sharpshot
Legacy Member
Euh DVG zijn voetballende kwaliteiten steigen ver boven die van Jeroentje hoor, enkel qua présence ben je meer met Simaeys. Dat we hem konden gebruiken is waar, maar dat ging maar voor 1 of 2 matchen zijn tot DVG terugkwam en onze geblesseerden niet meer geblesseerd waren.
In het volledige plaatje is DVG beter dan Simaeys, net zoals iedere andere CV (allez buiten die pedrichizizi en karrenvracht beloften) nu bij Club. Simaeys is niet weggelegd voor een topclub in België.
In het volledige plaatje is DVG beter dan Simaeys, net zoals iedere andere CV (allez buiten die pedrichizizi en karrenvracht beloften) nu bij Club. Simaeys is niet weggelegd voor een topclub in België.





