Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zizou10

Legacy Member
Gewoon plaatsen. Daarna volle focus op het WK, het kwalificeren moet voor de Duivels de komende jaren een normaliteit worden. Op het WK zou ik toch zeker inzetten op een halve finale (minimaal), en dat meen ik serieus.

J.Brown

Legacy Member
Zal wel eerder voor een mooie transfer te versieren zijn. Genoeg talent bij de RD voor echte Belgen. Die kiest wel voor Nigeria spelen vermoed ik, woont amper 2/3 jaar in Luik...

BBQezel

Legacy Member
J.Brown zei:
Zal wel eerder voor een mooie transfer te versieren zijn. Genoeg talent bij de RD voor echte Belgen. Die kiest wel voor Nigeria spelen vermoed ik, woont amper 2/3 jaar in Luik...

Anderzijds dan testen bij de beloften van de Rode Duivels en zien hoe dat loopt. Maar dat is dan als ie voor België wilt spelen.

Général Zantas

Legacy Member
En 6 maanden nadat hij de naturalisatie op zak heeft, vertrekt hij naar de PL en zien we hem nooit meer terug. Die wordt Belg om Engeland binnen te geraken, niet meer en niet minder. Zou hem liever niet bij de RD zien, omwille van die reden.

En ja, ook hier zenuwen! Ik denk wel dat we kunnen winnen, waarschijnlijk via de counter ofzo. Hopelijk hebben we eens ne keer chance en krijgen we direct ne penalty in de 1ste minuut. Of de laatste. Maar dan gene Lukaku achter de bal. En gene Witsel. Gewoon Jantje. Of desnoods Thibaut.

caoimhin

Legacy Member
StNd zei:
Beetje van een dubbel gevoel.

Langs de ene kant wil ik dat ze zo snel mogelijk zeker zijn van kwalificatie en dus duimen voor een overwinning (of een drawken, maar toch liever winnen).

Langs de andere kant, ik heb tickets voor dinsdag en de volksvreugde zou nog zo groot zijn moesten ze zich dan plaatsen.

Met het verschil dat volgens mij de sfeer dinsdag heel stil / zenuwachtig zal zijn indien we vanavond verliezen. Tot we scoren natuurlijk. Dus laat ze vanavond zich maar kwalificeren, en dan dinsdag gewoon 90 minuten ambiance.

Wilcao

Legacy Member
Geen nood, Jantje gaat gewoon de enige goal scoren op een stilstaande fase.

ToasT

Legacy Member
E_wout zei:
De wever mag toch in zijn handjes wrijven dat de verkiezingen twee weken voor het wk vallen :) Zo midden in de hype zou dat wel weer politiek uitgespeeld worden.
Als Kompany dan terug een anti-NVA bericht de wijde wereld in stuurt, zal hij vooral beginnen zweten imo. Alé, was eigenlijk meer een pro-België bericht maar iedereen wist tegen wie het bedoeld was.
Mijn stem krijgt NVA alvast niet meer, lang leve de piraten partij :)

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
profound zei:
Plots wil iedereen belg worden zeker :p

Volgens Maggy De Block is dat zowiezo al,

Hatelijk hoe elke numbnuts nog wil profiteren met wat er nu met de Rode Duivels gebeurd. Eerst Leekens, die nog altijd zijn mond niet kan houden, nu begint Advocaat in de Telegraaf ook al te neuten.

Duffman-

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Volgens Maggy De Block is dat zowiezo al,

Hatelijk hoe elke numbnuts nog wil profiteren met wat er nu met de Rode Duivels gebeurd. Eerst Leekens, die nog altijd zijn mond niet kan houden, nu begint Advocaat in de Telegraaf ook al te neuten.
Heb ik precies gemist?

Anyhow; gisteren heb ik gedroomd dat we met 5-1 of 2-1 de boot in gingen gaan. Vannacht zijn we daar in mijn droom gaan winnen met 0-4 dus dat komt helemaal goed :cool:

Pariah

Legacy Member
Zie ze vnv alleszins niet winnen. Eerder 2-0 voor Hrvatska :unsure:

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Lilspanyol

Legacy Member
Ik kijk juist eens naar de datum waarop het WK begint. Is blijkbaar op een donderdag?
Hoe dan ook, door het zes weken systeem zijn de juni-examens al op 13 juni gedaan (de dag na het begin van het WK).
Kan niet beter zijn :woohoo:

zizou10

Legacy Member
Pariah zei:
Zie ze vnv alleszins niet winnen. Eerder 2-0 voor Hrvatska :unsure:

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Waarom joh? Jullie hebben op bijna elke positie een betere speler.

BuZz.LiGhTYeAr zei:
Volgens Maggy De Block is dat zowiezo al,

Hatelijk hoe elke numbnuts nog wil profiteren met wat er nu met de Rode Duivels gebeurd. Eerst Leekens, die nog altijd zijn mond niet kan houden, nu begint Advocaat in de Telegraaf ook al te neuten.

Dat hij samen met Wilmots de fundamenten had gelegd toch of zo? Ja beschamend zulke uitspraken.

SPARTAN

Legacy Member
Toch de spelersgroep van de Kroaten niet onderschatten. Zit ook heel wat talent tussen. Ik snap niet dat mensen onze kern afschilderen als zoveel beter, de Kroaten kunnen verdomme goed shotten. Bovendien hebben ze met Olic & Mandzukic 2 vlot scorende spitsen. Ik hou m'n hart vast. Zelden zoveel zenuwen gehad voor een voetbalmatch, heb net het gevoel als voor een examen!

zizou10

Legacy Member
SPARTAN zei:
Toch de spelersgroep van de Kroaten niet onderschatten. Zit ook heel wat talent tussen. Ik snap niet dat mensen onze kern afschilderen als zoveel beter, de Kroaten kunnen verdomme goed shotten. Bovendien hebben ze met Olic & Mandzukic 2 vlot scorende spitsen. Ik hou m'n hart vast. Zelden zoveel zenuwen gehad voor een voetbalmatch, heb net het gevoel als voor een examen!

Dan heb je geen inzicht in de kwaliteiten van jullie selectie. Qua verdedigers kan Kroatië niet tippen aan de Belgen, qua middenveld op Modric na ook niet, aanval idem dito. En ze hebben absoluut grote talenten met Kovacic en Halilovic, maar die zijn 19 en net 17, die gaan het verschil vanavond niet maken denk ik, al weet je het natuurlijk nooit.

Jepjep

Legacy Member
Ben ik de enige die geen zenuwen heeft?
Misschien ben ik er te gerust in omdat we deze campagne vaak slecht speelden en toch de punten pakten.

Pariah

Legacy Member
zizou10 zei:
Waarom joh? Jullie hebben op bijna elke positie een betere speler.



Dat hij samen met Wilmots de fundamenten had gelegd toch of zo? Ja beschamend zulke uitspraken.

Kwalificatie die binnen handbereik ligt, zal sowieso voor extra stress zorgen. Kroatië zal vol aan de bak moeten en als er dan snel een goal valt, kan het nog een lastige avond worden. En voormalig oostblok landen zijn altijd lastig. :unsure:

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

zizou10

Legacy Member
Pariah zei:
Kwalificatie die binnen handbereik ligt, zal sowieso voor extra stress zorgen. Kroatië zal vol aan de bak moeten en als er dan snel een goal valt, kan het nog een lastige avond worden. En voormalig oostblok landen zijn altijd lastig. :unsure:

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Dat klopt, maar je moet er wel vertrouwen in hebben. Als je nu al gaat beginnen met 'zie ons vanavond niet winnen, eerder 2-0 voor Hrvatska' ... tja, niet echt een goede instelling :)

caoimhin

Legacy Member
ToasT zei:
Als Kompany dan terug een anti-NVA bericht de wijde wereld in stuurt, zal hij vooral beginnen zweten imo.

Het verschil dat zoiets maakt is verwaarloosbaar, niet alle kiezers zijn idioten die hun politieke voorkeur laten leiden door de resultaten van een nationaal elftal.

Balsaus

Legacy Member
Er zijn wel veel idioten die op NVA stemmen , dus het zal wel een impact hebben zo'n WK deelname
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan