Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


J.Brown zei:Zal wel eerder voor een mooie transfer te versieren zijn. Genoeg talent bij de RD voor echte Belgen. Die kiest wel voor Nigeria spelen vermoed ik, woont amper 2/3 jaar in Luik...
StNd zei:Beetje van een dubbel gevoel.
Langs de ene kant wil ik dat ze zo snel mogelijk zeker zijn van kwalificatie en dus duimen voor een overwinning (of een drawken, maar toch liever winnen).
Langs de andere kant, ik heb tickets voor dinsdag en de volksvreugde zou nog zo groot zijn moesten ze zich dan plaatsen.
Als Kompany dan terug een anti-NVA bericht de wijde wereld in stuurt, zal hij vooral beginnen zweten imo. Alé, was eigenlijk meer een pro-België bericht maar iedereen wist tegen wie het bedoeld was.E_wout zei:De wever mag toch in zijn handjes wrijven dat de verkiezingen twee weken voor het wk vallenZo midden in de hype zou dat wel weer politiek uitgespeeld worden.

profound zei:Plots wil iedereen belg worden zeker![]()
Heb ik precies gemist?BuZz.LiGhTYeAr zei:Volgens Maggy De Block is dat zowiezo al,
Hatelijk hoe elke numbnuts nog wil profiteren met wat er nu met de Rode Duivels gebeurd. Eerst Leekens, die nog altijd zijn mond niet kan houden, nu begint Advocaat in de Telegraaf ook al te neuten.

Pariah zei:Zie ze vnv alleszins niet winnen. Eerder 2-0 voor Hrvatska
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
BuZz.LiGhTYeAr zei:Volgens Maggy De Block is dat zowiezo al,
Hatelijk hoe elke numbnuts nog wil profiteren met wat er nu met de Rode Duivels gebeurd. Eerst Leekens, die nog altijd zijn mond niet kan houden, nu begint Advocaat in de Telegraaf ook al te neuten.
SPARTAN zei:Toch de spelersgroep van de Kroaten niet onderschatten. Zit ook heel wat talent tussen. Ik snap niet dat mensen onze kern afschilderen als zoveel beter, de Kroaten kunnen verdomme goed shotten. Bovendien hebben ze met Olic & Mandzukic 2 vlot scorende spitsen. Ik hou m'n hart vast. Zelden zoveel zenuwen gehad voor een voetbalmatch, heb net het gevoel als voor een examen!
zizou10 zei:Waarom joh? Jullie hebben op bijna elke positie een betere speler.
Dat hij samen met Wilmots de fundamenten had gelegd toch of zo? Ja beschamend zulke uitspraken.

Pariah zei:Kwalificatie die binnen handbereik ligt, zal sowieso voor extra stress zorgen. Kroatië zal vol aan de bak moeten en als er dan snel een goal valt, kan het nog een lastige avond worden. En voormalig oostblok landen zijn altijd lastig.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

ToasT zei:Als Kompany dan terug een anti-NVA bericht de wijde wereld in stuurt, zal hij vooral beginnen zweten imo.