Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrickY.

Legacy Member
9 maten zitten in Kroatië sinds vanochtend. Kon geen verlof meer krijgen. Balen als ik nu de pics int zonneke aant strand zie :cry:

Wilcao

Legacy Member
Thorazer zei:
De Radja heeft al wel een aantal kansen gehad en goed waren die niet te noemen.

Die paar minuten? Echt een eerlijke kans heeft hij nog niet gehad. Ik heb andere al slechter zien spelen en die worden ook nog opgeroepen.

Reverz

Legacy Member
Thorazer zei:
De Radja heeft al wel een aantal kansen gehad en goed waren die niet te noemen.
Een aantal? Tel jij per minuut? Naingollan heeft exact 1 "echte" wedstrijd gespeeld voor de Rode Duivels. De rest van zijn caps zijn van die prul wedstrijden op de Kirin Cup in Japan een aantal jaar terug. Dat kan je bezwaarlijk een waardemeter noemen en ik durf wedden dat er hier niemand is die daar meer dan een beknopte samenvatting van gezien heeft.

Vossen vind ik persoonlijk echt fucked up dat Wilmots die nog steeds vernoemt, geef die jongen toch geen valse hoop. Iemand als Vossen verdient dat niet. Ik zeg het niet graag maar Vossen is gewoon niet goed genoeg in vergelijking met het niveau van deze nationale ploeg of past op zen minst gewoon niet in het systeem dat gespeeld wordt. Jammer want ik zou hem dat WK zeker gunnen, al is het maar om op de bank te gaan zitten maar ja... met Benteke & Lukaku krijgt hij sowieso geen kans en ook Batshuayi zou gewoon beter in het systeem passen dan Vossen.

CisnerosIsGod

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Ik snap echt wat mensen daar gaan doen tbh.
En dan nog mensen die zeggen: "Ik heb speciaal een dag verlof genomen." :']

Ik had er wel eens zin in. Met 4 naar daar gereden (allemaal studenten obv), pintjes in de auto onderweg, sfeer zat er goed in - tot we daar aankwamen en ER GEEN BIER WAS... (Achteraf gezien wel te verwachten, luchthavens enzo, maar toch).

Was best lame. Had niets beters te doen. No regrets.

marcel

Legacy Member
zijn er mensen van hier naar den tarmac gekomen?
ik moest er security doen, maar had wa pech met mijn posities, heb niet veel gezien... naar 't schijnt stelde het niet veel voor? recht van de bus naar de vlieger?

Jepjep

Legacy Member
Wel een eer voor die chauffeur die normaal de pers moest vervoeren, een dag die hij nooit zal vergeten.

Stan_V

Legacy Member
Wacht, het gaat eigenlijk enkel over de bus van de journalisten. Compleet misleid door dat artikel. :lol:

Général Zantas

Legacy Member
Neen, nu staat er weer dat het de chauffeur van de spelers was die dronken reed.

Jepjep

Legacy Member
Zou me niet verbazen als er vrijdag in de krant komt dat er rond het hotel luidruchtige mensen waren waardoor de duiveltjes niet konden slapen.

Duffman-

Legacy Member
Tuninboy zei:
Wat een circus is het toch geworden.
't Is inderdaad een circus aan het worden, en dan zijn de mensen op de tarmac verbaasd dat de spelers gewoon van de bus naar het vliegtuig gingen. Volgens mij zijn ze de overvloedige aandacht een beetje beu...

In ieder geval, slecht voorteken vannacht in mijn dromen... Ene keer 5-1 op ons doos gekregen en ene keer 2-1 :cry:
Köteles en Gillet stonden wel in de goal ... tesamen :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan