Maxwell
Legacy Member
starspike zei:Man man die Vandevelde is er weer een showke van aan het maken. Wat een kutscheids...
Ge mooogt gerust zijn ! En hoe die zijn kaarten trekt man, zo gay

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
starspike zei:Man man die Vandevelde is er weer een showke van aan het maken. Wat een kutscheids...

Booka Shade zei:Man man, we zijn toch echt wel een niveau beter dan Genk, ookal hebben ze die grote kans op de paal gehad.
Eén van onze beste matchen dit seizoen.
Booka Shade zei:Man man, we zijn toch echt wel een niveau beter dan Genk, ookal hebben ze die grote kans op de paal gehad.
Eén van onze beste matchen dit seizoen.
Booka Shade zei:Man man, we zijn toch echt wel een niveau beter dan Genk, ookal hebben ze die grote kans op de paal gehad.
Eén van onze beste matchen dit seizoen.
puni zei:Ik vermoed dat ik al iets meer wedstrijden dan u gezien heb van OHL om daarover te oordelen. Ik heb al langer dan vandaag sympathie voor de ploeg uit mijn stad trouwens. Het is niet omdat ik van Leuven ben dat ik voor OHL supporter, maar het feit dat ik dit seizoen vaak ga zien doet mijn sympathie ervoor wel groeien, ja. Lijkt mij niet meer dan logisch, supporter worden moet ergens beginnen.
Maar tis u vergeven, waffeltje. Manliefde voor jou!
