Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
puni zei:Thijse, waar zit ge ergens?
dragjeh zei:De Matthys kan het toch nog steeds...![]()
.thijse zei:Ik zit in de K ergens rond plaats 85 rij 12
Toch VossenSportinggboy zei:Opstelling Standard: Bolat, Goreux, Felipe, Ciman, Poccognoli, Vainqueur, Buyens, Mpoku, Nacho Gonzalez, Seijas, Cyriac.
Opstelling Genk: Koteles, Anele, Simaeys, Nadson, Pudil, Camus, Tozser, Buffel, Limbombe, Barda, Vossen

Weebl zei:Zeg, wat is dat nu met Stijnen? Heb dat vorige week ook gevraagd, maar niemand heeft geantwoord..
Is die nu derde doelman, of is hij gekwetst?
NemesisBE zei:Doe dan zoals mij en supporter voor de beste club van't land en sympathiseer met de 2de beste club van de wereld! (ie Den Antwaaaaarep)
Weebl zei:Zeg, wat is dat nu met Stijnen? Heb dat vorige week ook gevraagd, maar niemand heeft geantwoord..
Is die nu derde doelman, of is hij gekwetst?
Dillyracer zei:Er had wel iemand geantwoord. :naughty: