puni
Legacy Member
Squadra zei:Een beetje beleefdheid en respect mag toch?
Overdrijf anders, zo'n dingen horen nu eenmaal bij het voetbal. Zolang het geen racistische speekkoren zijn, moet ge er maar mee leven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squadra zei:Een beetje beleefdheid en respect mag toch?
puni zei:Overdrijf anders, zo'n dingen horen nu eenmaal bij het voetbal. Zolang het geen racistische speekkoren zijn, moet ge er maar mee leven.

puni zei:Overdrijf anders, zo'n dingen horen nu eenmaal bij het voetbal. Zolang het geen racistische speekkoren zijn, moet ge er maar mee leven.
jeperdejep zei:Hopelijk forfaitwinst voor standard, zulke spreekkoren horen niet, alleen jammer dat het telkens weer terug gebeurt.
puni zei:Overdrijf anders, zo'n dingen horen nu eenmaal bij het voetbal. Zolang het geen racistische speekkoren zijn, moet ge er maar mee leven.
ik zal je maar in je wijsheid laten 

Squadra zei:Iemand beoordelen op zijn afkomst/woonplaats, zoals hier het geval is, is toch een vorm van racisme?
puni zei:Tis niet alsof ze oerwoudgeluiden maken, of iets zingen a la in de brousse ist ook plezant. De Walen zijn kaka, kwetsend. :ironic:

puni zei:Tis niet alsof ze oerwoudgeluiden maken, of iets zingen a la in de brousse ist ook plezant. De Walen zijn kaka, kwetsend. :ironic: