Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaximumOfBass

Legacy Member
camino zei:
Moyes sukkel zeg.
Haalt Rafael die goed aant spelen was er af voor nani en zet valencia op den bak, is geenen bak dwaze moyes, krijge we nu een goal tegen en zie je waarom Valencia geene bak is manman. Mee zijne Fellani die niks waard is zeg, laat em er op staan.

Dat ze dieje toch maar snel verbannen naar de tribune. Komt als een ongelofelijke luie zak over op het veld, al zovaak gezegd. Jongens toch

camino

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Dat ze dieje toch maar snel verbannen naar de tribune. Komt als een ongelofelijke luie zak over op het veld, al zovaak gezegd. Jongens toch

2

TrickY.

Legacy Member
dacuba zei:
Da leek mij eerder een bewuste voorzet. Kan toch niet zijn dat ge bewust zó slecht naar doel trapt.

Dat was echt wel een gekraakt schot ze imo (en bij Lukaku is dat nu toch niet zo ondenkbaar?)

Joramovic

Legacy Member
Sunderland - Chelsea, wat een wedstrijd, was nog heel spannend op het einde.

MaximumOfBass

Legacy Member
TrickY. zei:
Dat was echt wel een gekraakt schot ze imo (en bij Lukaku is dat nu toch niet zo ondenkbaar?)

Inderdaad, was zeker en vast een gekraakt shot, ziet ge duidelijk aan de beweging van zijn been imo.
Ik snap niet waarom die Fellaini nog steeds favoriet is van Moyes. We staan 8ste, waarschijnlijk 9de na vanavond. Echt om de stupkes van te krijgen

Btw: wat heeft De Bruyne gepresteerd? Gewoon als tussendoortje

mtm

Legacy Member
camino zei:
Moyes sukkel zeg.
Haalt Rafael die goed aant spelen was er af voor nani en zet valencia op den bak, is geenen bak dwaze moyes, krijge we nu een goal tegen en zie je waarom Valencia geene bak is manman. Mee zijne Fellani die niks waard is zeg, laat em er op staan.

Magiër Ferguson is nochtans degene die is begonnen met Valencia af en toe als back op te stellen.

MaximumOfBass

Legacy Member
mtm zei:
Magiër Ferguson is nochtans degene die is begonnen met Valencia af en toe als back op te stellen.

Valencia speelde niet slecht op de back, maar iemand die goed speelt eraf halen? neen, dat gaat er bij mij niet in. Fellaini toont al x-aantal wedstrijden echt een gebrek aan inzet en het was vandaag weer net hetzelfde.
Rooney zat naar mijn mening ook wel niet helemaal in de match. Zal ook héél blij zijn als Van Persie terug is, eindelijk terug een deftig aanvalsduo dan.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Jonas89 zei:
West Ham supporters k'ga ze nooit begrijpen.... :p

Niemand denk ik....

Bon geruchten dat men contacten zou hebben met nen Spanjaard om over te nemen van Big Sam.
Ik hoop dat Big Sam buitenvliegt, met zijn schijtluizen voetbal.
Alleen hoop ik nog meer dat indien er iemand anders komt we niet terug vast zitten aan zo'n type manager.

s.i.m.o.n

Legacy Member
Zotte matchen geweest precies. Kijk al uit naar MOTD.

Edit: gvd Spurs, sjansaars! :D

Stan_V

Legacy Member
Ik volg Everton sinds 2007 en was altijd een trouwe Moyes-aanhanger (tot midden vorig jaar iig). Fuck Moyes, ik heb ze nog nooit zo lang zo goed zien spelen :love: Ook al konden we hier niet klagen bij een gelijkspel, toch echt verrast over het positieve spel dat wordt gebracht. Afwachten wat het zaterdag tegen Arsenal gaat worden...

BeeLz

Legacy Member
Weer een lucky win :o, wordt dringend tijd dat we eens iets anders proberen want dit werkt echt niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan