Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chomo

Legacy Member
Gavin zei:
Dan had ik een gifke gepost over dat duiken maar was ik jaloers op de voetbalkwaliteiten. Genre Isco nu.

Heb hem dit toernooi 2x bezig gezien en ik ben die gast zijn smoel nu al kotsbeu gezien, wat een irritant ventje zeg... Niets te zeggen over zijn onmiskenbare voetbalkwaliteiten maar hij heeft potentieel om naast Suarez de meest irritante voetballer van zijn generatie te worden als hij dat haantjesgedrag verder zet... Ik moet van die Braziliaanse nationale ploeg trouwens echt niets weten, geloof ook in de verste verte niet dat die ook maar iets kunnen beginnen tegen Spanje...

NemesisBE

Legacy Member
jeperdejep zei:
Niet zeveren, en waarom dat ge Portugal in dat lijstje is al helemaal een raadsel.

Hebt ge die niet zien spelen op het EK? Best aardig ploegje hoor.

mtm

Legacy Member
chomo zei:
Heb hem dit toernooi 2x bezig gezien en ik ben die gast zijn smoel nu al kotsbeu gezien, wat een irritant ventje zeg... Niets te zeggen over zijn onmiskenbare voetbalkwaliteiten maar hij heeft potentieel om naast Suarez de meest irritante voetballer van zijn generatie te worden als hij dat haantjesgedrag verder zet... Ik moet van die Braziliaanse nationale ploeg trouwens echt niets weten, geloof ook in de verste verte niet dat die ook maar iets kunnen beginnen tegen Spanje...

Waarom toch altijd maar zeuren over Suarez? Ge spreekt over haantjesgedrag, maar John Terry is kapitein van uw ploeg, 't is maar dat ge het weet.

Scarface93

Legacy Member
België moet niet onderdoen voor Portugal dus eigenlijk kunnen onze duivelkes ook Brazilië verslaan!

Logos

Legacy Member
NemesisBE zei:
Hebt ge die niet zien spelen op het EK? Best aardig ploegje hoor.

Zie ze toch niet zo ver komen. Al kan het natuurlijk altijd op een tornooi, maar kwalitatief toch de mindere van een aantal ploegen. Vond ze op het EK ook niet zo sterk eigenlijk, met Ronaldo op kop. Als die dan wel knalt trekt hij natuurlijk de hele groep mee.

eurowarriors

Legacy Member
Logos zei:
Zie ze toch niet zo ver komen. Al kan het natuurlijk altijd op een tornooi, maar kwalitatief toch de mindere van een aantal ploegen. Vond ze op het EK ook niet zo sterk eigenlijk, met Ronaldo op kop. Als die dan wel knalt trekt hij natuurlijk de hele groep mee.

Vond Portugal toen toch wel mooi voetbal brengen hoor, en als die zich niet zo zouden focussen op Ronaldo an sich, dan zouden die zelfs verder kunnen komen. Spanje heeft het er aardig lastig mee gehad.

Misschien speelt Brazilië nog niet op niveau, maar die mannen hebben mij nog steeds niet overtuigd. Misschien komt dat nog wel in aanloop naar het WK, maar voorlopig vind ik die maar plat voetballen.

Sir.Killalot

Legacy Member
dacuba zei:
Portugal had Spanje even goed uit het toernooi kunnen wippen hoor. Beestige match was dat. :)

Opnieuw, er zijn zo nog tien ploegen te vinden die bijna hadden kunnen winnen van Spanje.

Jepjep

Legacy Member
Zelfs Paraguay had Spanje bijna uitgeschakeld, als Cardozo? Die penalty scoort! Maar als telt niet in het voetbal natuurlijk.

ShRule

Legacy Member
eurowarriors zei:
Vond Portugal toen toch wel mooi voetbal brengen hoor, en als die zich niet zo zouden focussen op Ronaldo an sich, dan zouden die zelfs verder kunnen komen. Spanje heeft het er aardig lastig mee gehad.

Misschien speelt Brazilië nog niet op niveau, maar die mannen hebben mij nog steeds niet overtuigd. Misschien komt dat nog wel in aanloop naar het WK, maar voorlopig vind ik die maar plat voetballen.

Ja maar toch winnen die alle matchen voorlopig tegen deftige tegenstanders.

eurowarriors

Legacy Member
ShRule zei:
Ja maar toch winnen die alle matchen voorlopig tegen deftige tegenstanders.
Dat betekent dan nog niet dat ze mij hebben overtuigd. Want met zo'n voetbal kom je nergens tegen een Spanje, Duitsland of Italië (op volle kracht).

Jepjep

Legacy Member
Veel landen spelen beter tegen betere tegenstanders, misschien is dat bij Brazilië ook zo.

Jepjep

Legacy Member
dacuba zei:
Op papier zijn er niet veel betere tegenstanders dan Brazilië hé, dus ge kunt die stelling even goed omdraaien. Zonder gezever: ik denk dat de RD ook een kans maken tegen deze ploeg. Tis echt niet dat Brazilië ne wals is, in tegenstelling tot Spanje waarbij ge op voorhand al zeker zijt dat ge voor niks speelt.

Ik zie dit Brazilië met hun snelheid vooraan Spanje echt wel pijn doen. Gewoon die balbezithoertjes hun ding laten doen en dan BAM toeslaan op de counter met de snelheid van Neymar, Oscar en Hulk/Lucas.

Sir.Killalot

Legacy Member
Brazilië lijkt momenteel eigenlijk heel hard op België. Goeie ploeg, maar nog altijd geen echte lijn in het spel. Rekenen op de flitsen van een paar technisch begaafde spelers en optimaal benutten van stilstaande fases.

Sir.Killalot

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ik zie dit Brazilië met hun snelheid vooraan Spanje echt wel pijn doen. Gewoon die balbezithoertjes hun ding laten doen en dan BAM toeslaan op de counter met de snelheid van Neymar, Oscar en Hulk/Lucas.

Tegelijkertijd lijkt mij Brazilië nog niet genoeg als team te spelen om de druk van die tiki-taka te weerstaan. Ze kunnen Spanje misschien wel pijn doen op de counter, maar als je niet als echt blok speelt tegen Spanje heb je er zelf sowieso ook een paar tegen de netten.

ShRule

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Brazilië lijkt momenteel eigenlijk heel hard op België. Goeie ploeg, maar nog altijd geen echte lijn in het spel. Rekenen op de flitsen van een paar technisch begaafde spelers en optimaal benutten van stilstaande fases.

Ja eigenlijk wel.

waffel

Legacy Member
Alé we zullen eens zien. Ik ben wel voor Italië. Al genoeg geroot voor Spanje vorige tornooien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan