Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
J.Brown zei:
Mboyo zal geen schorsing krijgen volgens rbtf, niet te geloven.

Bende incompetente ouwe lamzakken bij den bond. Hoe kunnen die nog geloofwaardig overkomen?

KBVB fluit Standard terug in zaak-Mboyo | In de kijker | Voetbal België | Online voetbalnieuws : Belgi en Internationaal

Het is al een heel seizoen onstandvastigheid bij de bond. Als ik alleen al naar Genk kijk, zie ik Barda drie weken krijgen voor een normale tackle. Maar Hyland gaat even met zijn elleboog zuiver nakloppen en daar gebeurt niets mee... Tja, what to say.

massief

Legacy Member
Mboyo krijgt niets omdat er pogingen waren tot beïnvloeding...
Spreek dan gewoon een objectief vonnis uit, in plaats van niets? What the fuck...
Bon, ik vind het nie erg alleszinds.

massief

Legacy Member
Arylia zei:
tuurlijk da ;) zalig gewoon, iedereen zo sssssshhht roepen voor hoefkens te laten roepen, plots van de bovenste tribune kwam er nog een anti-buffalo liedje en ja de onderste tribune dan toch ook nog eens meedoen...

als er 1 chant is dak altijd meeroep ist deze wel

kzag den bojan toch precies ook stiekem meezingen

Allemaal gezellig samen anti-buffalo. JurhenV zal trots zijn!

J.Brown

Legacy Member
Serieus altijd zelfde zever met de bond. PF wijst de bond op hun taken en dat het snel moet gebeuren, die lamzakken hebben al meermaals naast de bal geslaan. Kanu had vorig jaar wel direct een schorsing aan zijn benen, nadat De Witte hetzelf in gang zette.
Toont nogmaals aan hoe incompetent de bond is.

Ik verwacht een leuke communiqué van PF binnenkort.

Svartálfar

Legacy Member
Te hopen dat Arzo nu wel een schorsing krijgt voor zijn elleboog op Pacovski :angry:

Dan kunnen ze bij Gent nog eens wenen dat ze 'gezocht' worden.

JanVH

Legacy Member
Svartálfar zei:
Te hopen dat Arzo nu wel een schorsing krijgt voor zijn elleboog op Pacovski :angry:

Dan kunnen ze bij Gent nog eens wenen dat ze 'gezocht' worden.
Ten eerste was het Melli, ten tweede was het per ongeluk.
Melli & Pacovski hebben dit beiden al gezegd en als het slachtoffer al zegt dat het per ongeluk was.

Nu gij

Come play dying

Legacy Member
BleKKie zei:
Echt hatelijk hé die anti-liedjes, ik krijg het er van, als je tegen de ploeg in kwestie speelt gaat dat nu wel nog, maar nu is dat toch totaal belachelijk komaan zeg. (Er zijn veel Club-supporters die er zo over denken hoor maar goed)
Zoiets in de categorie van "waar is da feestje" :sop:

idd, ik vind dat ook belachelijk. en getuigde ook niet van veel respect tov jorgacevic.

TheRedDevils

Legacy Member
Ik zou alleszins ook niet mee gedaan hebben, wat interesseert Gent mij nu.
Anderlecht is onze grootste concurrent, en dat zal zo blijven :p AL WIE NIE SPRINGT DA IS EEN JOOD :music:

Pedro Poublon

Legacy Member
Ah iedereen weet toch wel dat de noord vol zit met marginalen.
Met 2 sjaals rond hun armen, 1 rond hun nek én een truitje.
Djeezes, en de praat die daar uit komt tijdens de match man man.
Leve de oost ;)

fraaanche

Legacy Member
Den Hoefkens kan toch goe liekes inzetten, deed hij op het Kiel ook vollen bak :)

TheRedDevils

Legacy Member
Pedro Poublon zei:
Ah iedereen weet toch wel dat de noord vol zit met marginalen.
Met 2 sjaals rond hun armen, 1 rond hun nek én een truitje.
Djeezes, en de praat die daar uit komt tijdens de match man man.
Leve de oost ;)

Bwa, zo erg is het toch ook niet? Zat tijdens de PO van vorig jaar de hele tijd in noord en het valt goed mee vind ik. Die marginalen heb je overal.

Vedeco

Legacy Member
Alle mensen die zich zichtbaar uiten als fanatiek supporter zijn marginalen.

Sterk Pedro. Sterk.

Morrissey

Legacy Member
JanVH zei:
Ten eerste was het Melli, ten tweede was het per ongeluk.
Melli & Pacovski hebben dit beiden al gezegd en als het slachtoffer al zegt dat het per ongeluk was.

So what, het blijft een elleboogstoot. Bewust of onbewust, dat moet altijd rood en enkele dagen schorsing zijn. Zo ga je gewoon niet in duel.

NightFlyer

Legacy Member
"Er is licht contact tussen de 2 spelers", zegt het parket over de bewuste fase. "Kanu reageert theatraal na de excuses van Mboyo.

Licht contact. Da was toch gewoon na stampen ?
Ongelooflijk eigenlijk.

stormtrooper

Legacy Member
J.Brown zei:
Serieus altijd zelfde zever met de bond. PF wijst de bond op hun taken en dat het snel moet gebeuren, die lamzakken hebben al meermaals naast de bal geslaan. Kanu had vorig jaar wel direct een schorsing aan zijn benen, nadat De Witte hetzelf in gang zette.
Toont nogmaals aan hoe incompetent de bond is.

Ik verwacht een leuke communiqué van PF binnenkort.

Ge vergeet natuurlijk wel gemakkelijk dat het Standard was die aandrong op een schorsing van Coulibaly terwijl Standard zelfs geen betrokken partij was. Iets wat de voorzitter van het Beroepscomité zelf heeft toegegeven. Dat Gent daarna hetzelfde gedaan heeft bij Kanu is onvolwassen maar niet onbegrijpelijk.

Hoe graag ge het ook wilt geloven, uw club speelt zelf zeer graag de vuile spelletjes mee.

@ het geval Melli: 'k daag iemand uit om eens te proberen te springen zonder uw armen te gebruiken. Als we aan iedereen die gevaarlijk spel begaat rood en dagen schorsing moeten geven, gaan we lang bezig zitten. Nu ja, als het niet over een speler van uwen eigen ploeg gaat, is het natuurlijk al gemakkelijker om te roepen voor schorsingen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan