Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

makila

Legacy Member
jeperdejep zei:
Het zou echt niet meer mogen misgaan, maar sinds ik anderlecht-olympiacos heb gezien :unsure:

Maar bon, ik ga er gewoon vanuit dat we ons als groepswinnaar kwalificeren.
Frankrijk tijdens de kwalificaties voor het WK 1994. Ze hadden in hun laatste twee wedstrijden amper één puntje nodig om zich te kwalificeren (zoals België nu). Maar ze verloren hun voorlaatste match. In de laatste match tegen rechtstreeks concurrent Bulgarije stond het 1-1 tot de allerlaatste minuut en toen scoorde Bulgarije. Exit Frankrijk.

Een troost: 4 jaar later werd Frankrijk wereldkampioen.

Dus ja, het kan altijd nog mislopen .. sterker nog .. het is ooit al eens misgelopen (met Frankrijk). Al gaan we daar niet vanuit, Wilmots heeft wél gelijk van nog NIET te vieren.

NemesisBE

Legacy Member
In Leuven doet Alma 2 een actie blijkbaar. Wedstrijden op groot scherm & pintjes/frisdrank aan 1 euro. Kunde ni voor sukkelen!

Reverz

Legacy Member
jeperdejep zei:
Het zou echt niet meer mogen misgaan, maar sinds ik anderlecht-olympiacos heb gezien :unsure:
Maar enfin, amateurs met profs vergelijken :lol:

Zolang Gillet niet van die bank komt zitten we goed.

makila zei:
Frankrijk tijdens de kwalificaties voor het WK 1994. Ze hadden in hun laatste twee wedstrijden amper één puntje nodig om zich te kwalificeren (zoals België nu). Maar ze verloren hun voorlaatste match. In de laatste match tegen rechtstreeks concurrent Bulgarije stond het 1-1 tot de allerlaatste minuut en toen scoorde Bulgarije. Exit Frankrijk.
Scheve vergelijking want België is al maanden zeker van die 2de plaats. De Fransen werden uiteindelijk pas 3de in hun groep afaik. Zelfs als het nog mis gaat en we halen 0/6 dan hebben we nog steeds een herkansing in de barrages... voor Frankrijk was het effectief over en out na hun 0/6.

Jepjep

Legacy Member
Reverz zei:
Maar enfin, amateurs met profs vergelijken :lol:

Zolang Gillet niet van die bank komt zitten we goed.


Scheve vergelijking want België is al maanden zeker van die 2de plaats. De Fransen werden uiteindelijk pas 3de in hun groep afaik. Zelfs als het nog mis gaat en we halen 0/6 dan hebben we nog steeds een herkansing in de barrages... voor Frankrijk was het effectief over en out na hun 0/6.

De beste ploeg wint nu eenmaal niet altijd. We kunnen nog zo goed spelen tegen Kroatië en Wales, het kan altijd misgaan. Maar dit is gewoon doemdenken en ik weiger eraan toe te geven :unsure:

makila

Legacy Member
jeperdejep zei:
De beste ploeg wint nu eenmaal niet altijd. We kunnen nog zo goed spelen tegen Kroatië en Wales, het kan altijd misgaan. Maar dit is gewoon doemdenken en ik weiger eraan toe te geven :unsure:
Haha .. Ik geloof niet in de Belgenvloek. Pronostiekje? Het wordt 1-0 in Kroatïe en 2-0 thuis tegen Wales.

Reverz

Legacy Member
Runkle zei:
Dat em niet den allerslimste is dat wisten we al hé :)

makila zei:
Haha .. Ik geloof niet in de Belgenvloek. Pronostiekje? Het wordt 1-0 in Kroatïe en 2-0 thuis tegen Wales.
1-1 in Kroatië, 2-1 tegen Wales :)

Enorme flater van Van Blunder om dan zijn fout recht te zetten met een kopbal doelpunt in de 92ste minuut ofzo :D. Nee, serieus... geen ontknopping zoals de Premier League van 2012 of zoals Dortmund - Malaga van vorige jaar, dat overleeft mijn hart niet denk ik.

CisnerosIsGod

Legacy Member
Ik ga morgen eens piepen op den Tarmac. Wie een grote smalle vriendelijke reus van 2m06 ziet mag altijd eens hallo komen zeggen.

ShRule

Legacy Member
Tegen een b-wales, gedemotiveerd, zie ik ons wel 5 tegen scoren 😎

Re@V0r

Legacy Member
de Romelu gaat de Kroaten gewoon keihard pwnen!
gewoon los door die verdediging beuken (beetje zoals destijds tegen Rusland :D)

Jepjep

Legacy Member
CisnerosIsGod zei:
Ik ga morgen eens piepen op den Tarmac. Wie een grote smalle vriendelijke reus van 2m06 ziet mag altijd eens hallo komen zeggen.
Poidh :unsure:

Hopelijk laat Lukaku wat zien vrijdag, steekt toch in uitstekende vorm bij everton. Al wil dat niet altijd veel zeggen naar de nationale ploeg toe jammer genoeg.

CisnerosIsGod

Legacy Member
jeperdejep zei:

Een paar pagina's / topics terug staat er ergens ne foto van mij met Courtois, waar ge ziet dat ik gemakkelijk groter ben dan onze nationale doelman ;)

Hopelijk idd Romeliu Lukakiu een dolle actie me een goaltje beloond, zou mooi zijn.

Balsaus

Legacy Member
Is er een groot scherm in Leuven voor Kroatië - België?

EDit : gevonden , alma 2

Stan_V

Legacy Member
Ik heb vrijdag in principe les tot 18u in AV 04.17 (aka vlakbij Alma 2), maar daar ga ik toch vriendelijk voor bedanken. Stel u voor dat ik de eerste 10 minuten mis.

Jepjep

Legacy Member
Stan_V zei:
Ik heb vrijdag in principe les tot 18u in AV 04.17 (aka vlakbij Alma 2), maar daar ga ik toch vriendelijk voor bedanken. Stel u voor dat ik de eerste 10 minuten mis.
Heb ook les tot 18 uur, ga ook vriendelijk bedanken. Wat zijn we toch gangsters.

Jack Wilshere

Legacy Member
Ahja juist, das al om 18H... Morgen is doorgeven dat ik vrijdag van thuis werk dan maar!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan