Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
Wizzard zei:
Om eerlijk te zijn, is de enige speler waarover ik het eens ben met jullie, Naingolan is - iemand die wat mij betreft ook gerust in die selectie mag zitten. Maar de enige andere Italiaanse basisspeler is Cavanda, een jonge kerel die - en ik herhaal mezelf hier - vorig seizoen een halfjaar nauwelijks gespeeld heeft wegens contractperikelen. Toekomstige selectie, absoluut, maar Wilmots voelt zich ok met Alderweireld op rechts, dus kan ik begrijpen dat je een jonge kerel die toch niet aan spelen toekomt, beter niet kan selecteren, ipv hem een paar keer te selecteren en hem niet van de bank laat komen. Wat een Simons of een Gillet wellicht minder stoort.

Anyway, ik wil Wilmots niet verheerlijken, en er zijn zeker alternatieven die je kan of zou mogen oproepen. Maar heel dat negativisme, begrijp ik niet echt. Wat verwachten jullie dan? Champagnevoetbal, enkel jullie favorieten in de ploeg, en droge 3-0's elke match?

Overigens, je moet niet elk automatisme linken aan goals - mij is gewoon opgevallen dat de matchen dat Vertonghen & Hazard samen starten, er mooi gelinkt werd vanop de linkerflank - Hazard die naar binnen snijdt, Vertonghen die overlapt en hoog op de flank aanspeelbaar wordt.

Alsof dat zo'n jonge gast wel zou storen, is al content dat hij mee mag met de nationale ploeg (allé normaal gezien toch), spelen zal (voorlopig) wel het verste van zijn gedachten zijn.
En zoals Gavvers zegt, Gillet en Simons spelen hier in principe toch geen minuut meer (als het aan mijn ligt al zeker niet), waarom vervang je ze dan niet door een paar jonge gasten zodat ze de groep kunnen leren kennen.

Al ben ik geen fan om te veel nieuwe mensen in een keer mee te pakken, gewoon af en toe een speler of 2-3, zeker bij oefenmatchen. Want als blijkt dat je in juni opeens een pak geblesseerden hebt (zal weer zo'n nen blink zijn) zal je die jonge/nieuwe snaken wel moeten meenemen en dan hebben ze nog nooit de nationale ploeg van dicht gezien en die mogen dan al mee de vlieger op naar Brazilië, ook niet echt ideaal lijkt me.

mojojojo

Legacy Member
Ik zou toch maar wachten met die selectie wish lists tot we effectief gekwalificeerd zijn. :p

Lilspanyol

Legacy Member
mojojojo zei:
Ik zou toch maar wachten met die selectie wish lists tot we effectief gekwalificeerd zijn. :p

Echt he, ik krijg het daarvan. Praat achteraf zo veel als ge wilt, maar aub niet ervoor :p.
Noem het dwaas bijgeloof, maar mijn andere 2 ploegjes hebben toch wel wat gewonnen de laatste jaren :unsure:.

CisnerosIsGod

Legacy Member
Amai da's daar in groep H nog spannend seg.

Engeland 16pt en +22
Ukraine 15pt en +15
Montenegro 15pt en +7

Met nog devolgende matchen:
Ukraine - Polen
Engeland - Montenegro

Engeland - Polen
San Marino - Ukraine
Montenegro - Moldavië

Engeland kan gewoon droog 3de eindigen :D

Noodle

Legacy Member
Ben toch benieuwd/nerveus voor vrijdag... als we verliezen mogen de kopjes niet gaan hangen en zal er toch immens veel druk zijn tegen Wales (zelfs al spelen ze met een zwakkere ploeg)... hoe dan ook, als we een punt pakken vrijdag sta ik zaterdag op met een kater :)

CisnerosIsGod

Legacy Member
Noodle zei:
Ben toch benieuwd/nerveus voor vrijdag... als we verliezen mogen de kopjes niet gaan hangen en zal er toch immens veel druk zijn tegen Wales (zelfs al spelen ze met een zwakkere ploeg)... hoe dan ook, als we een punt pakken vrijdag sta ik zaterdag op met een kater :)
Vriendschap, als we een punt pakken vrijdag sta ik MAANDAG op met een kater ;)

Jepjep

Legacy Member
Vrijdag gewoon keihard op de counter. De snelheid van Hazard, Lukaku en Mirallas uitbuiten. Alleen, als ik onze counters zag de laatste wedstrijden, was niet veel soeps. Echt grappig om te zien, lopen als kippen zonder kop door mekaar en weg is kans.

Rocknsad

Legacy Member
hoe zit het nog eigenlijk... Als ik de tabel bekijk zo 1 punt op 6 genoeg moeten zijn voor de kwalificatie... Klopt dat?

Ik zie het wel positief in hoor... Is het vrijdag niet, dan toch zeker dinsdag (in brussel en tegen een wales B elftal zonder Mr 100M)...

Hoewel het wel in het achterhoofd blijft dat we 2 jaar geleden met moeite gelijk speelden tegen Kazachstan, Azebeidjan, ...

Bubba

Legacy Member
1 punt is alleen genoeg als het 1 punt is tegen Kroatië. Als we 1 punt pakken tegen Wales, maar Kroatie pakt 6/6 dan staan we op gelijke punten en komt het doelsaldo erbij. Op dit moment is dat nog positief voor ons, maar dat kan snel veranderen.

TrickY.

Legacy Member
BuBbA zei:
1 punt is alleen genoeg als het 1 punt is tegen Kroatië. Als we 1 punt pakken tegen Wales, maar Kroatie pakt 6/6 dan staan we op gelijke punten en komt het doelsaldo erbij. Op dit moment is dat nog positief voor ons, maar dat kan snel veranderen.

Dan moet je al 4-0 gaan verliezen in Kroatië. Dat zie ik ook niet "snel" gebeuren.

Bubba

Legacy Member
TrickY. zei:
Dan moet je al 4-0 gaan verliezen in Kroatië. Dat zie ik ook niet "snel" gebeuren.

Kroatië heeft ook nog een "simpele" match tegen Schotland hé, dus daar kunnen ze ook nog eens uitpakken. Als wij dan met 2-0 ofzo verliezen in Kroatië en blijven steken op 0-0 tegen Wales...

Swat, ik zie het al niet snel gebeuren dat we "maar" 1/6 halen.

Misterblort

Legacy Member
BuBbA zei:
1 punt is alleen genoeg als het 1 punt is tegen Kroatië. Als we 1 punt pakken tegen Wales, maar Kroatie pakt 6/6 dan staan we op gelijke punten en komt het doelsaldo erbij. Op dit moment is dat nog positief voor ons, maar dat kan snel veranderen.

Zeg pessimistje.. Volgens mij telt het doelsaldo en niet het aantal gemaakte goals. Ons doelsaldo is 13 en dan van Kroatië 6..
Dus Kroatië zou al 7 keer moeten scoren tegen ons.
Tenzij het gemaakte goals is (daar ben ik ni zeker van) maar dan moeten we nog altijd hard op ons bakkes krijgen en met Courtois zie ik da ni echt gebeuren :)

Bubba

Legacy Member
Misterblort zei:
Zeg pessimistje.. Volgens mij telt het doelsaldo en niet het aantal gemaakte goals. Ons doelsaldo is 13 en dan van Kroatië 6..
Dus Kroatië zou al 7 keer moeten scoren tegen ons.
Tenzij het gemaakte goals is (daar ben ik ni zeker van) maar dan moeten we nog altijd hard op ons bakkes krijgen en met Courtois zie ik da ni echt gebeuren :)

Waarom moet dat per se tegen ons gebeuren? Ze spelen ook nog tegen Schotland hé, dus daar kunnen ze eventueel ook tegen uithalen.

Trouwens, ik zeg toch nergens dat dat gaat gebeuren? Hij vraagt of 1 punt genoeg is en ik zeg gewoon dat dat niet in alle gevallen zo is.

NemesisBE

Legacy Member
Laten we er gewoon vanuit gaan dat we vrijdag een suckmatch spelen tegen Kroatië, maar toch een drawke halen. Ergens minuut 87, een floddergoal van, jawel, Zuillaume Zillet!

ShRule

Legacy Member
Wat ik hier ooit es zei..te veel dus

Vertonghen: "Weinig rust in Engeland"

De Rode Duivels vallen ondertussen als vliegen: Kompany out, Benteke en Fellaini geblesseerd. "In Engeland spelen we nu eenmaal superveel matchen", beseft de speler van Tottenham. "Je krijgt er weinig rust en dat kan leiden tot kleine of grotere blessuren. Gelukkig is onze selectie groot genoeg om dat op te vangen. Dat hebben we tegen Schotland bewezen."
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan