Gavin zei:
Hulk eruit en het gaat direct vlotter. Nu Hernanes of zo nog op dat middenveld droppen en Oscar die geen 70+ wedstrijden achter de keizen heeft en Brazilië is echt wel een heel goede ploeg. Geen Spanje, maar wel een ploeg die Spanje kan verslaan.
Dat duiken is inderdaad irritant, maar buiten dat vind ik Neymar echt fokking goed de voorbije matchen. Dat meeverdedigen alleen al.
Inderdaad, Bernard mag voor mijn part direct naar Spurs komen. Hulk is gewoon voetballend te zwak en die power van hem past niet bij Brazilië.
Ik ben niet de grootste voorstander van duiken maar vind persoonlijk dat dat bij Neymar nog meevalt, gaat wel vaak op zoek naar de overtreding maar er is wel altijd contact. Voor de rest is die inderdaad een geweldig tornooi aan het spelen maar had dan ook niet ander verwacht.
Brazilië is zeker een grote kanshebber voor het WK, genoeg talent en een hoop mannen die het volgend seizoen normaal gezien nog een pak progressie gaan maken met Neymar, Oscar, Bernard, Moura en misschien Damiao en dan nog Lucas en Sandro die er op het middenveld bijkomen. Fred is misschien niet de grootste topspits, ik zie die er toch wel 5 of 6 binnen leggen op het WK.