivels - VoetbalNieuws.be

Go bakkali! Krijgt hopelijk wat speelkansen.


De selectie:

Doelmannen: Koen Casteels (Hoffenheim), Thibaut Courtois (Atletico Madrid), Simon Mignolet (Liverpool)

Verdedigers: Toby Alderweireld (Atletico Madrid), Laurent Ciman (Standard), Guillaume Gillet (Anderlecht), Vincent Kompany (Manchester City), Nicolas Lombaerts (Zenit Sint-Petersburg), Sébastien Pocognoli (Hannover), Daniel Van Buyten (Bayern München), Thomas Vermaelen (Arsenal), Jan Vertonghen (Tottenham)

Middenvelders: Nacer Chadli (Tottenham), Steven Defour (Porto), Moussa Dembélé (Tottenham), Marouane Fellaini (Manchester United), Timmy Simons (Club Brugge), Axel Witsel (Zenit Sint-Petersburg)

Aanvallers: Zakaria Bakkali (PSV), Christian Benteke (Aston Villa), Kevin De Bruyne (Chelsea), Eden Hazard (Chelsea), Romelu Lukaku (Everton), Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton)

Beter Meunier en Cavanda oproepen ipv sukkels zoals Ciman & Gillet

Stan_V

Legacy Member
mtm zei:
Ouders die hun kind in een richting proberen te pushen zijn losers. En als ge toch niet zeker zijt van uw stuk, dan moet ge maar gewoon een selectie weigeren. Gelijk Januzaj tot nu toe heeft gedaan bijvoorbeeld. Niet gelijk Bakkali voor België U15, U16, U17 en U21 spelen, om dan te beginnen twijfelen. Ik noem dat aandachtstrekkerij. Als ge heel uw jeugd voor België gespeeld hebt, moet ge plots niet doen alsof Marokko een reële optie is. Weg met dat soort spelers.

Tja, bij Januzaj is het ook de vader die alles beslist hoor. We zullen nooit weten in hoeverre hij al dan niet al voor eender welk land had willen uitkomen. Geen idee of dat dan 'beter' is

J.Brown

Legacy Member
Bart Religion zei:
Beter Meunier en Cavanda oproepen ipv sukkels zoals Ciman & Gillet

Ciman is een CV itt tot Meunier en Cavanda. De Laurent doet het trouwens al lange tijd uitstekend in de verdediging, beste verdediging trouwens van de JPL, 4 goals in 10 matchen als ik me niet vergis. Het is niet meer den duts van bij Brugge. Bij Standard is het een patron, maakt amper fouten en vormt een goed duo samen met Kanu. Er zijn gewoon geen betere opties dan Ciman voor bij de RD.

Bart Religion

Legacy Member
Bij Club speelde die idd op RB en dat was niet veel soeps. Al had vooral met het mentale te maken. Het publiek stond al van in het begin niet bepaald achter hem om het zacht uit te drukken. Dat is het nadeel van een grote ploeg te zijn. Dat trek veel successupporters aan en als het dan slecht gaat beginnen ze al snel de eigen spelers uit te fluiten enzo omdat ze gewoon voor een ploeg willen supporteren die wint. Dwaze mentaliteit eigenlijk, alsof spelers uitfluiten en hun zelfvertrouwen ondermijnen er gaat voor zorgen dat ze beter gaan spelen.

Ciman daarna niet meer gevolgd eigenlijk. Blij voor hem dat hij het nu wel goed doet.

Maar 'k zie dan nog altijd liever Meunier dan Gillet bij de Rode Duivels. Zowel verdedigend als aanvallend beter.

Wilcao

Legacy Member
Ben ik trouwens de enige die stiekem hoopt dat we ons pas dinsdag tegen Wales kwalificeren?

Misterblort

Legacy Member
Wilcao zei:
Ben ik trouwens de enige die stiekem hoopt dat we ons pas dinsdag tegen Wales kwalificeren?

ja :p Ik ga kijken maar ik hoop toch dat we ons al gaan geplaatst hebben, anders is het nagelbijten :)

Van De Walle heeft overschot van gelijk imo.. Als em nog ni zeker is moete hem ni oproepen.
Dan liever iemand die wel 100% voor België wil spelen. Anyway, als em op de bank zit, nen halve minuut laten invallen. Dan ist rap geklonken..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan