Rubmifer
Legacy Member
JanVH zei:1-4 ondertussen bij Gent
Rood voor koeiemahe
Doe op zijn minst de moeite om zijn naam juist te schrijven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JanVH zei:1-4 ondertussen bij Gent
Rood voor koeiemahe
Vedeco zei:Kouemaha pakt de laatste tijd wel vaker rood. Maar intrinsiek is dat echt een beest van een spits.
Cheers, bijna dezelfde kwaliteit als mijn sopcast.NemesisBE zei:Kijk dit dan: SportingTV.EU in't Engels.
JanVH zei:
Ja die 6e keer is toch altijd de tofste keer he.Svartálfar zei:Hilarisch een filmpke wat hier ondertussen al een keer of 5 gepost is nog eens posten.