Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Nic! zei:
Genk kon evenwel winnen hoor. Zij hebben de grootste kansen gemist.

Genk heeft 5 grote kansen (2x paal), maar Standard een stuk of 15.

Als je nu niet gewoon kan toevegen dat Standard beter was in elk opzicht, dan stop ik beter met voetbal kijken, want dan ken ik er niks van.

Jepjep

Legacy Member
Ligt het aan mij of is het op standard altijd een leuke match? Misschien om dat ze zo aanvallend spelen en zo de tegenstander ruimte krijgt om te counteren?

Lorrekvk

Legacy Member
Hoor dat Pocognoli en Felipe geschorst zijn tegen Kortrijk. Wie neemt dan zijn plaats in op de linksachter?

Edit: Opare zeker?

starspike

Legacy Member
Booka Shade zei:
Genk heeft 5 grote kansen (2x paal), maar Standard een stuk of 15.

Als je nu niet gewoon kan toevegen dat Standard beter was in elk opzicht, dan stop ik beter met voetbal kijken, want dan ken ik er niks van.

Doelpogingen zijn niet allemaal kansen ;) Ik denk dat ge ook moet kijken naar hoe zwaar de kansen waren en zo hadden we er wel heel wat en zo hadden jullie er ook geen 15.

travis.bickle

Legacy Member
J.Brown zei:
Pff, hier zat duidelijk meer in. Dood jammer. Tchité had het verschil kunnen maken hier.

Te slordig omgegaan met de kansen.

Genk kan net hetzelfde zeggen. Terecht gelijkspel in deze aangename partij imo.

Maar waarom werd Berrier daar iedere keer uitgefloten? Ken de historie niet volledig ;)

J.Brown

Legacy Member
starspike zei:
Doelpogingen zijn niet allemaal kansen ;) Ik denk dat ge ook moet kijken naar hoe zwaar de kansen waren en zo hadden we er wel heel wat en zo hadden jullie er ook geen 15.

2e helft hebben we Genk niet gezien, op de laatste 10min na waar ze hun vlijmscherpe counters boven haalden. Standard won vrijwel elk duel en elke afvallende bal was voor Standard.

Standard was baas. Mogen blij zijn met het geleverde spel met de jonkies.

Volgende week zonder Poco en Felipe..

Fraa

Legacy Member
Booka Shade zei:
Genk heeft 5 grote kansen (2x paal), maar Standard een stuk of 15.

Als je nu niet gewoon kan toevegen dat Standard beter was in elk opzicht, dan stop ik beter met voetbal kijken, want dan ken ik er niks van.

15? seriously?

Onder kansen versta ik 100% kansen & dan komt Standard aan een stuk of 4-5 denk'k. Genk een stuk of 3-4.

Druk, balbezit, allemaal voor Standard. Dat is ook "normaal", zelfs Anderlecht, die in zo'n wedstrijden toch rustiger blijft, komt onder zware druk in Sclessin. Dus daar hecht ik weinig waarde aan, zo'n dingen zijn op voorhand geweten.

We hebben goed volgehouden & zelf een paar goede kansen gekregen.
Gij vond Standard beter, langs de andere kant had ge ook dikke pech kunnen hebben en 0-1 verloren hebben.

Al bij al een billijk gelijkspel, niemand mag klagen in principe.

starspike

Legacy Member
J.Brown zei:
2e helft hebben we Genk niet gezien, op de laatste 10min na waar ze hun vlijmscherpe counters boven haalden. Standard won vrijwel elk duel en elke afvallende bal was voor Standard.

Standard was baas. Mogen blij zijn met het geleverde spel met de jonkies.

Volgende week zonder Poco en Felipe..

Gij reageert op iemand die praat over dikke kansen. Het ging dus maw niet over hoeveel balbezit en hoe ge op het middenveld mocht doen wat ge wou. Want daar kan ik enkel akkoord gaan. Ik heb me rotgeërgerd aan ons spel op momenten. Maar wanneer het over de knikkers ging, was er toch ook meer dan genoeg kans dat we met 3 punten naar huis waren gegaan.

NightFlyer

Legacy Member
Standard had t betere van t spel. Ma Genk had ook grote mogelijkheden op de counter.
Standard verdiende dus misschien iets meer om te winnen maar voor hetzelfde geld had Genk ook kunnen winnen.
Mooie match om volgen!

Jepjep

Legacy Member
lord pipo zei:
Entertainende match. Ongelofelijk wel dat hier niet is gescoord.

Inderdaad koning pipo, zoals de commentator zei; dit is één van de leukere 0-0 van de laatste tijd.

Rbn13

Legacy Member
Plezante match, zoals velen hier al aanhaalden.

Benteke degelijk ingevallen, Töszér haalde in balbezit eindelijk terug wat niveau.
Standard heeft leuke spitsen, zeker er rekening mee houdend dat Tchité er niet tussenliep.

Goede wedstrijdleiding trouwens, er in het meerderheid van de gevallen er boenk op.
Zwakke Buyens, Limbombe & Pudil. Ik ben jaloers op Vainqueur, die speelt een niveau te laag voor zijn kunnen.

Terechte puntendeling, al had een 1-1 of 2-2 een juistere uitslag geweest gezien het kansenverloop.

Jecht

Legacy Member
Booka Shade zei:
Genk heeft 5 grote kansen (2x paal), maar Standard een stuk of 15.

Als je nu niet gewoon kan toevegen dat Standard beter was in elk opzicht, dan stop ik beter met voetbal kijken, want dan ken ik er niks van.

Als ge met "in elk opzicht" alleen middenveldspel bedoelt, dan was Standard beter in elk opzicht ja. :unsure:

En 15 grote kansen? Da's wat overdreven he.

Ik ga wel akkoord dat als er één ploeg verdiende te winnen het inderdaad Standard was ze. Maar Genk heeft het punt zeker niet gestolen.

edit: En ik blijf het dwaas vinden dat Been Vossen er altijd afhaalt. Hij is tegenwoordig de enige bij Genk die de goal nog weet staan.

J.Brown

Legacy Member
Genk heeft op die 2 ballen op de lat geen zotte kansen gehad. Ze zijn zo flagrant aangezien ze allebei op de paal terecht komen. Standard was te slordig met hun kansen en een goeie Koteles.
Tchité had hier volgens mij zeker eentje kunnen binnenprikken, zoals die 2 kansen die Nacho verprutst in het begin, onbegrijpelijk die 2e. Meme had dit wel geflikt.

Al mogen we wel blij zijn met het geleverde spel. Met al de blessures en net een Europese match achter de rug. Mpoku komt er toch stilaan door, paar fraaie acties.

Zure nasmaak imo, alweer leuke topper maar geen 3punten.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Been z'n wissel van Vossen is toch echt wel oerdom. Hoe vaak heeft hem dat al iets opgeleverd? :D

Hoe vaak heeft Vossen al de beslissende/puntwinnende pot gemaakt? Twee keer in de CL alleen al, stuk of 3x in de competitie?

NemesisBE

Legacy Member
Jaja, Standard 3/9, crisis!! :unsure:
Club (& Anderlecht & Gent) kunnen alweer wat uitlopen op concurrenten :]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan