Lospeed
Legacy Member
stormtrooper zei::doh:
Het welbekende scenario dus. Een draw had hier toch wel verdiend geweest.
dan moet gent maar scoren eh!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stormtrooper zei::doh:
Het welbekende scenario dus. Een draw had hier toch wel verdiend geweest.

Trebby zei:aa gent verdiende toch een gelijkspel hoor
Trebby zei:aa gent verdiende toch een gelijkspel hoor
exo zei:Dat ze dan scoren, kansen genoeg gehad me dunkt!
Trebby zei:#Maxwell: amai de frustratie zit wel hoog hé.. da ik als neutrale supporter niet eens mag zeggen dat ze het verdienden op basis van die 2de helft.. ga is op een boksbal slaan
J.Brown zei:volgens sportwereld, spierscheur voor Jova