Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Maxwell

Legacy Member
starspike zei:
Man man die Vandevelde is er weer een showke van aan het maken. Wat een kutscheids...

Ge mooogt gerust zijn ! En hoe die zijn kaarten trekt man, zo gay :D

Booka Shade

Legacy Member
Man man, we zijn toch echt wel een niveau beter dan Genk, ookal hebben ze die grote kans op de paal gehad.
Eén van onze beste matchen dit seizoen.

SgT_dEUS

Legacy Member
Booka Shade zei:
Man man, we zijn toch echt wel een niveau beter dan Genk, ookal hebben ze die grote kans op de paal gehad.
Eén van onze beste matchen dit seizoen.

een niveau beter in schwalbes? Barda kan er echter ook wat van ..

Ik vind het toch vrij evenwichtig, beide ploegen hebben een periode gehad waarin ze de betere ploeg waren en beide ploegen hebben grote kansen gehad.

Fraa

Legacy Member
Booka Shade zei:
Man man, we zijn toch echt wel een niveau beter dan Genk, ookal hebben ze die grote kans op de paal gehad.
Eén van onze beste matchen dit seizoen.

Bwah, niet overdrijven... Het is niet alsof jullie een wereldmatch spelen vind ik, wij ook zéker niet. Beide teams spelen niet op zijn sterkst imo, maar ze hebben all twee toch een 2-tal kansen gehad. Standard wel meer druk, maar dat is normaal in een thuismatch hè. Gezien onze vorm van de laatste weken valt't dus nog goed mee voor ons, al had ik liever wat meer stabiliteit vanachter. Maar dat is al het hele seizoen een probleem, dus daar verwacht ik geen wonderen in de 2de helft.

Al bij al een billijke en terechte 0-0 op dit moment, elke ploeg had in principe al een keer kunnen scoren.

starspike

Legacy Member
Booka Shade zei:
Man man, we zijn toch echt wel een niveau beter dan Genk, ookal hebben ze die grote kans op de paal gehad.
Eén van onze beste matchen dit seizoen.

Dat zie ik toch anders. Jullie hebben een streepje voor, maar "een niveau beter" vind ik er wat over. Het enige verschil is dat wij vanachter een papaver als Nadson hebben rondlopen. Anders zag het er zelfs redelijk goed uit, vond ik. Want de counters gaan toch redelijk goed en als je vanachter niet zo een probleem hebt, eindigt dat 9/10 in ons voordeel. Maar nu steek ik er mijn hand niet voor in het vuur.

waffel

Legacy Member
puni zei:
Ik vermoed dat ik al iets meer wedstrijden dan u gezien heb van OHL om daarover te oordelen. Ik heb al langer dan vandaag sympathie voor de ploeg uit mijn stad trouwens. Het is niet omdat ik van Leuven ben dat ik voor OHL supporter, maar het feit dat ik dit seizoen vaak ga zien doet mijn sympathie ervoor wel groeien, ja. Lijkt mij niet meer dan logisch, supporter worden moet ergens beginnen.

Maar tis u vergeven, waffeltje. Manliefde voor jou!

Oké mooi beargumenteerd :$

Maxwell

Legacy Member
Idd, Genk ligt helemaal geen niveau onder. Volgens mij Standard sws nog een resem kansen en dan Vossen op het einde droog 0-1.

Fraa

Legacy Member
Nadson toch, gooi Sarr er maar op, want Nadson kan geen bal controleren, geen pass versturen & laat zich aftroeven in de duels. Veel slechte dingen beginnen ook gewoon bij hem, mensen moeten zijn foutjes goedmaken en dan loopt de hele verdediging uit positie.

En Barda mogen ze ook wisselen, al die kleine schwalbes hangen me keel uit & het 10 keer offside lopen op een match ook.

Nu, we kunnen't wel volhouden tot nu toe, maar er moet toch iets meer dreiging komen van ons, anders zal er nog wel een bal binnen vliegen op ene of andere manier bij Standard.

Booka Shade

Legacy Member
We verdienen toch wel een goaltje nu hoor. Alles zit goed bij ons en ik vind ons ook ruim de betere ploeg :/

J.Brown

Legacy Member
die counters zijn wel gevaarlijk van hun

Cyriac is wel een dijk van een match aan het spelen

Jepjep

Legacy Member
leuke match met veel ruimte en gaat goed op en neer al heeft standard meer balbezit en kansen

starspike

Legacy Member
In de 2de helft is het niveauverschil er WEL.
En wat een klucht dat Been Barda er weer afhaalt. Veruit het beste dat er bij ons op het veld stond vandaag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan