Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peejay1704

Legacy Member
Standard eindigde na de PO 1 op gelijke hoogte met Genk en strooide in de reguliere competitie, dankzij een gebrek aan motivatie of deftig systeem, meer met de punten dan Prins Carnaval in Aalst met zakjes popcorn en chips. Maar kom, daar gaat het eigenlijk niet over he. Het gaat erom dat het niet kampioen spelen vorig jaar veel meer de schuld is van Sergio en zijn kompaan, dan van godbetert Pierre François.

starspike

Legacy Member
starspike zei:
Het is al een heel seizoen onstandvastigheid bij de bond. Als ik alleen al naar Genk kijk, zie ik Barda drie weken krijgen voor een normale tackle. Maar Hyland gaat even met zijn elleboog zuiver nakloppen en daar gebeurt niets mee... Tja, what to say.

Ik trek mijn woorden terug: Hyland heeft VIER weken aan zn been...
En dan zijn ze verbaasd dat bepaalde teams zich gaan moeien ;)

sharpshot

Legacy Member
Belgische voetbalbond :bow:

PF had gewoon gelijk, ik hoop dat er nog iets volgt van hun kant.

Wijsheid

Legacy Member
Vier weken voor Hyland is erover. Wtee tot daar aan toe. Het is ook weer rijkelijk laat. Als Hyland geschorst wordt op basis van beelden, mogen ze Vleminckx ook zwaar schorsen voor zijn actie op Toszer.

NemesisBE

Legacy Member
Heeft Vleminckx geel voor gehad, dus kan niets meer aan gedaan worden :woohoo:

Iemand een idee om het voetbal onder Daum origineel in een artikel te gieten? Tzou moeten passen in S/VM ;)

Wijsheid

Legacy Member
NemesisBE zei:
Heeft Vleminckx geel voor gehad, dus kan niets meer aan gedaan worden :woohoo:

Iemand een idee om het voetbal onder Daum origineel in een artikel te gieten? Tzou moeten passen in S/VM ;)

Da's toch nog zo een idiote regel? Dat van Vleminckx is zeker even zwaar - en bedoeld - en hij komt er van af met geel. Hyland met 4 weken.

sharpshot

Legacy Member
Had Hyland geel gekregen konden ze hem ook niet straffen, fout ligt hier bij de ref niet bij de regels.

NemesisBE zei:
Iemand een idee om het voetbal onder Daum origineel in een artikel te gieten? Tzou moeten passen in S/VM ;)

zijn beste 1-0 zeges!

Morrissey

Legacy Member
NemesisBE zei:
Heeft Vleminckx geel voor gehad, dus kan niets meer aan gedaan worden :woohoo:

Ook zo'n regel waar dringend iets mag aan veranderen. Dat is echt de meest belachelijke regel en onbegrijpelijk gewoon.

Svartálfar

Legacy Member
Ze bekijken nu al de beelden niet uit zichzelf als ze zich daar ook nog moeten mee gaan bezig houden met elke fout die al bestraft is nog eens te beoordelen gaat dat daar helemaal in het honderd lopen.

Ik vind dat de fout daar wel bij de scheidsrechters ligt, als het een zware fout is dan moet het rood zijn, en als ze geel geven is dat een teken dat ze het niet goed gezien hebben.

Trebby

Legacy Member
lol d'onofrio zal is gedacht hebben, we gaan ze is goe liggen hebben daar bij den anderlecht :D

stormtrooper

Legacy Member
starspike zei:
Ik trek mijn woorden terug: Hyland heeft VIER weken aan zn been...
En dan zijn ze verbaasd dat bepaalde teams zich gaan moeien ;)

Ik vraag mij af waarom Hyland er 4 krijgt en Harbaoui maar 3.

't zou leuk zijn moesten ze een eenduidig reglement opstellen in plaats van dat over te laten aan willekeur.

sharpshot

Legacy Member
als je sollied binnenhaalt weet je gewoon dat hij zo'n fratsen gaat uithalen, die gast is meer zat dan nuchter

Booka Shade

Legacy Member
Mooi zo, hopelijk kunnen we aan't einde van het seizoen een opvolger vinden voor hem.
En het is te hopen dat hij echt een TOPPER gaat zijn. Zowel op zijn lijn, mee voetballend, juiste moment uit het doel komt en goed is in hoge ballen.

Ik vond Bolat geen slechte keeper, verre van zelfs, één van de betere van de competitie. Maar soms deed bolat eens een boulet op hoge ballen.

We hebben altijd bijna zo'n super keepers gehad.

NemesisBE

Legacy Member
Standard zal wel hopen dat Henkinet binnen dit en een jaar potten breekt zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan