Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
stormtrooper zei:
@ het geval Melli: 'k daag iemand uit om eens te proberen te springen zonder uw armen te gebruiken. Als we aan iedereen die gevaarlijk spel begaat rood en dagen schorsing moeten geven, gaan we lang bezig zitten. Nu ja, als het niet over een speler van uwen eigen ploeg gaat, is het natuurlijk al gemakkelijker om te roepen voor schorsingen.

Hij maakt wel degelijk een 'slaande' beweging, in de lucht nog met uw arm uithalen. Het mag dan wel onbewust zijn, het blijft gewoon een vuile fout.

Het moet maar eens Wasilewski zijn, als we uw redenering mogen doortrekken ;). Dit is gewoon een zuivere rode kaart. En ja, daar hoort een schorsing bij.

stormtrooper

Legacy Member
Morrissey zei:
Hij maakt wel degelijk een 'slaande' beweging, in de lucht nog met uw arm uithalen. Het mag dan wel onbewust zijn, het blijft gewoon een vuile fout.

Het moet maar eens Wasilewski zijn, als we uw redenering mogen doortrekken ;). Dit is gewoon een zuivere rode kaart. En ja, daar hoort een schorsing bij.

Ik kreeg gewoon den indruk dat hij opspringt en daarbij gewoon mottig zijn armen gebruikt.

Maar soit, misschien had rood wel gerechtvaardigd geweest. Een schorsing had ik overdreven gevonden.

Ik betwijfel trouwens of hij nog geschorst kan worden aangezien de arbiter wel degelijk voor fout heeft gefloten (die regel mogen ze ook eens aanpassen).

Svartálfar

Legacy Member
stormtrooper zei:
@ het geval Melli: 'k daag iemand uit om eens te proberen te springen zonder uw armen te gebruiken. Als we aan iedereen die gevaarlijk spel begaat rood en dagen schorsing moeten geven, gaan we lang bezig zitten. Nu ja, als het niet over een speler van uwen eigen ploeg gaat, is het natuurlijk al gemakkelijker om te roepen voor schorsingen.

Kom kom bekijk die fase nog maar eens tegoei dat is al lang niet meer gewoon springen wat hij doet, hij gaat met zen arm omhoog om Pacovski te hinderen en doet dan nog eens een beweging. Zal zeker niet express zijn, maar had wel rood moeten zijn.

Slayer_Kev666

Legacy Member
Mboyo verdiend een schorsing, wat een bende amateurs bij de bond zeg!
2 maten en 2 gewichten, niet consequent, gewoon een bende amateurs samen.
Maar anderzijds speelt Standard zeker graag het spelletje vuil, het geval Couli vorig jaar terwijl ze geen betrokken partij waren. Nuja, ik kan mij niet uitspreken of het express was of niet, maar dit verdiende idd een schorsing.

J.Brown

Legacy Member
Neen het hopeloos geklungel van D.D'Onofrio heeft ons de titel gekost. Hij heeft er half jaar over gedaan om een ploeg neer te zetten. Riga doet het in 3 maand.

Luciano zou op weg zijn naar China, zei me in La Tribune gisteren.

Weebl

Legacy Member
Maar zonder Defour, Witsel en Mangala..
Edit: En zonder Carcela, die vergeten we hier altijd he :D

puni

Legacy Member
Die allemaal al ergens anders zaten met hun gedachten. :unsure:

Nee, point taken. Maar daar ging het artikel in kwestie uiteindelijk niet over. :p

EDIT: En er stond toch wel een ploeg vorig seizoen? Weliswaar op het einde, maar ze stond er wel in de playoffs. Dus nogal een moot argument imo.

J.Brown

Legacy Member
Ja had Bart Goor de laatste speeldag van de reguliere competitie geen goal gemaakt. Zat Standard in PO2 en hadden we ook geen hopeloze achterstand op Genk. Meer chance mee gemoeid dan kunde.

Weebl

Legacy Member
Zit Brownie nu af te geven op Standard en is puni Standard aan't verdedigen?

World gone mad :wtf:

Vedeco

Legacy Member
Inderdaad, heb ook enkele keren moeten refreshen.

Ofwel zijn er hier snode nickchanges aan het werk. :sop:

The Black Mamba

Legacy Member
Je kan er gewoon niet rond dat PF een belachelijk heerschap is.

peejay1704

Legacy Member
Pierre François is inderdaad geen heilige, absoluut niet. Maar als er nu ene niét moet memmen over prijzen missen door iemands toedoen, dan is het deze kontkruiper van la familia D'onofrio toch wel. Mist in 2005 een penalty in Oostende waardoor er testmatchen voor Europees moeten worden gespeeld, pakt in de heenmatch van die testmatchen een oliedomme gele kaart waardoor hij geschorst is voor de terugmatch waarin een 3-1 uitgangspositie wordt verkloot, en vooral: waait zijn truitje in het voorjaar van 2006 niet in het gezicht van Vervecken, met 7 matchen schorsing tot gevolg, dan staan we in mei 2006 al een titel te vieren op de Place Saint-Lambert.
En om het dan toch over vorig seizoen te hebben: zorgen hij en zijn minderbegaafde T1 voor een spelsysteem dat ergens op trekt i.p.v. te teren op de flitsen van de sterspelers, of slaagt hij erin die sterspelers te motiveren voor 90% van de reguliere competitie, dan spelen we los kampioen. Maar wat kan Pierre François daar nu aan doen? Was hij het die Carcela in de titelmatch half dood schopte misschien, of die niet te missen dubbele kans van Nong in de slotminuten de nek om wrong?
Neen, die Sergio, zo hoog als ik zijn voetbalkwaliteiten en mentaliteit op het veld inschatte, zo laag schat ik hem als mens in. Alweer ene van zijne piédestal.

puni

Legacy Member
Weebl zei:
Zit Brownie nu af te geven op Standard en is puni Standard aan't verdedigen?

World gone mad :wtf:

Vedeco zei:
Inderdaad, heb ook enkele keren moeten refreshen.

Ofwel zijn er hier snode nickchanges aan het werk. :sop:

Nu ik het hier allemaal teruglees, voel ik mij een beetje vies. Ik denk dat ik maar even onder de douche ga staan. :(

stormtrooper

Legacy Member
peejay1704 zei:
Pierre François is inderdaad geen heilige, absoluut niet. Maar als er nu ene niét moet memmen over prijzen missen door iemands toedoen, dan is het deze kontkruiper van la familia D'onofrio toch wel. Mist in 2005 een penalty in Oostende waardoor er testmatchen voor Europees moeten worden gespeeld, pakt in de heenmatch van die testmatchen een oliedomme gele kaart waardoor hij geschorst is voor de terugmatch waarin een 3-1 uitgangspositie wordt verkloot, en vooral: waait zijn truitje in het voorjaar van 2006 niet in het gezicht van Vervecken, met 7 matchen schorsing tot gevolg, dan staan we in mei 2006 al een titel te vieren op de Place Saint-Lambert.
En om het dan toch over vorig seizoen te hebben: zorgen hij en zijn minderbegaafde T1 voor een spelsysteem dat ergens op trekt i.p.v. te teren op de flitsen van de sterspelers, of slaagt hij erin die sterspelers te motiveren voor 90% van de reguliere competitie, dan spelen we los kampioen. Maar wat kan Pierre François daar nu aan doen? Was hij het die Carcela in de titelmatch half dood schopte misschien, of die niet te missen dubbele kans van Nong in de slotminuten de nek om wrong?
Neen, die Sergio, zo hoog als ik zijn voetbalkwaliteiten en mentaliteit op het veld inschatte, zo laag schat ik hem als mens in. Alweer ene van zijne piédestal.

Los kampioen? Dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Genk had zeker ook een kans gemaakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan