Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Euh DVG zijn voetballende kwaliteiten steigen ver boven die van Jeroentje hoor, enkel qua présence ben je meer met Simaeys. Dat we hem konden gebruiken is waar, maar dat ging maar voor 1 of 2 matchen zijn tot DVG terugkwam en onze geblesseerden niet meer geblesseerd waren.

In het volledige plaatje is DVG beter dan Simaeys, net zoals iedere andere CV (allez buiten die pedrichizizi en karrenvracht beloften) nu bij Club. Simaeys is niet weggelegd voor een topclub in België.

Svartálfar

Legacy Member
Donk, Almeback, DVG en Hoefkens. En opt middeveld hebt ge Zimling en Vadis. Nee Simaeys was hier niet veel aan spelen toegekomen en verdiende wrs te veel voor wat ze een bankzitter wouden geven. Simple as that.

sharpshot

Legacy Member
Just kwas dat nog vergeten, zelfde verhaal als Karel, te veel geld voor te weinig speler.

Rogue

Legacy Member
De enige back-up voor Zimling is Van Acker en die is op dit moment nog niet goed genoeg. Hoefkens wordt ook gebruikt als RB. Een beetje pech met blessures (zoals we op dit moment hebben) en je zit met 3 CV's. Dat is te weinig. De kern is op dit moment te smal.

exo

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Europees te kort? Wtf die nederlagen vna Genk waren zonder Simaeys. Met Simaeys ging het Europees (op verdedigend vlak) een pak beter.

Ik snap dat Bruggelingen hem proberen af te kraken omdat ze hem zo goedkoop kwijt zijn. Ik zeg ook niet dat Simaeys opeens top is ofzo, maar hij is op dit moment wel een meerwaarde voor iedere Belgische ploeg, al valt het nog af te wachten of hij zo blijft spelen natuurlijk

Bij Anderlecht toch niet hoor... Met Kouyaté - Juhasz hebben we een degelijk duo, eens Mazuch terug is zullen de plaatsjes centraal sowieso duur worden.
Maar ik snap je punt wel, ik ben zelf geen fan van Simaeys maar het is een speler waar je op kan vertrouwen en, misschien wel zijn belangrijkste troef, hij kent zijn kwaliteiten. Hij weet wat hij kan en waar zijn grenzen liggen.
Sommige Club-supporters gaan wel erg kort door de bocht om te stellen dat Simaeys niet, minstens, evenwaardig is aan DvG. Zoveel heeft die mij ook nog niet echt weten overtuigen. Wat dan wel weer waar is, is dat als iedereen daar fit is Jeroen niet veel van de bank zou afkomen.

Booka Shade

Legacy Member
Sportwereld - Duchâtelet wil dak en kunstgras voor Sclessin

Daarom hou ik van RD :D
Overdekt is iets wat ik altijd al wou op Sclessin! Dan blijft de sfeer eens zo goed binnen in het stadion, zal het nog meer de hel van Sclessin worden :love:

En kunstgras is voor technische spelers sowieso een meerwaarde. Die hebben wij gelukkig meer lopen dan STVV :p

Wel nog afwachten of het er effectief komt.

Booka Shade

Legacy Member
Dat zou pas tof zijn, ziet dat ze daar ook een Janet Jackson'ke doet :love:

pina

Legacy Member
lijkt mij wel wat weg van sclessin. Al zouden ze in luik beter die hoeken dichtmaken.

wfzs051218213626.jpg

Booka Shade

Legacy Member
Klopt, ik heb hier ookal gepleit om die hoeken dicht te maken.
Dan is het pas één groot geheel.

starspike

Legacy Member
Booka Shade zei:
Sportwereld - Duchâtelet wil dak en kunstgras voor Sclessin

Daarom hou ik van RD :D
Overdekt is iets wat ik altijd al wou op Sclessin! Dan blijft de sfeer eens zo goed binnen in het stadion, zal het nog meer de hel van Sclessin worden :love:

En kunstgras is voor technische spelers sowieso een meerwaarde. Die hebben wij gelukkig meer lopen dan STVV :p

Wel nog afwachten of het er effectief komt.

Ge beseft toch dat dat overdekt pokkeduur is om alleen al elke keer open en toe te doen en het dus enkel toe zal zijn voor optredens en voor matchen tijdens noodweer, hé ;)

Hopelijk is Stad Luik en Provincie Luik wat beter ingesteld als hier bij ons. JV had jaren geleden ook dergelijke plannen, maar de tegenwerking op dat niveau was enorm. En een extra ruimte voor dergelijke dingen zal absoluut geen kwaad kunnen. Er is Ethias, Sportpaleis, Lotto Arena, Vorst, AB, ... Maar in Wallonië is het toch redelijk triest gesteld op dat vlak, of ken ik gewoon niet genoeg plaatsen?

Booka Shade

Legacy Member
Die extra ruimte klopt. Er is niet zoveel in Wallonië, maar dat in HNB te zetten is 1, het effectief realiseren is 2.

Je moet ze kunnen aantrekken, die grote artiesten ed., dat zal niet zo simpel zijn.
Moest het lukken zou het wel een aardig centje met zich meebrengen.

BleKKie

Legacy Member
Tchité kwijt geraken is toch een pakske erger dan Van Damme :s
Gelukkig is de winterstop er bijna.

J.Brown

Legacy Member
schijterij, nu moeten ze wel extra spits halen

liever nu een blessure dan tijdens de PO, hoe rot dit ook is nu

J.Brown

Legacy Member
+ toch operatie voor de Jelle, miljaarde zeg. Kvond het al verdacht dat we zo weinig geblesseerden hadden.

Enigste magere troost is dat Tchité wel zal blijven nu deze winter. Michy zal zich mogen bewijzen ondertussen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan