Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stormtrooper zei:'t zal weer es ne penalty voor RSCA zijn ze
Stook stook![]()


puni zei:Gillet.
EDIT: Schwalbe? Hij raakt hem toch?
puni zei:Gezien trouwens, waffel, die tackle van Wasyl? Das een stevige, correcte tackle.![]()
puni zei:Ik vind geel daar wel terecht, aangezien hij met de studs open in de tackle gaat.
Eagle` zei:op zen witsel's in duel met juhasz op standard was ook nooit een kaart
]
]
]NemesisBE zei:Nou nou, Bergen kon hier ook om een strafschop vragen (omdat Anderlecht er ook eentje heeft gehad voor Kerstmis)