Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Als hij die tackle al met geel bestraft, god ja dat hij bij het minste contact een penalty gaat fluiten. NIETS AANRAKEN OF TIS FOUT JONGENS, LEUK SPELLETJE VOETBAL TOCH?!

Thorazer

Legacy Member
stormtrooper zei:
't zal weer es ne penalty voor RSCA zijn ze :unsure:






Stook stook :evil:

Wij mogen ook eens geluk hebben hè :p
En die van Brugge moeten zeker zwijgen want als er 1 ploeg veel geluk heeft zijn zij het wel :D

TheRedDevils

Legacy Member
puni zei:
Gillet. :woohoo:

EDIT: Schwalbe? Hij raakt hem toch?

Die voet stond daar al, hij doet geen beweging om hem te haken.
Zeer licht hoor, Gillet laat zich vallen.

puni

Legacy Member
Mwa, hij raakt hem toch. Ik zou hem ook niet gefloten hebben, maar tis ook geen schwalbe eh (vallen zonder contact).

Gezien trouwens, waffel, die tackle van Wasyl? Das een stevige, correcte tackle. :)

waffel

Legacy Member
puni zei:
Gezien trouwens, waffel, die tackle van Wasyl? Das een stevige, correcte tackle. :)

Ja gezien, en? Man toch, ge gaat mij toch niet zeggen dat Marecek daar geel moet krijgen?
Ofwel geef je dat dan rood (aja gestrekt been voet vooruit), ofwel niets. Het is het een of het andere he.

puni

Legacy Member
Ik vind geel daar wel terecht, aangezien hij met de studs open in de tackle gaat.

waffel

Legacy Member
puni zei:
Ik vind geel daar wel terecht, aangezien hij met de studs open in de tackle gaat.

Wel ja, dat is dus wat ik niet leuk vind. Dat je dat zo vindt is jouw, en van alle scheidsrechters op de Belgische velden, goed recht, maar ik vind het soms overdreven. Nogmaals, studs voor tegen bal van onderen, en studs naar voren naar beneden (op z'n Witsel om te overdrijven) vind ik een heel verschil. Je gaat daar nooit iemand mee pijn doen, en als ge dan toch de bal mist zal het enkel maar contact zijn. En dàn moet je maar fout fluiten, omdat hij het spel van de medespeler belemmert voort te zetten.

waffel

Legacy Member
Eagle` zei:
op zen witsel's in duel met juhasz op standard was ook nooit een kaart

Inderdaad, Club kreeg er zo ook een pak om oren... Sindsdien erger ik me aan dat strenge aanpak. Ik begrijp wel de reden, je wilt zo'n Witsel gevalleke niet meer voorhebben, maar bestraf dan toch die vliegende tackles van boven naar beneden, en geen sliding tackles wtf. (alé, er zijn ook foute sliding tackles, niet daarvan, maar als je de replay zal zien van deze zul je ook wel opmerken dat Marecek gewoon heel gretig was, voor de rest was er niets aan. De scheids zag die kerel vliegen en dacht direct aan een kaartje, net zoals hij direct penalty floot wanneer hij een voet zag van een Bergen speler en Gillet zag vallen. No riscs die gast, gewoon fluiten!)

En op fb:

Kevin
ongeveer een uur geleden
jaaa da veld da anderlecht ga moeten op spelen [:p]
haha
Xavier:
ja lol
gillet gaat moeten forceren [:p]
Kevin
ongeveer een uur geleden
Kevin
kloeteveld haha [:p]
ja jga were scoren wi
Xavier
ik peizent ook


Die was moeilijk te voorspellen!

NemesisBE

Legacy Member
Nou nou, Bergen kon hier ook om een strafschop vragen (omdat Anderlecht er ook eentje heeft gehad voor Kerstmis)

Maxwell

Legacy Member
NemesisBE zei:
Nou nou, Bergen kon hier ook om een strafschop vragen (omdat Anderlecht er ook eentje heeft gehad voor Kerstmis)

Serieus man. Als dat strafschop was moet ge er 10 per match fluiten. Er is wel degelijk een verschil tussen een schouderduwtje en een voet laten hangen.

TheRedDevils

Legacy Member
di-HT5D.gif


Zie hem duiken, ik vind dit echt wel geel waard puni. Doe je bril eens af!

puni

Legacy Member
Nogmaals, er is wel degelijk (licht) contact. Te weinig voor strafschop te fluiten, akkoord, maar ook geen schwalbe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan