Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
Gavin zei:
Hulk eruit en het gaat direct vlotter. Nu Hernanes of zo nog op dat middenveld droppen en Oscar die geen 70+ wedstrijden achter de keizen heeft en Brazilië is echt wel een heel goede ploeg. Geen Spanje, maar wel een ploeg die Spanje kan verslaan.


Dat duiken is inderdaad irritant, maar buiten dat vind ik Neymar echt fokking goed de voorbije matchen. Dat meeverdedigen alleen al.

Ik vraag me toch af wat jij over hem zou zeggen als hij voor, euuuh pakweg, Real getekend had :unsure:

Radbraker

Legacy Member
Scolari zal toch nog eventjes moeten sleutelen om een Spanje in vorm te verslaan.

Saaie bedoening.

Xcessive-

Legacy Member
Vond het ook niet vet van beide ploegen. Dit Brazilië zie ik ook niet Spanje verslaan.

eurowarriors

Legacy Member
Pismatch. Cavani op de flank is zo'n doodzonde. Bij Brazilië is Hulk zo'n ergerlijke speler... Die Bernard liet heel mooie dingen zien met de weinige balcontacten die hij had.

Philharmoniker

Legacy Member
brazilkiss.gif

images

NemesisBE

Legacy Member
mtm zei:
Suarez > Cavani.


Allez, nu niet denken dat ik dat zeg op basis van deze wedstrijden. Gewoon mijn algemene indruk over wat ik gezien heb van beide spelers. Toegegeven, van Cavani veel minder, maar genoeg om Suarez beter te vinden.


En waarschijnlijk scoort Cavani deze match dan nog, waarop 10 man mij hierop gaat quoten.

Bam.

Die gif hierboven is precies wanneer ge ene verslaat in Tekken 3, azo doodvallen :lol:
Los daarvan zie ik Brazilië wel weer de groepsfase doorkomen op het WK, maar daar houdt het dan ook op. Weinig goeds gezien vandaag, behalve twee schone aanvallen over rechts met Bernard en Dani Alves.
Voor de rest: mediocre team dat nooit kan winnen van Spanje, Duitsland, Portugal of mss zelfs Italië!

BeeLz

Legacy Member
Ge zou zelf ook zo springen als er iemand zo op u tenen inhakt hoor. En ik kan het weten, al meerdere gebarste tenen gehad door zoiets en 2 permanent verneukte nagels

Rubmifer

Legacy Member
1) Staat niet op zijn tenen.
2) En zelf dan nog lijkt hij er weinig last van te hebben aangezien hij massaal naar zijn gezicht grijpt.

Goede voetballer, maar ik heb het gevoel dat ik mij keihard ga ergeren aan dat ventje.

Rubmifer

Legacy Member
1) Staat niet op zijn tenen.
2) En zelf dan nog lijkt hij er weinig last van te hebben aangezien hij massaal naar zijn gezicht grijpt.

Goede voetballer, maar ik heb het gevoel dat ik mij keihard ga ergeren aan dat ventje.

Jepjep

Legacy Member
NemesisBE zei:
Bam.

Die gif hierboven is precies wanneer ge ene verslaat in Tekken 3, azo doodvallen :lol:
Los daarvan zie ik Brazilië wel weer de groepsfase doorkomen op het WK, maar daar houdt het dan ook op. Weinig goeds gezien vandaag, behalve twee schone aanvallen over rechts met Bernard en Dani Alves.
Voor de rest: mediocre team dat nooit kan winnen van Spanje, Duitsland, Portugal of mss zelfs Italië!

Niet zeveren, en waarom dat ge Portugal in dat lijstje is al helemaal een raadsel.

scel

Legacy Member
BeeLz zei:
Ge zou zelf ook zo springen als er iemand zo op u tenen inhakt hoor. En ik kan het weten, al meerdere gebarste tenen gehad door zoiets en 2 permanent verneukte nagels

Grijp jij dan ook altijd naar je gezicht?


De finale kan niet anders dan 1 grote valpartij worden.

Général Zantas

Legacy Member
Je kan zeggen wat je wil over Neymar, maar die zijn corners zijn echt marginaal goed getrapt.

Gavin

Legacy Member
BleKKie zei:
Ik vraag me toch af wat jij over hem zou zeggen als hij voor, euuuh pakweg, Real getekend had :unsure:
Dan had ik een gifke gepost over dat duiken maar was ik jaloers op de voetbalkwaliteiten. Genre Isco nu.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan