Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
imo zit Van der Gijp er meestal boenk bovenop, maar de manier waarop hij het vertelt wordt door niet iedereen gesmaakt ;)

Reverz

Legacy Member
mp4me zei:
Deels akkoord maar hij vergeet wel Courtois en Kompany.
Ironisch genoeg zegt hij 3 minuten later wel dat het spel vanachter uit begint en dat die keeper dus het belangrijkste is :lol:

Noodle

Legacy Member
Ironisch genoeg zegt hij 3 minuten later wel dat het spel vanachter uit begint en dat die keeper dus het belangrijkste is

En eerst stoefen over dat Nederland minstens 2 wereldspelers heeft en wij geen en onze Courtois daarna bestempelen als wereldkeeper... gewoon 2 keer winnen en dan af en toe in de tabellen naar beneden kijken om te wuiven naar onze noorderburen :)

Reverz

Legacy Member
Gavin zei:
Never, gonna, happen... er wordt nu al gezaagd over qualifiers voor EK & WK door de clubs van de spelers. Zo'n internationale competitie zou nog meer internationale wedstrijden betekenen en waarschijnlijk ook meer wedstrijden op het scherp van de snee. Als je nu kijkt: Duitsland bv moet eigenlijk in heel die groepfase nooit echt aan de bak, 90% van hun internationale wedstrijden zijn lachertjes. Als je echter een competitie begint en zij moeten constant tegen landen als Italië en Spanje etc spelen dan moeten ze wel elke keer hun beste spelers gaan opstellen en ook de volle 90 minuten later spelen.

Invities naar Euro 2020 sta ik niet echter weigerachtig tegenover. Als het 16 ploegen zijn is dat niet nodig maar nu er naar een format met 24 ploegen geswitched wordt... er zijn gewoon geen 24 interessante ploegen in Europa...

CisnerosIsGod zei:
Ik ga morgen eens piepen op den Tarmac. Wie een grote smalle vriendelijke reus van 2m06 ziet mag altijd eens hallo komen zeggen.
Marijn is that you? :)

Cuth

Legacy Member
Dat ze dan gewoon de vriendschappelijke wedstrijden afschaffen. Dan komt het interlandvoetbal ons enkel nog maar voor de kwalificatiewedstrijden storen.

Gavin

Legacy Member
CisnerosIsGod zei:
Da zeg'k nu al 10 jaar! Waarom niet, Gavin?
Omdat het kut is.

De kalender moet veranderen, minder van die kutonderbrekingen van een weekend (bijvoorbeeld die in september). Gewoon ook minder kutwedstrijden van nationale ploegen, dat interesseert nie-mand. Als de hoeveelheid dan toch moet blijven, liever groeperen in drie/vier sessies op een jaar. Hoe precies kan ik u niet zeggen,want hoe minder internationaal voetbal buiten kampioenschappen, hoe beter.

Over dat nations league idee: kut dikke kut. Dat blijven friendlies he. En dan nog onder dezelfde collectie kutlanden als de qualifiers trouwens. Eens een keertje voor echt tegen Hongarije en misschien eens een keertje om te spelen tegen Hongarije op een jaar. En als ge wat tegenslag hebt, nog eens dezelfde wedstrijd op het kampioenschap. Briljant.
En dan dat concept: Eentje stijgen en eentje dalen? Ja zenne, vijf jaar op rij tegen dezelfde pottestampers zonder inzet knallen gaat plezant zijn als ge niet goed genoeg zijt om te stijgen maar te slecht om te zakken.
Argentinië en Brazilië mogelijk wel voor het EK (eveneens kut, want dat is geen Europees kampioen meer maar een Transatlantische) willen uitnodigen maar voor friendlies gaat het dan niet om intercontinentaal te spelen want dat wordt ingenomen door dat nations league gedoe. Of moeten die matchen tegen, bijvoorbeeld Chili, daar nog bijkomen?


Ofwel heb ik iets over het hoofd gezien bij de redenering hierboven, ofwel is dat idee gewoon DIKKE KUT.

Général Zantas

Legacy Member
Interlandvoetbal > voetbal op nationaal voetbal. Go UEFA!!

Dat idee met Brazilië en Argentinië uitnodigen vind ik daarentegen dan weer niks.

Duffman-

Legacy Member

marcel

Legacy Member
E_wout zei:
mjah de veiligheidsdiensten verboden wel dat er handtekeningen werden uitgedeeld of dat ze een praatje gingen maken. Uiteindelijk blijft er dan niet veel meer over dan gewoon het vliegtuig opstappen. En als er geen bier mag geschonken worden en geen sigaretje mag gerookt worden wordt het natuurlijk helemaal een surrealistische ervaring. Diegene die gedacht hadden om daar eens een zot feestje te bouwen op de tarmac onder het bewonderende oog van onze Duivels zal uiteraard een ietsiepietsie ontgoocheld zijn.

dat ze niet onder de supporters gingen kunnen komen, is logisch he. heeft te maken met gecontroleerde personen tov ongecontroleerde. als je zoiets echt verwachtte, snap je niet echt hoe een luchthaven werkt, vrees ik. maar 't is niet zo dat de security gevraagd had van meteen het vliegtuig op te stappen oid. integendeel, we waren óók teleurgesteld daarover...

Lode16

Legacy Member
Net terug van de U19 tegen Noord-Ierland. Sterkte wedstrijd van Tuur Dierckx, Jason Denayer en Divock Origi. Zeker die laatste, maakte een knappe goal en een geweldige actie (assist) voor de 2de goal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan