Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pina

Legacy Member
gevleide 3 punten. Al vond ik gent, ondanks het overwicht en het aantal kansen nooit écht gevaarlijk buiten de laatste 5 minuten

NotoriousP

Legacy Member
Gevaarlijk genoeg om aanspraak te maken op minstens 1 punt.

Btw: die sessie penalty trappen die na de match tege Brugge nodig was, is er nooit geweest zeker?

Nic!

Legacy Member
Ik ben akkoord dat van minuut 35 tot minuut 93 Gent de minst slechte ploeg was en de druk wel opvoerde.

Maar desondanks heeft Anderlecht in die periode nog steeds de beste kansen gehad. Als Gent hun laatste pass wat beter was, hadden ze ongetwijfeld eens gescoord. Maar er zat ook bij Gent héél veel afval in het spel.

Dus ja, draw had gekund en bilijk geweest. Maar als er iemand moet winnen, zou ik toch Anderlecht noemen.

Herr Doktor

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Frustratie ? Wij winnen weeral. Geen sprake van frustratie.

Het grappige is dat diegene die dat zeggen ( oa je vorige uitspraak ) de eerste zijn die komen mekkeren als ze puntjes komen stelen bij jullie....

En pasop hé :p ik heb de match niet gezien dus ik zeg niet dat Anderlecht dat deed op Gent :p.

Nic!

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Het grappige is dat diegene die dat zeggen ( oa je vorige uitspraak ) de eerste zijn die komen mekkeren als ze puntjes komen stelen bij jullie....

En pasop hé :p ik heb de match niet gezien dus ik zeg niet dat Anderlecht dat deed op Gent :p.

Ja, punten 'stelen' was het nu ook weer niet. Met wat geluk de drie punten, dat wel.

Dankzij Juhasz en Proto.

Vedeco

Legacy Member
''Viva ander licht'' de hele match gehoord maar ik vond die lichten echt niet speciaal. Rare mannen in dat vak.

Herr Doktor

Legacy Member
Nic! zei:
Ja, punten 'stelen' was het nu ook weer niet. Met wat geluk de drie punten, dat wel.

Dankzij Juhasz en Proto.

"Voetbal draait niet om verdienen. Enkel als je kan scoren kan je winnen. Altijd hetzelfde gemek hier"

Je kan nog zo goed spelen, maar je hebt van die matchen dat de bal er niet in wil ( meestal als ze de 16 hermetisch afsluiten :p ) daar was dat stelen op bedoeld :p niet op de prestatie vn Anderlecht.

J.Brown

Legacy Member
Berrier wist je toch? Tchité omdat hij niet in vorm is en Cyriac het goed doet. Van Damme is wel een verassing.

KRC Genk : Koteles, Pudil, Nadson, Simaeys, Anele, Buffel, Toszer, Vanden Borre, Dugary, Ogunjimi et Barda
Standard : Bolat, Opare, Kanu, Ciman, Pocognoli, Buyens, Seijas, Vainqueur, Leye, Cyriac et Buzaglo

Herr Doktor

Legacy Member
Pieter3770 zei:
STVV inderdaad klaar voor 2de klasse.
Wat wil je als je je keepersprobleem probeert op te lossen met een keepersprobleem op zichzelf.
Als dan de lijnrechter nog stekeblind is...

Het is me nog steeds een raadsel waarom Verbauwhede niet naar daar is gegaan....

Vedeco

Legacy Member
J.Brown zei:
Berrier wist je toch? Tchité omdat hij niet in vorm is en Cyriac het goed doet. Van Damme is wel een verassing.

KRC Genk : Koteles, Pudil, Nadson, Simaeys, Anele, Buffel, Toszer, Vanden Borre, Dugary, Ogunjimi et Barda
Standard : Bolat, Opare, Kanu, Ciman, Pocognoli, Buyens, Seijas, Vainqueur, Leye, Cyriac et Buzaglo

Perbet en Cyriac op de bank geplaatst dus zij maar zeker dat laatstgenoemde een hattrick in de voeten heeft. En Tchité en Van Damme staan in mijn basisopstelling :(

exo

Legacy Member
J.Brown zei:
Berrier wist je toch? Tchité omdat hij niet in vorm is en Cyriac het goed doet. Van Damme is wel een verassing.

KRC Genk : Koteles, Pudil, Nadson, Simaeys, Anele, Buffel, Toszer, Vanden Borre, Dugary, Ogunjimi et Barda
Standard : Bolat, Opare, Kanu, Ciman, Pocognoli, Buyens, Seijas, Vainqueur, Leye, Cyriac et Buzaglo

@J.Brown

Van Damme speelde als een platte vijg afgelopen wedstrijden (Europees inclusief) als het u dan verrast...

J.Brown

Legacy Member
Ik heb zelf paar paginas geleden al gezegd dat hij niet zo goed bezig was als vorig seizoen. Het is wel een verassing dat Riga de ballen heeft om hem eruit te halen. Maar in het interview zegt hij dat het om te rusten is..

Herr Doktor

Legacy Member
J.Brown zei:
Ik heb zelf paar paginas geleden al gezegd dat hij niet zo goed bezig was als vorig seizoen. Het is wel een verassing dat Riga de ballen heeft om hem eruit te halen. Maar in het interview zegt hij dat het om te rusten is..

Ik blijf erbij die Riga heeft tot nog toe goed werk verricht naar gelang het materiaal dat hij tot zijn beschikking heeft :p.

exo

Legacy Member
Niet zo goed is nog maar zacht uigedrukt, zeg maar gewoon ronduit slecht.

exo

Legacy Member
Ge moet gewoon dringend is kritischer gaan zijn voor u eigen spelers :p, ivgl Standard forum zijt gij een doetje, daar worden ze met momenten gewoon afgebroken. Terecht ook overigens soms... Gebeurd op elk forum wel dat er zelfkritiek is. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan