Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CisnerosIsGod

Legacy Member
Misterblort zei:
Zeg pessimistje.. Volgens mij telt het doelsaldo en niet het aantal gemaakte goals. Ons doelsaldo is 13 en dan van Kroatië 6..
Dus Kroatië zou al 7 keer moeten scoren tegen ons.

4 keer hé:
13-4 = 9
6+4= 10

Maar als kroatië van ons wint met 0-2 dan staan de doelsaldo's op België +11 en Kroatië +8
Als we dan 0-0 spelen in Wales hoeft Kroatië 'maar' met 0-4 te winnen van Schotland.

Gewoon dat punt pakken vrijdag ja!

E_wout

Legacy Member
ik ben precies de enige die er toch niet helemaal gerust op is. Verlies in Kroatië is niet onwaarschijnlijk en dan tegen Wales allemaal met de staart tussen de benen voetballen en in minuut 90+4 een 0-1 op ons doos.

Ik mag er niet aan denken :(

greiver

Legacy Member
E_wout zei:
ik ben precies de enige die er toch niet helemaal gerust op is. Verlies in Kroatië is niet onwaarschijnlijk en dan tegen Wales allemaal met de staart tussen de benen voetballen en in minuut 90+4 een 0-1 op ons doos.

Ik mag er niet aan denken :(
Zit ook wel wat met dat gevoel...
Verliezen in Kroatie is perfect mogelijk.
En dan thuis tegen Wales... IN PRINCIPE mag dat geen probleem zijn... maar dat kennen we (van vroeger nog ;) )

Mss is dat gevoel nog een overblijfsel van toen de RD er niet veel van bakte ...

ShRule

Legacy Member
CisnerosIsGod zei:
4 keer hé:
13-4 = 9
6+4= 10

Maar als kroatië van ons wint met 0-2 dan staan de doelsaldo's op België +11 en Kroatië +8
Als we dan 0-0 spelen in Wales hoeft Kroatië 'maar' met 0-4 te winnen van Schotland.

Gewoon dat punt pakken vrijdag ja!

In brussel tegen wales dat met een b-elftal speelt. Zelfs onder druk..als we er niet tegen winnen dan verdienen we niets.

Maar Kroatië is maar zwak bezig. Ok paar van onze basispionnen krijgen geen minuten bij hun clubs, maar gelijkspel moet zeker kunnen.

Bubba

Legacy Member
NemesisBE zei:
Laten we er gewoon vanuit gaan dat we vrijdag een suckmatch spelen tegen Kroatië, maar toch een drawke halen. Ergens minuut 87, een floddergoal van, jawel, Zuillaume Zillet!

Ik zet mijn geld op Daniella met een strakke kopbal na een corner in minuut 92.

Weebl

Legacy Member
Vrijdag wordt gewoon ne grote zeikmatch waar we verliezen, en dan tegen Wales na 90 minuten een goalke maken. Zoiets zal het wel worden!

makila

Legacy Member
We kunnen ook nog beste tweede worden. Volgens mij moeten we dan ook géén barrages spelen.

Jepjep

Legacy Member
makila zei:
We kunnen ook nog beste tweede worden. Volgens mij moeten we dan ook géén barrages spelen.
Nee, dat is alleen bij ek's toch?
Bij deze kwalificiaties is dat in ieder geval niet. De slechtste tweede mag zelfs geen barrages spelen.

Bubba

Legacy Member
makila zei:
We kunnen ook nog beste tweede worden. Volgens mij moeten we dan ook géén barrages spelen.

Klopt dat wel? Is het niet zo dat de 8 beste barrages spelen?

Jepjep

Legacy Member
makila zei:
Er zijn 9 groepen. Dus als je gelijk hebt , dan heeft diegene die als 9de tweede eindigt, pech en mag deze géén barrages spelen.
Ja, dat is ook zo :p

makila

Legacy Member
jeperdejep zei:
Nee, dat is alleen bij ek's toch?
Bij deze kwalificiaties is dat in ieder geval niet. De slechtste tweede mag zelfs geen barrages spelen.
Er zijn 9 groepen. Dus als je gelijk hebt , dan heeft diegene die als 9de tweede eindigt, pech en mag deze géén barrages spelen.

BuBbA zei:
Klopt dat wel? Is het niet zo dat de 8 beste barrages spelen?
Ja blijkbaar is het zo .. maar bij de beste 8 tweedes zijn we al blijkbaar .. ;)

jeperdejep zei:
Ja, dat is ook zo :p
Lol ..
We zijn nu wel door elkaar aan het praten en zowel jij als Bubba posten telkens net hetzelfde :)

Effe al m'n posts groeperen ..

stungunner

Legacy Member
E_wout zei:
ik ben precies de enige die er toch niet helemaal gerust op is. Verlies in Kroatië is niet onwaarschijnlijk en dan tegen Wales allemaal met de staart tussen de benen voetballen en in minuut 90+4 een 0-1 op ons doos.

Ik mag er niet aan denken :(

ik had ook die schrik.... tot Bale uitviel. Wales met of zonder Bale is een wereld van verschil. Das zoals Zweden met of zonder Ibra, of Portugal zonder Ronaldo (alhoewel Wales sowieso wel minder is dan die 2 landen)

Jepjep

Legacy Member
Het zou echt niet meer mogen misgaan, maar sinds ik anderlecht-olympiacos heb gezien :unsure:

Maar bon, ik ga er gewoon vanuit dat we ons als groepswinnaar kwalificeren.

Newboy

Legacy Member
BuBbA zei:
Waarom moet dat per se tegen ons gebeuren? Ze spelen ook nog tegen Schotland hé, dus daar kunnen ze eventueel ook tegen uithalen.

Trouwens, ik zeg toch nergens dat dat gaat gebeuren? Hij vraagt of 1 punt genoeg is en ik zeg gewoon dat dat niet in alle gevallen zo is.

Kroatië heeft het altijd moeilijk tegen Schotland. Het is een beetje hun zwarte beest. Net zoals wij moeite hebben met die Oostbloklanden.

Maar ja goed. Voetbal is voetbal en het is de allerlaatste kwalificatiewedstrijd. Het kan alle kanten uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan