Wilcao
Legacy Member
Cuth zei:Kan je even wat voorbeelden geven van mijn onzin aub?
Wil je dan nog wat extra?
Benteke komt veel minder in de media. Niemand hier geeft iets om Aston Villa.
Lukaku speelt bij een goed voetballende ploeg die bovenaan meedraait en waar dus effectief mensen naar kijken.. Lukaku is eigendom van Chelsea. Mourinho praat af en toe is over Romelu. Lukaku komt veeeeel meer in de media en is dus bekender. Daarenboven spreekt Lukaku ook nog is Nederlands en daarenboven kunnen die sportjournalisten en die flikkertjes van bij sporza maar niet genoeg van hem krijgen.
En iedereen haat Lukaku en kan het dus niet laten hem de grond in te boren natuurlijk.
Ps: niet zo op de man spelen. Dat gaat niemand af.
Dat is echt onzin. Toen het goed ging met Benteke, werd hij vaak genoeg vernoemd. De vergelijking met Lukaku kon toen niet genoeg gemaakt worden.
Ik weet ook dat ik over kom als een Lukaku fanboy of Benteke hater, maar dit is niet het geval. Qua speelstijl heb ik liever Benteke, maar gaat het gewoon erom hoe hier altijd met twee maten gemeten moet worden en dat de objectiviteit ver te zoeken is. Als attitude het enige argument is, val je toch snel door de mand.



