Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DoVyTn

Legacy Member
Net nog een ticketje kunnen scoren voor België - Wales :bow:

Met de bus vanuit Dentergem

SomeDude

Legacy Member
‘Als Wilmots Januzaj opneemt in zijn plannen voor Brazilië, kiest hij voor België’

Alé doen!

TrickY.

Legacy Member
DoVyTn zei:
Net nog een ticketje kunnen scoren voor België - Wales :bow:

Met de bus vanuit Dentergem

Dan gade bij mij zitten. Das mijne stamcafe + supportersclub waar ik alle thuismatchen mee meega en sommige verplaatsingen ook :p

Edit: gij kent Jan misschien? :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
Kunde samen pinten drinken ;)
Ik volg het wel vanuit mijn zetel.

DoVyTn

Legacy Member
TrickY. zei:
Dan gade bij mij zitten. Das mijne stamcafe + supportersclub waar ik alle thuismatchen mee meega en sommige verplaatsingen ook :p

Edit: gij kent Jan misschien? :)

Niet dak weet :p ik ga mee in de plaats van Pieter-Jan.

Rocknsad

Legacy Member
Kunnen we nu Januzaj niet oproepen ipv fellaini? Die is toch duidelijk in vorm en misschien wel in staat om een half uurke mee te draaien en zo is hij meteen aan belgie verbonden :p

Of Ferreira-carrasco ?

Of gewoon Naingollan nog eens een kans geven natuurlijk :)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
De vraag is: In wie zijn plaats zou Januzaj komen?

Doelmannen: Koen Casteels (Hoffenheim), Thibaut Courtois (Atletico Madrid), Simon Mignolet (Liverpool)

Verdedigers: Toby Alderweireld (Atletico Madrid), Cavanda (Lazio), Vincent Kompany (Manchester City), Nicolas Lombaerts (Zenit Sint-Petersburg), Sébastien Pocognoli (Hannover), Daniel Van Buyten (Bayern München), Thomas Vermaelen (Arsenal), Jan Vertonghen (Tottenham)

Middenvelders: Steven Defour (Porto), Moussa Dembélé (Tottenham), Marouane Fellaini (Manchester United), Radja Nainggolan (Cagliari), Kevin De Bruyne (Chelsea), Axel Witsel (Zenit Sint-Petersburg)

Aanvallers: Zakaria Bakkali (PSV), Christian Benteke (Aston Villa), Eden Hazard (Chelsea), Romelu Lukaku (Everton), Chadli (Tottenham), Kevin Mirallas (Everton)[/QUOTE]


Dat is echt een hele stacked ploeg. En dan zijn Carrasco-Ferreira, Thorgan Hazard, Lestienne, Mertens enzovoort ook nog op de deur aan het kloppen. Bakkali, Chadli en Mirallas zijn dan de spelers die er mogelijk uit vliegen. Maar eerlijk, wat zijn we met een 18-jarige knul op een WK? Ik zou gewoon kijken naar welke van die twee jonge snaken (Bakkali/Januzaj) het nuttigste is positiegewijs en het meeste speelde dat seizoen.

Balsaus

Legacy Member
Mertens zit ook in de selectie eh.

En Januzaj nu al oproepen? Roep gewoon Nainggolan ipv Fellaini op.

Rocknsad

Legacy Member
Een Januzaj die dit seizoen nog wel een 10-tal keer zal starten bij Manu (BPL, Beker, misschien europees) zou in mijn ogen toch een betere aanwinst zijn als Bakkali. Januzaj zou in principe, zelfs als 18-jarige, op zijn minst moeten kunnen concureren met Defour,Naingollan (alle respect voor Radja, maar zijn speelminuten bij de RD zijn niet echt een succes te noemen),...

Zeker aangezien Bakkali in principe enkel op Hazard/De bruyne zijn plaats kan, en voor die positie heb je in principe al zeer sterke doubloures (Mertens, Mirallas, Chadli,...)

Rocknsad

Legacy Member
Balsaus zei:
Mertens zit ook in de selectie eh.

En Januzaj nu al oproepen? Roep gewoon Nainggolan ipv Fellaini op.

Naingollan zit toch ook al in de selectie, of vergis ik mij? :)

Logos

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
De vraag is: In wie zijn plaats zou Januzaj komen?

