J.Brown
Legacy Member
ik ben kritisch over mijn eigen club. Jelle komt gewoon voetballend tekort en dat is nu duidelijk. Met zijn werk en trek mentaliteit alleen zullen we er niet geraken.
Rond uit slecht, overdrijven is ook kunst imo.
En blijf jij maar op u eigen forum, moet dan niet komen wenen dat het harde woorden zijn.
ik ga naar de match kijken, later alligator
Rond uit slecht, overdrijven is ook kunst imo.
En blijf jij maar op u eigen forum, moet dan niet komen wenen dat het harde woorden zijn.
ik ga naar de match kijken, later alligator
.


