Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
camino zei:Moyes sukkel zeg.
Haalt Rafael die goed aant spelen was er af voor nani en zet valencia op den bak, is geenen bak dwaze moyes, krijge we nu een goal tegen en zie je waarom Valencia geene bak is manman. Mee zijne Fellani die niks waard is zeg, laat em er op staan.
MaximumOfBass zei:Dat ze dieje toch maar snel verbannen naar de tribune. Komt als een ongelofelijke luie zak over op het veld, al zovaak gezegd. Jongens toch
dacuba zei:Da leek mij eerder een bewuste voorzet. Kan toch niet zijn dat ge bewust zó slecht naar doel trapt.
TrickY. zei:Dat was echt wel een gekraakt schot ze imo (en bij Lukaku is dat nu toch niet zo ondenkbaar?)
camino zei:Moyes sukkel zeg.
Haalt Rafael die goed aant spelen was er af voor nani en zet valencia op den bak, is geenen bak dwaze moyes, krijge we nu een goal tegen en zie je waarom Valencia geene bak is manman. Mee zijne Fellani die niks waard is zeg, laat em er op staan.
mtm zei:Magiër Ferguson is nochtans degene die is begonnen met Valencia af en toe als back op te stellen.
Jonas89 zei:West Ham supporters k'ga ze nooit begrijpen....![]()
s.i.m.o.n zei:Zotte matchen geweest precies. Kijk al uit naar MOTD.
MaximumOfBass zei:Waar te zien op het internet? Yelo TV mogelijk?
Ook al konden we hier niet klagen bij een gelijkspel, toch echt verrast over het positieve spel dat wordt gebracht. Afwachten wat het zaterdag tegen Arsenal gaat worden...MaximumOfBass zei:Waar te zien op het internet? Yelo TV mogelijk?