Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vedeco

Legacy Member
Ik ga naar alle thuismatchen van zowel AA Gent als Olympia Gent en als het past ook eens naar de Racing :cool:

Proim

Legacy Member
puni zei:
Ik vermoed dat ik al iets meer wedstrijden dan u gezien heb van OHL om daarover te oordelen. Ik heb al langer dan vandaag sympathie voor de ploeg uit mijn stad trouwens. Het is niet omdat ik van Leuven ben dat ik voor OHL supporter, maar het feit dat ik dit seizoen vaak ga zien doet mijn sympathie ervoor wel groeien, ja. Lijkt mij niet meer dan logisch, supporter worden moet ergens beginnen.

Maar tis u vergeven, waffeltje. Manliefde voor jou!
Is bij mij ook zo begonnen met Kortrijk. Kan mij echt niets schelen dat ik voor 2 ploegen supporter.
Begrijpelijk dat velen dat raar vinden en niet accepteren maar dat is hun goed recht

Sportinggboy

Legacy Member
starspike zei:
Omdat Westerlo zowat de zaligste verplaatsing is van het jaar en het ook een club is die met zo beperkte middelen al zoveel jaar een stabiele eersteklasser is. Ik hoop alvast dat ze niet zakken!

Het hoeveke :applause: :love:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
OHL - Club Brugge zal wel afgelast worden zeker? Is al een hele dag aan het regenen en sneeuwen in Leuven...

Lorrekvk

Legacy Member
massief zei:

Tuurlijk, van iedere scheids :)

Proim zei:
Bluh, eerste helft moest Kortrijk gewoon al 0-2 voor staan en was de match gespeeld :sad:
Nu maar hopen op gelijke spelen bij de ploegen rond ons

Inderdaad, heel spijtig dat we de kansen niet konden afmaken voor de rust. Lierse was nergens. Maar bekijk het positief, aan de Gaverbeek gaan ze nog meer zweten nu ;)

Racing_Genk zei:
Wrm is iedereen voor Westerlo hier? Echt de meest sfeerloze ploeg die er is, die supporters zijn echt rampzalig.

starspike zei:
Omdat Westerlo zowat de zaligste verplaatsing is van het jaar en het ook een club is die met zo beperkte middelen al zoveel jaar een stabiele eersteklasser is. Ik hoop alvast dat ze niet zakken!

Sportinggboy zei:
Het hoeveke :applause: :love:

Het hoeveke :love: :love:

Enkel opletten dat ge niet omver wordt gereden als ge de straat wilt oversteken :D

BleKKie

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Alles behalve OHL - Brugge, de eerste al om 14.30h

Komt Club dan op Belgacom TV of hoe zit dat? Of gaan ze doodleuk de wedstrijd niet uitzenden ofzo?

puni

Legacy Member
stormtrooper zei:
beste club van't land? kuch kuch

Idd, dat zijn wij!

See what I did there, boys?

Proim zei:
Is bij mij ook zo begonnen met Kortrijk. Kan mij echt niets schelen dat ik voor 2 ploegen supporter.
Begrijpelijk dat velen dat raar vinden en niet accepteren maar dat is hun goed recht

Ik zit er niet mee in, al bij al. :p

Sheldon Cooper zei:
OHL - Club Brugge zal wel afgelast worden zeker? Is al een hele dag aan het regenen en sneeuwen in Leuven...

Tis hier toch al effe droog. Ben gisteren nog op Den Dreef geweest en het viel al bij al nog mee, dus ik vermoed dat er wel gespeeld zal worden.

Jecht

Legacy Member
BleKKie zei:
Komt Club dan op Belgacom TV of hoe zit dat? Of gaan ze doodleuk de wedstrijd niet uitzenden ofzo?

Nee want naar Brugge wilt toch geen kat kijken met da brakvoetbal van tegenwoordig. :unsure:

Normaal gezien gewoon Belgacom TV als het niet op sporting is he.:)

En ik hoop maar dat Vossen speelt sebiet.

thijse

Legacy Member
Aanwezig op Leuven straks, als supporter van beide. Tussen OHL supporters. Ga totaal ni weten wat doen bij een late goal van 1 van beide clubs. :D

puni

Legacy Member
Wedstrijd gaat in huidige omstandigheden trouwens gewoon door om 18u. Scheidsrechter heeft het veld om 13u goedgekeurd, dus als er niets meer verandert, wordt er gewoon gebald. ;)

EDIT: Thijse, waar zit ge ergens?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan