waffel
Legacy Member
puni zei:Nogmaals, er is wel degelijk (licht) contact. Te weinig voor strafschop te fluiten, akkoord, maar ook geen schwalbe.
Inderdaad.
Topmatch, zoals verwacht!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
puni zei:Nogmaals, er is wel degelijk (licht) contact. Te weinig voor strafschop te fluiten, akkoord, maar ook geen schwalbe.
NemesisBE zei:Nou nou, Bergen kon hier ook om een strafschop vragen (omdat Anderlecht er ook eentje heeft gehad voor Kerstmis)
Hannibal zei:Had Brugge gisteren ook geen strafschop gevalletje in hun voordeel ? :doc:
Hannibal zei:Had Brugge gisteren ook geen strafschop gevalletje in hun voordeel ? :doc:
Didierke10 zei:Da geef ik gerust toe, maar dan moeten de Anderlechtsupporters kunnen toegeven dat de strafschop die aan hen werd toegekent ook licht was.
waffel zei:Die was dan ook licht, de meeste geven dat toch toe?
Doen we dat niet dan ?Didierke10 zei:Da geef ik gerust toe, maar dan moeten de Anderlechtsupporters kunnen toegeven dat de strafschop die aan hen werd toegekent ook licht was.

Didierke10 zei:True, maar dan krijgt ge van diene Kiiilerke een dwaze reactie van 'tuurlijk jong! omgekocht enal'!
Hannibal zei:Had Brugge gisteren ook geen strafschop gevalletje in hun voordeel ? :doc:
