peejay1704
Legacy Member
Standard eindigde na de PO 1 op gelijke hoogte met Genk en strooide in de reguliere competitie, dankzij een gebrek aan motivatie of deftig systeem, meer met de punten dan Prins Carnaval in Aalst met zakjes popcorn en chips. Maar kom, daar gaat het eigenlijk niet over he. Het gaat erom dat het niet kampioen spelen vorig jaar veel meer de schuld is van Sergio en zijn kompaan, dan van godbetert Pierre François.






