Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stormtrooper

Legacy Member
Blijkbaar zou Stijnen borg staan voor de schulden van KSK Hasselt.

'k moet er niet van weten maar voor dees kunt ge alleen maar respect hebben.

Trebby

Legacy Member
Scr1fle zei:
Alsof Boeckx zoveel geld verdient. :ironic:

Zou pas van grote naïviteit getuigen om te denken dat geld geen rol speelt en dat zij hem echt neemt voor zijn innerlijke laat staan uiterlijke. De sociale status op zich van een voetballer is al genoeg voor vrouwen.

Voor de rest is het wel een schoontje. ;)

stormtrooper

Legacy Member
Trebby zei:
Zou pas van grote naïviteit getuigen om te denken dat geld geen rol speelt en dat zij hem echt neemt voor zijn innerlijke laat staan uiterlijke.

Alsof gij dat kunt weten. Allé, een oordeel vellen over die hun relatie terwijl ge ze totaal niet kent...

waffel

Legacy Member
Hier is het vooral status (connecties) gecombineerd met persoonlijkheid. Als dat bovendien haar type is (TEDDYBEER :hug:) heb je een relatie.

Trebby

Legacy Member
stormtrooper zei:
Alsof gij dat kunt weten. Allé, een oordeel vellen over die hun relatie terwijl ge ze totaal niet kent...

Tuurlijk er kunnen altijd uitzonderingen zijn maar meestal klopt zo'n redenering wel. Een boek sociologie helpt veel te verklaren.

Weebl

Legacy Member
Club - Telstar 4-0
Laatste 20 minuten met 10 man gespeeld.
Lestienne, Vadis, Akpala, Gano

Humfrie

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Weird, op Twitter stond dat Vadis 2 keer gescoord had

Nop, er is getwitterd dat Vadis scoorde, erna is er in een tweet beschreven hoe de goal van Vadis gemaakt werd. Dat ging dus wel duidelijk om hetzelfde doelpunt :)

Soler

Legacy Member
Iemand die wat info kan geven over de spelwijze van Bergen ? Gewoon vlug, voor fm. Dacht dat ze met Perbet diep spelen, dan 2 wingers, 2 MC's, een VM en 4 verdedigers ?

quo_vadis

Legacy Member
Perbet in punt. Daar rond Ibou, Mathys en Zola

Daarachter 2 VM en dan 4 verdedigers


dus een 4-2-3-1

JanVH

Legacy Member
stormtrooper zei:
Blijkbaar zou Stijnen borg staan voor de schulden van KSK Hasselt.

'k moet er niet van weten maar voor dees kunt ge alleen maar respect hebben.
Populist :)

stormtrooper

Legacy Member
JanVH zei:

Goh, ik vind het gewoon sjiek van Stijnen. Allé, uiteindelijk neemt hij wel een risico met zijn financiën en da's niet zo vanzelfsprekend.

JanVH

Legacy Member
Het is wel chic inderdaad, maar dat neemt niet weg dat zijn imago wel een opkuisbeurt nodig had. Bij deze gebeurd :-)

Cerv.Be

Legacy Member
JanVH zei:

Supporters van KSK Hasselt hebben de "RED KSKH" actie opgestart in samenspraak met de actiegroep die zich bezig houd met het administratieve/juridische luik van de redding.Via deze weg willen de Hasseltse fans in totaal "500 x 100" Euro inzamelen bij supporters en sympathisanten.Dit bedrag moet KSKH in staat stellen om de komende te bewijzen schulden te betalen en het stamnummer toegewezen te krijgen.

KSK Hasselt mag de eerstvolgende wedstrijden tegen K.Rupel Boom en Union St Giloise spelen en mits betaling van een bijkomende som van €10.000, binnen de twee weken, de verdere wedstrijden in 3e afdeling tot het einde van het seizoen.

Voor iemand die het zeer waarschijnlijk niet slecht heeft is dit echt niet het astronomisch bedrag dat hij zal neergeteld hebben. Voor de ploeg/stad waar hij geboren/opgegroeid is en later gevoetbald heeft. Ik zou het eerlijk gezegd ook doen moest ik het kunnen. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan