Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jecht

Legacy Member
Ik heb gehoord dat hij nog verre van in topvorm is.

Maar idd wel raar als ge ziet dat Nadson en Hyland wel heel vaak spelen, terwijl die toch echt vaak zitten te klungelen.

Vedeco

Legacy Member
En dan weer zo'n commentaar op zijn Tronds, terwijl ge het leest kunt ge het hem zo horen zeggen :p

starspike

Legacy Member
Booka Shade zei:
sporza: Sarr: "De trainer rekent niet op mij"

Toch wel raar dat zo'n speler niet aan spelen toekomt.

Nochthans is hij naar eigen zeggen al langer fit (ook in de wandelgangen bevestigd door oa Barda), maar Been heeft daar een andere mening over. Voor mij mogen ze Sarr toch een kans geven naast Simaeys ipv een toch teleurstellende Nadson. Van die laatste had ik toch veel meer verwacht...

starspike

Legacy Member
Booka Shade zei:
Klopt over Nadson, maar zo secuur is Simaeys ook niet.

Klopt. Maar wel de meest secure en mondige verdediger en het grootste (positief) smeerlapke dat we momenteel hebben...

Booka Shade

Legacy Member
starspike zei:
Klopt. Maar wel de meest secure en mondige verdediger en het grootste (positief) smeerlapke dat we momenteel hebben...

Het gaat een tight matchke worden.
We hebben allebei een slechtere D en een betere O.

Morrissey

Legacy Member
Booka Shade zei:
Het gaat een tight matchke worden.
We hebben allebei een slechtere D en een betere O.

Ik hoop vooral op een S wedstijd zonder V F en R K. Ik ben benieuwd naar de A van S, vooral T en C.

Alé, zo in het wildeweg met afkortingen smijten is geen optie he Booka :unsure:.

waffel

Legacy Member
:offtopic:

Mijn mama(van alle personen...) heeft hem een twaalftal jaar terug eens ladderzat gespot in het uitgaanswereld, dus ik verschiet hier niet van :D De sluwe vos heeft nog steeds zijn streken! Dat was toen trouwens samen met de Caje naar het schijnt.

camino

Legacy Member
Heb dit net gelezen voor de geintresseerden;

Heb ergens gelezen dat alle matchen van de Belgische competitie al vanaf januari op Sporting Telenet komen. Kan Telenet bevestigen of dit bericht klopt?

4 uur geleden ·




Sporting Telenet Dit klopt! Over de details, programma, invulling binnenkort meer! Wij zijn alvast blij dat we de trouwe voetbalfans van een nog sterker aanbod kunnen dienen.

Booka Shade

Legacy Member
Morrissey zei:
Ik hoop vooral op een S wedstijd zonder V F en R K. Ik ben benieuwd naar de A van S, vooral T en C.

Alé, zo in het wildeweg met afkortingen smijten is geen optie he Booka :unsure:.

Das met zo vaak naar NFL te kijken hé, sorry hoor :/

Morrissey

Legacy Member
@ Camino Bron?

Ik heb enkele weken terug op BTV gehoord dat alle zaterdagavonden wedstrijden ook volgend seizoen nog te zien gingen zijn op BTV, en dat was door één van de commentatoren..

@ Booka: :hug:

Morrissey

Legacy Member
Belgacom TV, dat lot 3 eind juni voor een periode van drie seizoenen aangekocht had, mag de zaterdagavondwedstrijden ook de volgende twee seizoenen blijven uitzenden.

Nice :). Ik zit hier nog met BTV, en daar zijn wel nog geregeld leuke wedstrijden op.

camino

Legacy Member
Ma jongens toch, bende muttens me da toch zijn; nu posten ze het volgende;

Sporting Telenet Kleine rechtzetting: Belgisch voetbal pas vanaf volgend seizoen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan