Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stormtrooper zei:@ het geval Melli: 'k daag iemand uit om eens te proberen te springen zonder uw armen te gebruiken. Als we aan iedereen die gevaarlijk spel begaat rood en dagen schorsing moeten geven, gaan we lang bezig zitten. Nu ja, als het niet over een speler van uwen eigen ploeg gaat, is het natuurlijk al gemakkelijker om te roepen voor schorsingen.
. Dit is gewoon een zuivere rode kaart. En ja, daar hoort een schorsing bij.Morrissey zei:Hij maakt wel degelijk een 'slaande' beweging, in de lucht nog met uw arm uithalen. Het mag dan wel onbewust zijn, het blijft gewoon een vuile fout.
Het moet maar eens Wasilewski zijn, als we uw redenering mogen doortrekken. Dit is gewoon een zuivere rode kaart. En ja, daar hoort een schorsing bij.
stormtrooper zei:@ het geval Melli: 'k daag iemand uit om eens te proberen te springen zonder uw armen te gebruiken. Als we aan iedereen die gevaarlijk spel begaat rood en dagen schorsing moeten geven, gaan we lang bezig zitten. Nu ja, als het niet over een speler van uwen eigen ploeg gaat, is het natuurlijk al gemakkelijker om te roepen voor schorsingen.


Weebl zei:Zit Brownie nu af te geven op Standard en is puni Standard aan't verdedigen?
World gone mad![]()
Vedeco zei:Inderdaad, heb ook enkele keren moeten refreshen.
Ofwel zijn er hier snode nickchanges aan het werk.![]()

peejay1704 zei:Pierre François is inderdaad geen heilige, absoluut niet. Maar als er nu ene niét moet memmen over prijzen missen door iemands toedoen, dan is het deze kontkruiper van la familia D'onofrio toch wel. Mist in 2005 een penalty in Oostende waardoor er testmatchen voor Europees moeten worden gespeeld, pakt in de heenmatch van die testmatchen een oliedomme gele kaart waardoor hij geschorst is voor de terugmatch waarin een 3-1 uitgangspositie wordt verkloot, en vooral: waait zijn truitje in het voorjaar van 2006 niet in het gezicht van Vervecken, met 7 matchen schorsing tot gevolg, dan staan we in mei 2006 al een titel te vieren op de Place Saint-Lambert.
En om het dan toch over vorig seizoen te hebben: zorgen hij en zijn minderbegaafde T1 voor een spelsysteem dat ergens op trekt i.p.v. te teren op de flitsen van de sterspelers, of slaagt hij erin die sterspelers te motiveren voor 90% van de reguliere competitie, dan spelen we los kampioen. Maar wat kan Pierre François daar nu aan doen? Was hij het die Carcela in de titelmatch half dood schopte misschien, of die niet te missen dubbele kans van Nong in de slotminuten de nek om wrong?
Neen, die Sergio, zo hoog als ik zijn voetbalkwaliteiten en mentaliteit op het veld inschatte, zo laag schat ik hem als mens in. Alweer ene van zijne piédestal.