Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.Brown

Legacy Member
Morrissey zei:
Ik wist niet dat gelijk spelen plots 2 punten opleverde? :unsure:

Maar inderdaad, als ploeg moet je er eigenlijk maar staan als het écht moet, en dat is bij de PO's. Jammer eigenlijk dat die eerste 30 matchen op het einde van de rit helemaal geen fuck voorstellen.

haha ow, ja sorry idd. :unsure:

Idd debiel systeem. Niet elk team kan de opeenvolging van topmatchen aan. Sta je 1e, ben je gewoon kampioen imo.

Morrissey

Legacy Member
Maar even afgezien dat het een belachelijk systeem is, moeten we nu ook gewoon niet overdrijven hé. Ik ben er absoluut geen voorstander van, maar er moet wel al wat gebeuren om van die eerste plaats, met voorsprong, zwaar terug te vallen.

Anderlecht overkwam het, maar die speelden echt 10 rotslechte matchen (op enkele uitzonderingen na) en toch werden ze nipt derde. Dat is een slechte plaats, maar zelfs als je zo veel matchen verliest in die PO's, kan je nog tweedes/derdes eindigen. Geen enkele ploeg haalt 25/30 (op een uitschieter na), dus een kleine voorsprong kan wel degelijk beslissend zijn.

TazzDeMazz

Legacy Member
Super dat Club aan een sterke reeks bezig is en weeral winnaar van het weekend is. Kben wel benieuwd naar hun duel tegen braga waar er toch al heel wat duidelijker zal worden of die 1-0 scores met veel chance zijn behaald of niet. Als er daar met 1-0 gewonnen word, gaan er hier toch een paar mogen zwijgen ze.

waffel

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Super dat Club aan een sterke reeks bezig is en weeral winnaar van het weekend is. Kben wel benieuwd naar hun duel tegen braga waar er toch al heel wat duidelijker zal worden of die 1-0 scores met veel chance zijn behaald of niet. Als er daar met 1-0 gewonnen word, gaan er hier toch een paar mogen zwijgen ze.

Club is beter dan Braga, dus als ze 1-0 winnen zou ik daar absoluut niet van opkijken.

TheRedDevils

Legacy Member
Onlangs raakte bekend dat Club interesse zou hebben in Jonathan Soriano, de Spaanse spits van Barcelona B die vorig seizoen nog samenspeelde met Vazquez. “Ik probeer er alles aan te doen om hem voor Club Brugge te doen kiezen. Ik heb hem wel gezegd dat hij het niet voor mij moet doen, maar wel omdat Club een grote ploeg is. Of hij wel zou passen in de huidige defensievere tactiek? Elke ploeg kan toch een goede spits gebruiken?” (SF)

YEAH

J.Brown

Legacy Member
Morrissey zei:
Maar even afgezien dat het een belachelijk systeem is, moeten we nu ook gewoon niet overdrijven hé. Ik ben er absoluut geen voorstander van, maar er moet wel al wat gebeuren om van die eerste plaats, met voorsprong, zwaar terug te vallen.

Anderlecht overkwam het, maar die speelden echt 10 rotslechte matchen (op enkele uitzonderingen na) en toch werden ze nipt derde. Dat is een slechte plaats, maar zelfs als je zo veel matchen verliest in die PO's, kan je nog tweedes/derdes eindigen. Geen enkele ploeg haalt 25/30 (op een uitschieter na), dus een kleine voorsprong kan wel degelijk beslissend zijn.

Maar het niveau was niet echt hoog van de PO ploegen. Gent zakte in elkaar als een pudding, Lokeren kwam te kort, Anderlecht speelde onder zijn niveau, voor Brugge heb ik geen uitleg en bij Genk kennen we het resultaat.

Ik wil de POs wel eens zien, indien alle ploegen op volledige sterkte spelen. De voorsprong stelt imo niet zoveel voor. Aangezien hij in mum van tijd kan geneutraliseerd worden.

Je moet een team hebben dat boven zijn niveau uitsteekt in topmatchen, en dat is niet iedereen gegeven. Wat Standard zo sterk maakte, was hun bank én Witsel.

TazzDeMazz

Legacy Member
Aan de rust hebben we, op aangeven van de linietrainers, een aantal zaken op punt gezet en konden we veel meer dreigen.

Kijk wat een slimme trainer. ^^ Stond deze week in de gazet dat daum de linietrainers overboord gooit en nu vermeld hij subtiel dat hij ze heeft geraadpleegd.

Rogue

Legacy Member
Ze moeten tijdelijk geen trainingen meer geven, maar hun andere taken blijven ze gewoon uitvoeren.

TazzDeMazz

Legacy Member
Rogue zei:
Ze moeten tijdelijk geen trainingen meer geven, maar hun andere taken blijven ze gewoon uitvoeren.

Ah dacht dat ze volledig overboord werden gegooid.

Rogue

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Ah dacht dat ze volledig overboord werden gegooid.


Nee hoor, de individuele trainingen gaan ook weer door na de winterstage. Zo is het alleszins gecommuniceerd.

waffel

Legacy Member
381152_325578290787021_100000045582451_1376428_149088594_n.jpg

Rogue

Legacy Member
Wat een peeten eigenlijk. Bij de meesten van ons is enkel de rechterarm zo gespierd.

Cerv.Be

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Kijk wat een slimme trainer. ^^ Stond deze week in de gazet dat daum de linietrainers overboord gooit en nu vermeld hij subtiel dat hij ze heeft geraadpleegd.
Ik zou toch nog eens uw artikel nalezen, Daum heeft ze tot na de winterstage op hold gezet omdat hij voorlopig even wil focussen op het geheel. Wat ik maar volkomen normaal vind. Verder houden alle linietrainers hun spelers in het oog in een wedstrijd en rapporteren in de rust aan de coach. Ook moeten ze allemaal een uitgebreid rapport maken van al hun spelers met zwaktes & sterktes.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan