J.Brown
Legacy Member
Morrissey zei:Ik wist niet dat gelijk spelen plots 2 punten opleverde?
Maar inderdaad, als ploeg moet je er eigenlijk maar staan als het écht moet, en dat is bij de PO's. Jammer eigenlijk dat die eerste 30 matchen op het einde van de rit helemaal geen fuck voorstellen.
haha ow, ja sorry idd.

Idd debiel systeem. Niet elk team kan de opeenvolging van topmatchen aan. Sta je 1e, ben je gewoon kampioen imo.

