Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Svartálfar

Legacy Member
stormtrooper zei:
:sleep:

Vanaf het moment dat er een beetje kritiek is, komt die zever weer boven.

Tis dat de commentaar altijd zo origineel is natuurlijk.

Club gewoon verdiend gewonnen, de manier maakt niet uit de drie punten zijn binnen. Winnaar van het weekend. Zal wel pijn doen bij veel mensen.

warcraft3 playe

Legacy Member
stormtrooper zei:
:sleep:

Vanaf het moment dat er een beetje kritiek is, komt die zever weer boven.

Ja, alleen daarom al hoop ik dat het snel gaat gebeuren.
Mrja, ze staan toch maar mooi tweede :p

Racing_Genk

Legacy Member
Ale Club heeft kunnen winnen tegen de drie slechtste ploegen van de competitie, proficiat :)

Volgende week OHL... Die Daum zal denken dat al die ploegen hier zo zwak zijn :p

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik snap de klachten niet, met feilloze arbitrage stond het sowieso 2-0 en STVV heeft amper iets kunne uithalen?

Het enige zichtbare probleem was mensen mee in de box krijgen, maar dat ligt eerder aan het feit dat ze moesten controleren en omdat STVV zich compleet had ingegraven.

Sportinggboy

Legacy Member
Svartálfar zei:
Tis dat de commentaar altijd zo origineel is natuurlijk.

Club gewoon verdiend gewonnen, de manier maakt niet uit de drie punten zijn binnen. Winnaar van het weekend. Zal wel pijn doen bij veel mensen.

Met een thuismatch tegen de laatste terwijl de andere concurrenten voor een lastige uitmatch stonden ... Zoveel pijn zal dat niet doen zeker. Anderlecht en Standard zag ik zoals verwacht dit weekend punten morsen. Gent had ik wel verwacht te zien winnen tegen Beerschot.

Ik denk dat de PO worden aangevangen zonder echt veel punten verschil bovenaan. Elk weekend zal er wel eens een ploeg winnaar zijn, maar ik verwacht dat alles tegen de PO vrij dicht bij elkaar gaat staan. Wie dan in de PO een match of 7 kan winnen zal wel kampioen worden.

Nog 2 matchen en dan is het winterstop. Benieuwd wat de transferperiode gaat opleveren, ik verwacht precies redelijk wat beweging van Standard - Brugge en RSCA

Sportinggboy

Legacy Member
fcberke zei:
komaan é thuis tegen leuven :ironic:

Ik denk niet dat dit weekend een topper tegen Leuven heeft gespeeld, tenzij jij een andere competitie volgt ?

fcberke

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Ik denk niet dat dit weekend een topper tegen Leuven heeft gespeeld, tenzij jij een andere competitie volgt ?

kwas verkeerd maar toch thuis tegen stvv of thuis tegen leuven is juist hetzelfde

Svartálfar

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Met een thuismatch tegen de laatste terwijl de andere concurrenten voor een lastige uitmatch stonden ... Zoveel pijn zal dat niet doen zeker.

Al de wenertjes over hoe slecht club wel niet is doen mij toch iets anders vermoeden maarja. Ik ga er mijn slaap niet voor laten.

Heb al gezegd dat Club van mij gerust tot aan de play-offs iedere match met 1-0 mag winnen. Vandaag was het aanvallend ook al beter dan vorige weken, als die evolutie zich doorzet is het tijdens de PO's weer terug top.

Sportinggboy

Legacy Member
fcberke zei:
kwas verkeerd maar toch thuis tegen stvv of thuis tegen leuven is juist hetzelfde

Euh ja, en dat zijn matchen waar ik toch van zeg dat ik verwacht die te winnen. Net zoals Brugge logisch wint. Dat verwachtte ik van RSCA ook maar de wedstrijd moet nu eenmaal eerst gespeeld worden. Maar dat doet niets af dat je verwacht van een topper dat zij deze thuismatchen altijd wint.

Dit weekend heeft Standard in Lokeren gespeeld en RSCA in Mechelen. Daar kan je altijd puntenverlies oplopen

Sportinggboy

Legacy Member
Pedro Poublon zei:
Haha tegen KVM :rofl:

?? Als je het Belgisch voetbal een heel klein beetje volgt zal je wel weten dat het altijd lastig is Achter De Kazerne voor een topper. En daar kan je dan ook altijd puntenverlies oplopen. een heel seizoen alles winnen gaat niet. In Mechelen is het publiek fanatiek en de thuisploeg geeft zich altijd 200 %. Als er dan een paar niet in vorm zijn of een slechte dag hebben zoals Anderlecht vrijdag hang je er altijd aan

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Met een thuismatch tegen de laatste terwijl de andere concurrenten voor een lastige uitmatch stonden ... Zoveel pijn zal dat niet doen zeker. Anderlecht en Standard zag ik zoals verwacht dit weekend punten morsen. Gent had ik wel verwacht te zien winnen tegen Beerschot.

Ik denk dat de PO worden aangevangen zonder echt veel punten verschil bovenaan. Elk weekend zal er wel eens een ploeg winnaar zijn, maar ik verwacht dat alles tegen de PO vrij dicht bij elkaar gaat staan. Wie dan in de PO een match of 7 kan winnen zal wel kampioen worden.

Nog 2 matchen en dan is het winterstop. Benieuwd wat de transferperiode gaat opleveren, ik verwacht precies redelijk wat beweging van Standard - Brugge en RSCA

Das een beetje belachelijk om dat als smoesjes boven te halen, thuis tegen OHL heeft Anderlecht ook gefaald. Daar moet het wel duidelijk geweest zijn hoe defensieve staartploegen het leven van een ploeg die MOET winnen zuur kan maken. En Mechelen is geen toppertje, zeker dit seizoen niet. Club heeft al zn laatste uitmatchen gewonnen en is aan een feilloos parcours bezig. Inclusief de lastige uitmatchen winnen. Cercle werd ook geklopt, niet onbelangrijk. Van elke (kut)ploeg in België spreken ze van een sterke of moeilijke thuisreputatie. :') "Op Staayen spookt het", "Daknam is een fort", "Het kiel is een oninneembare vesting", blablablabla. Een uitwedstrijd is moeilijk ja, maar de top 3 moet die drang naar voren bovenhalen, overal domineren en winnen. Bij de middenmoters iets makkelijker mss nog dan bij de staartploegen, minder kans op ingegraven bunkers.

Zeker deze week viel het mee met het spelpeil van Brugge. Het was wat aanvallender en vloeiender, beetje meer lef. Vooral een groei aan vertrouwen is belangrijk. Er is nog wel meer drang naar voren nodig.

BleKKie

Legacy Member
Voila, gedaan wat we moesten doen namelijk de 3 punten pakken.
Het voetbal was toch al een pak beter dan de voorbije weken vond ik, jammer dat het toch weer bibberen is op het laatste maar goed.
2e afgekeurde goal was volgens mij wel geen offside maar goed.

Pedro Poublon

Legacy Member
Sportinggboy zei:
?? Als je het Belgisch voetbal een heel klein beetje volgt zal je wel weten dat het altijd lastig is Achter De Kazerne voor een topper. En daar kan je dan ook altijd puntenverlies oplopen. een heel seizoen alles winnen gaat niet. In Mechelen is het publiek fanatiek en de thuisploeg geeft zich altijd 200 %. Als er dan een paar niet in vorm zijn of een slechte dag hebben zoals Anderlecht vrijdag hang je er altijd aan

Een ploeg als Anderlecht moet ALTIJD winnen tegen KVM.
Als dat nu in het Astridpark is, of achter de kazerne of in Tanzania.

Sportinggboy

Legacy Member
Pedro Poublon zei:
Een ploeg als Anderlecht moet ALTIJD winnen tegen KVM.
Als dat nu in het Astridpark is, of achter de kazerne of in Tanzania.

In theorie wel maar in de praktijk is dat nu eenmaal anders. In theorie en op papier zou Anderlecht hier in België van iedereen moeten winnen. Als je denkt dat iemand een heel jaar alles kan winnen :crazy:

Darkseid

Legacy Member
Pedro Poublon zei:
Een ploeg als Anderlecht moet ALTIJD winnen tegen KVM.
Als dat nu in het Astridpark is, of achter de kazerne of in Tanzania.

Uw ploeg kan niet héél het seizoen in topvorm zijn, zelfs barca verliest van ploegen die achteraan staan in spaanse liga, en daar is het verschil groter dan Anderlecht-KVM tbh. En KVM staat er voor bekend om het topploegen lastig te maken ^^

Cerv.Be

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Nog 2 matchen en dan is het winterstop. Benieuwd wat de transferperiode gaat opleveren, ik verwacht precies redelijk wat beweging van Standard - Brugge en RSCA
Voor Brugge is die welgekomen, kunnen ze rustig werken aan hun organisatie & voetbal. Want het is direct op Anderlecht na de stop..

Club heeft aan de ene kant inderdaad wat geluk dat ze nu tegen mindere goden spelen, aan de andere kant gaan we het nooit weten indien ze nu tegen een topper zouden spelen.

Rubmifer

Legacy Member
Sportinggboy zei:
?? Als je het Belgisch voetbal een heel klein beetje volgt zal je wel weten dat het altijd lastig is Achter De Kazerne voor een topper. En daar kan je dan ook altijd puntenverlies oplopen. een heel seizoen alles winnen gaat niet. In Mechelen is het publiek fanatiek en de thuisploeg geeft zich altijd 200 %. Als er dan een paar niet in vorm zijn of een slechte dag hebben zoals Anderlecht vrijdag hang je er altijd aan

tjah, Brugge heeft daar toch ook gewonnen, en ook daar waren we niet super. Is niet echt een excuus.

Aan mensen die zagen omtrent het feit dat we alle 4 matchen gewonnen hebben tegen mindere ploegen: dat zijn net de matchen waar je punten kan goedmaken tegenover de concurrenten als je ze kan winnen. Het zijn matchen die je altijd moet winnen, maar waar het nog al eens mis kan gaan. Als je die kan winnen en je concurrent laat daar punten liggen doe je gewoon de beste zaak.

Brugge had vandaag trouwens makkelijk met 3-0 moeten kunnen winnen. Gebrek aan effecientie en wat malchance heeft ervoor gezorgd dat het bij 1-0 is gebleven.

Mensen durven ook nogal eens vergeten dat Brugge nu al in 4 competie matchen geen enkele goal heeft binnengekregen. Das toch ook een mooie prestatie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan