Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeperdejep zei:Heb ook les tot 18 uur, ga ook vriendelijk bedanken. Wat zijn we toch gangsters.
IceMaN.* zei:Het is maar 2 jaar niet meer.
Maar een keuze voor Engeland zou ik echt niet verstaan, we zitten de komende jaren met een geweldige ploeg bij de Duivels en hij kan daar deel van uitmaken. Toch blijf ik denken dat zo iemand uiteindelijk wel voor zijn "moederland" gaat kiezen.
Vanaf 2015 kan Januzaj zelfs al uitkomen voor de Engelse nationale ploeg. Dat heeft te maken met de regels van de FIFA. Die stellen dat een speler kan uitkomen voor een nationaal team als hij twee jaar in dat land woont (en nog niet uitkwam voor een ander nationaal team).
IceMaN.* zei:Het is maar 2 jaar niet meer.
Maar een keuze voor Engeland zou ik echt niet verstaan, we zitten de komende jaren met een geweldige ploeg bij de Duivels en hij kan daar deel van uitmaken. Toch blijf ik denken dat zo iemand uiteindelijk wel voor zijn "moederland" gaat kiezen.

(ik zal het er maar uitdrukkelijk
bij zetten)IceMaN.* zei:Ah, is dat zo?
Waarom staat er dan veel in de pers dat het al van 2015 kan?
Op veel andere plaatsen staat nochtans dat hij 5 jaar in England moet wonen vanaf zijn 18de... veel tegenstrijdige berichten. Maar nog eens... England zou toch echt een zeer bizare keuze zijn.IceMaN.* zei:Ah, is dat zo?
Waarom staat er dan veel in de pers dat het al van 2015 kan?
Logos zei:Las in HLN vandaag dat indien de Duivels één van de komende matchen verliezen en Nederland niet, ze over ons springen op de ranking. Klopt dit?
Zou zonde zijn, beter ineens alles (groepswinst + beschermde status) binnenhalen me dunkt

Logos zei:Las in HLN vandaag dat indien de Duivels één van de komende matchen verliezen en Nederland niet, ze over ons springen op de ranking. Klopt dit?
Zou zonde zijn, beter ineens alles (groepswinst + beschermde status) binnenhalen me dunkt
Als het even kan zie ik ons liefst als reekshoofd eindigen. Dan ontwijk je toch Spanje & Duitsland (en Brazilië) al in die groepswedstrijden.Thorazer zei:Ben al blij dat we er zouden geraken hoe of op welke plaats we dan eindigen is van geen belang maar wel leuk indien het lukt.
Zie het ons vrijdag nog niet halen dus dinsdag tanden bijten![]()
Uiteraard ik ook hoor maar zal in de eerste plaats al blij zijn dat we er nog eens gerakenReverz zei:Als het even kan zie ik ons liefst als reekshoofd eindigen. Dan ontwijk je toch Spanje & Duitsland (en Brazilië) al in die groepswedstrijden.

Als Nicolas Lombaerts, Axel Witsel, Thomas Vermaelen, Nacer Chadli, Marouane Fellaini, Moussa Dembélé, Kevin Mirallas en Guillaume Gillet vrijdag geel zouden pakken, dan zijn ze geschorst voor de partij tegen Wales.
"Vandaar dat spelers als Radja Nainggolan, Yannick Ferreira-Carrasco, Thorgan Hazard en Jelle Vossen stand-by moeten zijn om eventueel voor Wales opgeroepen te worden", zei bondscoach Marc Wilmots.