Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaximumOfBass

Legacy Member
Stan_V zei:
Ik volg Everton sinds 2007 en was altijd een trouwe Moyes-aanhanger (tot midden vorig jaar iig). Fuck Moyes, ik heb ze nog nooit zo lang zo goed zien spelen :love: Ook al konden we hier niet klagen bij een gelijkspel, toch echt verrast over het positieve spel dat wordt gebracht. Afwachten wat het zaterdag tegen Arsenal gaat worden...

Moyes doet het niet slecht in Manchester, maar heeft gewoon teveel zijn favorietjes. Als Fellaini niet draait moet die er gewoon af, simpel.

sQuare

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Inderdaad, was zeker en vast een gekraakt shot, ziet ge duidelijk aan de beweging van zijn been imo.
Ik snap niet waarom die Fellaini nog steeds favoriet is van Moyes. We staan 8ste, waarschijnlijk 9de na vanavond. Echt om de stupkes van te krijgen

Btw: wat heeft De Bruyne gepresteerd? Gewoon als tussendoortje
niet opgekomen

mtm

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Valencia speelde niet slecht op de back, maar iemand die goed speelt eraf halen? neen, dat gaat er bij mij niet in. Fellaini toont al x-aantal wedstrijden echt een gebrek aan inzet en het was vandaag weer net hetzelfde.
Rooney zat naar mijn mening ook wel niet helemaal in de match. Zal ook héél blij zijn als Van Persie terug is, eindelijk terug een deftig aanvalsduo dan.

Tja, mij moet ge het niet vertellen hoor.


Toen Wilcao in een topic kwam beweren dat Moyes een topcoach was, heb ik meteen gezegd dat die altijd een goede kern heeft gehad en er te weinig uithaalde. En zie nu, met Martinez, spelen ze plots heel sterk en met positieve resultaten. Ik geloof wel niet dat Everton dit niveau volhoudt, maar zelfs onder de Evertonians wordt nu gezegd dat Martinez het beter doet dan Moyes, terwijl heel dat publiek al die jaren echt fan waren van Moyes.

MaximumOfBass

Legacy Member
mtm zei:
Tja, mij moet ge het niet vertellen hoor.


Toen Wilcao in een topic kwam beweren dat Moyes een topcoach was, heb ik meteen gezegd dat die altijd een goede kern heeft gehad en er te weinig uithaalde. En zie nu, met Martinez, spelen ze plots heel sterk en met positieve resultaten. Ik geloof wel niet dat Everton dit niveau volhoudt, maar zelfs onder de Evertonians wordt nu gezegd dat Martinez het beter doet dan Moyes, terwijl heel dat publiek al die jaren echt fan waren van Moyes.

Allé, dat belooft voor ons ... :doh:

TheRedDevils

Legacy Member
Verbaast me niets dat United weer verliest. Morgen eens MOTD bekijken. Hoe was Fellaini eigenlijk?
Suarez 4 doelpunten en een assist, wat een speler toch.

Vincort

Legacy Member
Man U & Moyes komen soms toch wat onterecht onder vuur, deze wedstrijd had makkelijk anders kunnen lopen.

Lukaku toch ook weer een degelijke wedstrijd gespeeld, dat even terzijde!
en Hazard, wat een topper.

Tuninboy

Legacy Member
Die "trap" van Lukaku was als voorzet bedoelt.

Man Und heeft pech gehad in de afwerking, er zat altijd wel iets tussen.

xiempie

Legacy Member
Ah man, wat heeft Everton toch een zalig team..
En ik ben ook ontzettend fan van Martinez, ook toen hij nog bij Wigan zat speelde hij meestal wel aantrekkelijk voetbal, al had hij daar vaak niet de spelers voor

Suarez :drool: :drool:

Jepjep

Legacy Member
BeeLz zei:
12 completed dribbles door Hazard :o

Ik zei het aan de rust, hij had weer zo'n dag waar alles lukte. Was echt gek, op een gegeven moment stonden er 4 verdedigers rond hem en hij geraakte er nog uit.



Suarez :) Toch één van mijn favoriete, zoniet mijn favoriete spits.

Cuth

Legacy Member
bJxHsY3.jpg

Jonas89

Legacy Member
Is toch eens mislukt schot van Lukaku die als voorzet goed uitkomt ?

Mudi

Legacy Member
Jonas89 zei:
Is toch eens mislukt schot van Lukaku die als voorzet goed uitkomt ?

Idd! Mensen maken er teveel van. Gewoon mislukt schot waarbij de andere speler gewoon goed volgt en de bal binnen kan tikken. Uiteindelijk komt het assist wel op zijn naam te staan.

exCite

Legacy Member
Mooi dat we ons toch herpakken en dat Suarez d'r (weer tegen Norwich) ne on man show van maakt.
Spijtig toch van dat verlies in Hull.

Mudi

Legacy Member
exCite zei:
Mooi dat we ons toch herpakken en dat Suarez d'r (weer tegen Norwich) ne on man show van maakt.
Spijtig toch van dat verlies in Hull.

Dat is het verhaal van Liverpool. Ene week spelen jullie goed tot geweldige, andere week weer veel minder.

Als je eens naar de voorbije wedstrijden kijkt, dan winnen jullie ofwel overduidelijk ofwel komen jullie niet opdagen. Zo zie ik Liverpool zaterdag met minimaal 3 doelpunten verschil winnen om dan de week erop tegen Tottenham punten te laten liggen. Nu zolang Man Utd en Tottenham zo blijven spelen, is die top 4 voor Liverpool een zekerheid.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan