Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sharpshot zei:laten we samen leggen voor berke!
edit: blijft leuk die viering met het team na een gewonnen match, hoe belachelijk het voor sommige ook mag zijn.
(sta daar zelf in de spionkop)sharpshot zei:laten we samen leggen voor berke!
edit: blijft leuk die viering met het team na een gewonnen match, hoe belachelijk het voor sommige ook mag zijn.

Sportinggboy zei:Met een thuismatch tegen de laatste terwijl de andere concurrenten voor een lastige uitmatch stonden ... Zoveel pijn zal dat niet doen zeker.
Hopelijk heb je niet meegezongen met "anti buffalo".Arylia zei:idd zalig gewoon(sta daar zelf in de spionkop)
StickyPummel zei:Hopelijk heb je niet meegezongen met "anti buffalo".

StickyPummel zei:Hopelijk heb je niet meegezongen met "anti buffalo".
zalig gewoon, iedereen zo sssssshhht roepen voor hoefkens te laten roepen, plots van de bovenste tribune kwam er nog een anti-buffalo liedje en ja de onderste tribune dan toch ook nog eens meedoen...