stormtrooper
Legacy Member
massief zei:http://www.trainingsspullen.nl/contents/media/fox40 classic.jpg
De favoriete fluit van Frank. Leve sporza.
En hij heeft nog es rood gegeven, in stijl afscheid nemen.
'k ga hem toch ook niet missen.
Toch wel een klotig seizoen van Zulte, jammer dat Naessens eraf moet, was goed bezig.
ad:


