Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duffman- zei:Wtf. Deze foto's verschijnen hier ineens op mijn facebook...
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1374318_10200747455145497_587149318_n.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/946024_10200747456745537_1087904033_n.jpg
Die mannen zijn zowat de oprichters van een supportersclub in Herentals en zijn heel goed bevriend met mijn zus dus vandaar dat ik ze ken. Ze zijn altijd meegegaan op verplaatsing tijdens de laatste campagne maar geen idee hoe ze dit geflikt hebben...![]()
.stungunner zei:haha, juist Waseige gehoord op Radio1? Die zijn nederlands is precies nog slechter geworden dan 12 jaar geleden.
Alleen zijne "fantasjtiesj" is nog altijd hetzelfde![]()

Tuninboy zei:Hij heeft teminste het WK gehaald.![]()
stungunner zei:haha, juist Waseige gehoord op Radio1? Die zijn nederlands is precies nog slechter geworden dan 12 jaar geleden.
Alleen zijne "fantasjtiesj" is nog altijd hetzelfde![]()

Zo midden in de hype zou dat wel weer politiek uitgespeeld worden.