Doelmannen: Koen Casteels (Hoffenheim), Thibaut Courtois (Atletico Madrid), Simon Mignolet (Liverpool)

Verdedigers: Toby Alderweireld (Atletico Madrid), Cavanda (Lazio), Vincent Kompany (Manchester City), Nicolas Lombaerts (Zenit Sint-Petersburg), Sébastien Pocognoli (Hannover), Daniel Van Buyten (Bayern München), Thomas Vermaelen (Arsenal), Jan Vertonghen (Tottenham)

Middenvelders: Steven Defour (Porto), Moussa Dembélé (Tottenham), Marouane Fellaini (Manchester United), Radja Nainggolan (Cagliari), Kevin De Bruyne (Chelsea), Axel Witsel (Zenit Sint-Petersburg)

Aanvallers: Zakaria Bakkali (PSV), Christian Benteke (Aston Villa), Eden Hazard (Chelsea), Romelu Lukaku (Everton), Chadli (Tottenham), Kevin Mirallas (Everton)


Dat is echt een hele stacked ploeg. En dan zijn Carrasco-Ferreira, Thorgan Hazard, Lestienne, Mertens enzovoort ook nog op de deur aan het kloppen. Bakkali, Chadli en Mirallas zijn dan de spelers die er mogelijk uit vliegen. Maar eerlijk, wat zijn we met een 18-jarige knul op een WK? Ik zou gewoon kijken naar welke van die twee jonge snaken (Bakkali/Januzaj) het nuttigste is positiegewijs en het meeste speelde dat seizoen.

Chadli gaat hij echt niet thuis laten volgens mij. Kan op verschillende posities uit de voeten, wat echt handig kan zijn op een tornooi. Als we die lijn doortrekken is Januzaj van beiden het meest nuttig, want die kan zowat overal op het middenveld en in de aanval geposteerd worden. Ik zou persoonlijk Mertens thuislaten, maar die staat al niet meer in jouw lijstje :p

Pseudo

Legacy Member
Logos zei:
Chadli gaat hij echt niet thuis laten volgens mij. Kan op verschillende posities uit de voeten, wat echt handig kan zijn op een tornooi. Als we die lijn doortrekken is Januzaj van beiden het meest nuttig, want die kan zowat overal op het middenveld en in de aanval geposteerd worden. Ik zou persoonlijk Mertens thuislaten, maar die staat al niet meer in jouw lijstje :p

Elke speler kan op verschillende posities uit de voeten, dat betekent niet dat ze echt goed zijn op die positie. Chadli is de meest niet-gevaar-creëerende nummer 10 dat ik ooit gezien heb. Elke keer ik die in de ploeg zie staan wil ik een paar vazen tegen de muur gooien, EN NIET ZO VAN DIE GOEDKOPE BROL EH MAAT

SPARTAN

Legacy Member
Een week op voorhand al te siked zijn voor vrijdag, al dat aftellen...

Gavin

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Maar eerlijk, wat zijn we met een 18-jarige knul op een WK? Ik zou gewoon kijken naar welke van die twee jonge snaken (Bakkali/Januzaj) het nuttigste is positiegewijs en het meeste speelde dat seizoen.
En vooral hoe die hun vormpeil is. Hoe vaak zien we geen jonge talentjes debuteren als een raket om dan een half seizoen later serieus te stinken en een moeilijk bevestigingsjaar te hebben? En precies daartussen ligt het WK.

Grootste deel van de hype komt dan ook nog door de media. Wat hebben die twee nu al gedaan? Vooral dat van Bakkali snap ik niet. Januzaj is dan ook nog omwille van zijn twee goals, hoeveel man gaat me hier kunnen vertellen hoe die hier afgelopen weekend speelde buiten die goals? Thorgan Hazard zou dan eerder bij de nationale ploeg moeten, die blijft gewoon gaan, ook al is het maar JPL en EL. Ferreira-Carrasco ken ik helemaal niet, maar die lijkt toch ook al een pak consistenter dan die ander twee met goede ratings.



En als het zo doorgaat, moeten er voor het WK misschien geen keuzes gemaakt worden. Blessures en bankzitterij gaan de selectie dan goed verkloten. Maar niet dat dat erg is natuurlijk, want Wilmots is een flexibele selectie met variërende spelers en namen aan het bouwen. Echt een batterij aan spelers die al bij de nationale ploeg gespeeld hebben heeft hij aangelegd. :ironic:

BeeLz

Legacy Member
Pseudo zei:
Elke speler kan op verschillende posities uit de voeten, dat betekent niet dat ze echt goed zijn op die positie. Chadli is de meest niet-gevaar-creëerende nummer 10 dat ik ooit gezien heb. Elke keer ik die in de ploeg zie staan wil ik een paar vazen tegen de muur gooien, EN NIET ZO VAN DIE GOEDKOPE BROL EH MAAT

Maar Chadli is dan ook geen 10 maar een winger. Kan zeker een meerwaarde zijn met onze niet bestaande backs maar niet ten koste van Hazard of De Bruyne.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan