Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
Mudi zei:
Nee, ook als je de selectie nu vergelijkt met die van Chelsea en City. Ik durf zelfs te zeggen dat we dit jaar een betere selectie hebben.

Nu moet je niet vergeten dat ze al 12 punten achter de leider lopen. Ze zijn zelfs evenveel verwijderd van de leider als van degradatie. En het is niet dat ze een "moeilijkere" schema achter de rug hebben (hiermee wil ik aanduiden dat we bijna de eerste seizoenshelft rond zijn! Ze hebben idd de moeilijkste schema gehad maar er zijn nog maar 5 wedstrijden over voor de 2de seizoenshelft).

Maar van die 5 wedstrijden is Newcastle wel hun moeilijkste tegenstander, terwijl jullie nog Everton en Chelsea ontvangen en naar Man City moeten. Die 12 punten kunnen wel eens snel weg zijn.

mtm

Legacy Member
Liverpool zal ook wel afhaken bij de top 3 deze maand. Heel zwaar programma.

BeeLz

Legacy Member
Mudi zei:
Nee, ook als je de selectie nu vergelijkt met die van Chelsea en City. Ik durf zelfs te zeggen dat we dit jaar een betere selectie hebben.

Nu moet je niet vergeten dat ze al 12 punten achter de leider lopen. Ze zijn zelfs evenveel verwijderd van de leider als van degradatie. En het is niet dat ze een "moeilijkere" schema achter de rug hebben (hiermee wil ik aanduiden dat we bijna de eerste seizoenshelft rond zijn! Ze hebben idd de moeilijkste schema gehad maar er zijn nog maar 5 wedstrijden over voor de 2de seizoenshelft).

Voor dit jaar is het sowieso te laat, die achterstand maken ze nooit meer goed. Maar dat ligt niet enkel aan hun zwakkere selectie, want diezelfde ploeg won vorig jaar de titel met de vingers in de neus. Mede door zwak presteren van de concurrenten maar de kleine ploegen werden wel steeds met gemak ingemaakt. Nu haalt Moyes er aanvallers uit als ze 1-0 voor staan thuis. Dat is gewoon een loserattitude. Chelsea en Man City hebben zeker een sterkere kern maar die spelen ook met mindere goden.
Voor mij haalt Moyes belange niet het niveau dat hij kan halen met dit team en maakt hij vooral ook geen vooruitgang

Wilcao

Legacy Member
Net MOTD gezien en wat een speler is Suarez toch :drool:.

Trouwens, ik vind het wel knap dat bij elke scheet die Lukaku laat hier pagina's vol staan, maar over Benteke die 7 (?) wedstrijden droog staat en misschien zijn basisplek kwijt is, hier niet één woord over te vinden is.

Cuth

Legacy Member
Wilcao zei:
Net MOTD gezien en wat een speler is Suarez toch :drool:.

Trouwens, ik vind het wel knap dat bij elke scheet die Lukaku laat hier pagina's vol staan, maar over Benteke die 7 (?) wedstrijden droog staat en misschien zijn basisplek kwijt is, hier niet één woord over te vinden is.

Ik denk dat dat komt omdat Benteke zijn bek houdt en geen onzin zit uit te kramen.

Wilcao

Legacy Member
dacuba zei:
Zal misschien aan hun attitude liggen.

Ja , dat zal het zijn. Was Benteke niet diegene die na 1 goed seizoen om een transfer vroeg?

Cuth zei:
Ik denk dat dat komt omdat Benteke zijn bek houdt en geen onzin zit uit te kramen.

Dat gij andere gaat beschuldigen van onzin uitkramen. Gekker moet het niet worden...

Re@V0r

Legacy Member
wel dikke fail voor Benteke eigenlijk
tijdens de zomer weg willen omdat hij een jaar goed gedraaid heeft en nu al praktisch gans het seizoen crap en atm zelfs zijn basisplaats kwijt

hopelijk staat hij er tegen de zomer weliswaar terug

Jepjep

Legacy Member
Aan het begin van het seizoen leek hij gewoon zijn vorm van vorig seizoen verder te trekken. Het is sinds zijn blessure dat het niet meer lukt.

asmo

Legacy Member
#teamHazard :bow:

[video=youtube;63GP2fBknV0]http://www.youtube.com/watch?v=63GP2fBknV0[/video]

Cuth

Legacy Member
Wilcao zei:
Ja , dat zal het zijn. Was Benteke niet diegene die na 1 goed seizoen om een transfer vroeg?



Dat gij andere gaat beschuldigen van onzin uitkramen. Gekker moet het niet worden...

Kan je even wat voorbeelden geven van mijn onzin aub?


Wil je dan nog wat extra?

Benteke komt veel minder in de media. Niemand hier geeft iets om Aston Villa.
Lukaku speelt bij een goed voetballende ploeg die bovenaan meedraait en waar dus effectief mensen naar kijken.. Lukaku is eigendom van Chelsea. Mourinho praat af en toe is over Romelu. Lukaku komt veeeeel meer in de media en is dus bekender. Daarenboven spreekt Lukaku ook nog is Nederlands en daarenboven kunnen die sportjournalisten en die flikkertjes van bij sporza maar niet genoeg van hem krijgen.
En iedereen haat Lukaku en kan het dus niet laten hem de grond in te boren natuurlijk.

Ps: niet zo op de man spelen. Dat gaat niemand af.

Gavin

Legacy Member
Chance dat Youtube er nog is om een prestatie tegen de laatste in de stand te vereeuwigen. Vanden Borre speelde zijn wereldmatch tenminste nog tegen een toptegenstander. #Neverforget


En over Fellaini: Wie is er verantwoordelijk voor Fellaini als #10 uit te spelen, dan op de laatste dag als enige versterking voor een semi-dood middenveld te halen, zonder voorbereiding plots op een andere positie uit te spelen op dat semi-dood middenveld en op andere posities het bij United het eveneens te verknallen? Niet dat Fellaini nu de wereldspeler is die United nodig heeft, natuurlijk. (neen, die moest diezelfde Moyes niet hebben)

Ruben666

Legacy Member
Cuth zei:
En iedereen haat Lukaku en kan het dus niet laten hem de grond in te boren natuurlijk.

Hoewel hij de cijfers soms aan zijn zijde heeft (jongste topscorer Belgische Eerste Klasse ook), de arme ondergewaardeerde.

exCite

Legacy Member
mtm zei:
Liverpool zal ook wel afhaken bij de top 3 deze maand. Heel zwaar programma.

Wrs hebt ge gelijk, maar ik (en gij ongetwijfeld ook) hoop stiekem dat we het deze maand goed doen.

SomeDude

Legacy Member
asmo zei:
#teamHazard :bow:

[video=youtube;63GP2fBknV0]http://www.youtube.com/watch?v=63GP2fBknV0[/video]

Zwak verdedigd :unsure:.
Hazard krijgt soms ruimte & dan wacht hij precies altijd tot ze terug in positie staan om dan te kunnen dribbelen & 1 keer had hij beter kunnen afleggen ipv te schieten.
EN niet vergeten: was tegen de laatste :p.
Hopelijk kan hij deze prestatie doortrekken ...

St0wned

Legacy Member
Ik hoop het ook en zonder Sturridge zit de kans er wel in dat we afhaken voor de top 3 maar ergens denk ik dan toch dat Liverpool altijd al vol mirakels heeft gezeten :D

exCite

Legacy Member
St0wned zei:
Ik hoop het ook en zonder Sturridge zit de kans er wel in dat we afhaken voor de top 3 maar ergens denk ik dan toch dat Liverpool altijd al vol mirakels heeft gezeten :D

Veel zal ook wel afhangen van hoe Suarez het doet, als 'em ne superdag heeft dan kan er veel.

St0wned

Legacy Member
Das waar en hopelijk kan Sterling een stapje omhoog zetten nu. En nu al volop kijken voor een extra spits in de transfer periode zodat we hem al begin van de maand hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan