Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is bij mij ook zo begonnen met Kortrijk. Kan mij echt niets schelen dat ik voor 2 ploegen supporter.puni zei:Ik vermoed dat ik al iets meer wedstrijden dan u gezien heb van OHL om daarover te oordelen. Ik heb al langer dan vandaag sympathie voor de ploeg uit mijn stad trouwens. Het is niet omdat ik van Leuven ben dat ik voor OHL supporter, maar het feit dat ik dit seizoen vaak ga zien doet mijn sympathie ervoor wel groeien, ja. Lijkt mij niet meer dan logisch, supporter worden moet ergens beginnen.
Maar tis u vergeven, waffeltje. Manliefde voor jou!
starspike zei:Omdat Westerlo zowat de zaligste verplaatsing is van het jaar en het ook een club is die met zo beperkte middelen al zoveel jaar een stabiele eersteklasser is. Ik hoop alvast dat ze niet zakken!

Audiosleef zei:Welke matchen zenden ze op Telenet uit vanavond?
massief zei:http://www.trainingsspullen.nl/contents/media/fox40 classic.jpg
De favoriete fluit van Frank. Leve sporza.

Proim zei:Bluh, eerste helft moest Kortrijk gewoon al 0-2 voor staan en was de match gespeeldad:
Nu maar hopen op gelijke spelen bij de ploegen rond ons

Racing_Genk zei:Wrm is iedereen voor Westerlo hier? Echt de meest sfeerloze ploeg die er is, die supporters zijn echt rampzalig.
starspike zei:Omdat Westerlo zowat de zaligste verplaatsing is van het jaar en het ook een club is die met zo beperkte middelen al zoveel jaar een stabiele eersteklasser is. Ik hoop alvast dat ze niet zakken!
Sportinggboy zei:Het hoeveke :applause:![]()


Sportinggboy zei:Alles behalve OHL - Brugge, de eerste al om 14.30h
stormtrooper zei:beste club van't land? kuch kuch
Proim zei:Is bij mij ook zo begonnen met Kortrijk. Kan mij echt niets schelen dat ik voor 2 ploegen supporter.
Begrijpelijk dat velen dat raar vinden en niet accepteren maar dat is hun goed recht

Sheldon Cooper zei:OHL - Club Brugge zal wel afgelast worden zeker? Is al een hele dag aan het regenen en sneeuwen in Leuven...
BleKKie zei:Komt Club dan op Belgacom TV of hoe zit dat? Of gaan ze doodleuk de wedstrijd niet uitzenden ofzo?


Sportinggboy zei:Het hoeveke :applause:![]()
)J.Brown zei:maw Vossen speelt dus wel