Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Kom kom tis niet dat iemand nog in de spelletjes van Jacobs trapt hé, dat hadden de meesten al wel lang door.

The Black Mamba

Legacy Member
Ik weet wel dat Jacobs altijd onduidelijk is over die dingen maar het is toch leuk om nu zeker te zijn dat hij er bij is de topper.

Praet krijgt veel lof van de Duitse en Belgische journalisten ter plaatse :D 2012 gaat zijn jaar worden.

sharpshot

Legacy Member
"onduidelijk" ? Toeval dat het altijd voor een topwedstrijd is dat hij opeens "onduidelijk" overkomt. Tis een ziek speletje, ik hou er niet van terwijl het o zo doorzichtig?

waffel

Legacy Member
Verschrikkelijk arrogant? Heb je de interview bekeken? Meer bescheiden kan je uw mening niet geven.
In de interview zegt ie letterlijk "ik vind wel dat de titel belangrijker is dan de Europese competitie". Maar voegt eraan toe moest hij echt kunnen kiezen dat hij het winnen van de Europa league(alleen winnen, finale verliezen is dan al werk voor niets, tenzij het CL is) verkiest.
WOJO WAT EEN UITSPRAAK

Verder zegt hij dat Anderlecht de beste is, maar dat ze er wel echt voor moeten vechten telkens omdat het verschil van niveau in de Belgische competitie onderling vaak klein is. Ze halen er ook weer de uitspraken zonder nuancering uit he...

Top kereltje Jova :love:

TheRedDevils

Legacy Member
BleKKie zei:
Ook al heeft hij mss wel gelijk, maar de manier waarop is wel verschrikkelijk arrogant.
Daarom alleen al kan ik hem niet af :puke:

Vooral omdat hij echt slecht speelt de laatste weken en zich bij Liverpool een beetje belachelijk maakte. (of ben ik verkeerd mtm? Heb hem daar eigenlijk niet echt gevolgd. Herinner me alleen dat youtube filmpje :p)

Morrissey

Legacy Member
sharpshot zei:
"onduidelijk" ? Toeval dat het altijd voor een topwedstrijd is dat hij opeens "onduidelijk" overkomt. Tis een ziek speletje, ik hou er niet van terwijl het o zo doorzichtig?

Toeval is wel dat Biglia normaal 4 maanden geblesseerd ging zijn, en hij er plots na 2 maanden al zo goed als staat. Precies of het is zo raar dat Jacobs verwacht dat Biglia er niet bij gaat zijn. :ironic:

En belachelijk maakte, nu niet overdrijven he. Hij speelde enkele keren mee, niet goed, niet overdreven slecht. Hij is gewoon te licht voor een topclub als Liverpool, alsof dat zo'n schande is... Dan kan je even goed zeggen dat Vazquez zich belachelijk heeft gemaakt bij Barcelona, terwijl dat ook niet waar is.

Dat hij de laatste weken niet goed bezig is, geef ik wel toe. Hij moet zich dringend herpakken, want er staan genoeg jongens aan te schuiven om zijn positie over te nemen.

sharpshot

Legacy Member
Toeval dat het wel altijd zo is? Gelijk wie, gelijk welke topper? Doe nu niet zo alsof het de eerste keer is of wat dan ook, het is altijd zo en met Biglia nu is het exact hetzelfde.

Moest hij het niet weten is hij niet echt goed geïnformeerd hé.

Morrissey

Legacy Member
Tuurlijk is dat zo. Maar nu doe je alsof hij weer de onnozelaar uithangt, terwijl Biglia een week geleden (toen hij dat verkondigde) nog niet speelklaar was. Onwetend? Misschien, maar het is toch logisch dat je niet verwacht dat een speler er al na de helft van zijn blessuretijd opnieuw staat?

waffel

Legacy Member
Hoe kunde nu haten op Jova, fak zeg, hate op iedereen in de wereld hé dan kom. Elke dag een nieuw persoon in de spotlight! Vandaag:

Bernd Thijs

061215-P-SP17_VfL-213_01.jpg

starspike

Legacy Member
Limbombe met ernstige buikklachten en hoge koorts opgenomen in het ziekenhuis. Chance dat De Bruyne er weer staat.

TheRedDevils

Legacy Member
Morrissey zei:
En belachelijk maakte, nu niet overdrijven he. Hij speelde enkele keren mee, niet goed, niet overdreven slecht. Hij is gewoon te licht voor een topclub als Liverpool, alsof dat zo'n schande is... Dan kan je even goed zeggen dat Vazquez zich belachelijk heeft gemaakt bij Barcelona, terwijl dat ook niet waar is.

Dat hij de laatste weken niet goed bezig is, geef ik wel toe. Hij moet zich dringend herpakken, want er staan genoeg jongens aan te schuiven om zijn positie over te nemen.

Ja ok, was wat overdreven. Was gewoon niet goed genoeg...

En had er ook op gerekend dat Biglia fit zou zijn, was te verwachten hé. 'We zullen hem proberen fit te krijgen voor de topper.' las ik onlangs, dan weet je dat het wel goed zit.

Vedeco

Legacy Member
waffel zei:
Hoe kunde nu haten op Jova, fak zeg, hate op iedereen in de wereld hé dan kom. Elke dag een nieuw persoon in de spotlight! Vandaag:

Bernd Thijs

061215-P-SP17_VfL-213_01.jpg

Held :love:

Heb zo'n truitje liggen van hem btw :cool:
jammer genoeg zonder godenbloed.

Jepjep

Legacy Member
gingerbloed bedoel je.

Ik wist trouwens niet dat de bern bij borussio monchengladbach gespeeld heeft.

starspike

Legacy Member
Vedeco zei:
Held :love:

Heb zo'n truitje liggen van hem btw :cool:
jammer genoeg zonder godenbloed.

Denk u eens in wat een held dat was, als het een van de leiders was die u naar de titel gebracht had ;)

Vedeco

Legacy Member
jeperdejep zei:
gingerbloed bedoel je.

Ik wist trouwens niet dat de bern bij borussio monchengladbach gespeeld heeft.

Van 2005 tot 2007 en dan naar Gent :)


starspike zei:
Denk u eens in wat een held dat was, als het een van de leiders was die u naar de titel gebracht had ;)

Hij is nog niet weg hé :D
Bernd is overal graag gezien, ook onder de Gladbachfans.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan