Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Hulk eruit en het gaat direct vlotter. Nu Hernanes of zo nog op dat middenveld droppen en Oscar die geen 70+ wedstrijden achter de keizen heeft en Brazilië is echt wel een heel goede ploeg. Geen Spanje, maar wel een ploeg die Spanje kan verslaan.
Dat duiken is inderdaad irritant, maar buiten dat vind ik Neymar echt fokking goed de voorbije matchen. Dat meeverdedigen alleen al.

mtm zei:Suarez > Cavani.
Allez, nu niet denken dat ik dat zeg op basis van deze wedstrijden. Gewoon mijn algemene indruk over wat ik gezien heb van beide spelers. Toegegeven, van Cavani veel minder, maar genoeg om Suarez beter te vinden.
En waarschijnlijk scoort Cavani deze match dan nog, waarop 10 man mij hierop gaat quoten.

Wat een sprong ook, gaat weer in plezier zijn in La Liga.butcherken zei:![]()
betere hs animatie dan cs:go
NemesisBE zei:Bam.
Die gif hierboven is precies wanneer ge ene verslaat in Tekken 3, azo doodvallen
Los daarvan zie ik Brazilië wel weer de groepsfase doorkomen op het WK, maar daar houdt het dan ook op. Weinig goeds gezien vandaag, behalve twee schone aanvallen over rechts met Bernard en Dani Alves.
Voor de rest: mediocre team dat nooit kan winnen van Spanje, Duitsland, Portugal of mss zelfs Italië!
BeeLz zei:Ge zou zelf ook zo springen als er iemand zo op u tenen inhakt hoor. En ik kan het weten, al meerdere gebarste tenen gehad door zoiets en 2 permanent verneukte nagels
Dan had ik een gifke gepost over dat duiken maar was ik jaloers op de voetbalkwaliteiten. Genre Isco nu.BleKKie zei:Ik vraag me toch af wat jij over hem zou zeggen als hij voor, euuuh pakweg, Real getekend had![]()