Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
"Le club liégeois est mieux classé que des équipes comme le Milan AC (23e), Lille (25e), Chelsea (30ee) ou encore Valence (53e)."

:')

Zoveelste kutranking van IFFHS.

Cerv.Be

Legacy Member
Club Brugge wil ook de contracten van Ryan Donk, Joseph Akpala en Carl Hoefkens verlengen. Hoefkens, in juni einde contract, kreeg een voorstel van één seizoen.

"Maar hij wou twee seizoenen", zegt Mannaert. "We zijn hem tegemoet gekomen, met een prestatiegericht contract voor dat tweede seizoen. Binnenkort zitten we opnieuw samen."

Weebl

Legacy Member
Laat ons hopen dat Donk wil bijtekenen. Al geven ze die een miljoen per jaar. Deze zomer is die weg en ik wil ook nekeer wa geld zien binnenstromen. Zouden ze die 50% van AZ niet kunnen afkopen ook, of 't zal weer verloren moeite zijn..

sharpshot

Legacy Member
Ja we moesten ons schamen! 1-0 winnen bah verwerpelijk en al.

Btw wie was die rsca supporter die hier weer zo hard tekeer ging op wat er op BZF stond? Hij zou eens moeten zien wat ze nu op het mauve forum schrijven, de bijnaam "nekken" is goed gekozen.

Morrissey

Legacy Member
sharpshot zei:
Ja we moesten ons schamen! 1-0 winnen bah verwerpelijk en al.

Btw wie was die rsca supporter die hier weer zo hard tekeer ging op wat er op BZF stond? Hij zou eens moeten zien wat ze nu op het mauve forum schrijven, de bijnaam "nekken" is goed gekozen.

Moest ge verzamelen wat er op alle forums te lezen is, elke supporter schaamt zich dood. Bij elke club zitten wel randdebielen die pure zever gaan posten. Bij Anderlecht is dat zo, bij Club evenzeer, dus laat zo'n comments maar achterwege.

Anderlecht licht favoriet, maar ik hoop vooral op een leuke match. Tuurlijk wil ik winnen, maar liever een gelijkspel met enorm veel beleving, dan zo'n zoutloze topper en 1-0 winnen ofzo. Ik verwacht wel spektakel, beide ploegen zijn topfit, iedereen speelt. Het kan een goede maatstaf zijn aan wat we ons mogen verwachten in de PO's, hoge verwachtingen!

Anderlecht staat wel voor een loodzwaar thuisprogramma, de komende 3 matchen zijn Brugge, Gent en Genk :eek:. We kunnen een zware mokkerslag uitdelen en heel ver uitlopen, maar je kan ook op 1-2-3 ingehaald worden en die koppositie kwijt zijn.

Morrissey

Legacy Member
Zou Blondel écht een basisplaats hebben in het huidige club? En is die eigenlijk niet al-tijd geblesseerd? Ik herinner mij geen match van de laatste 5 confrontaties op Anderlecht waar die bij was.

starspike

Legacy Member
Morrissey zei:
Moest ge verzamelen wat er op alle forums te lezen is, elke supporter schaamt zich dood. Bij elke club zitten wel randdebielen die pure zever gaan posten.

100% gelijk. Zo hebben we er momenteel ook een paar nu dat Voetbalkrant zo te zien besloten heeft ons forum binnen te dringen... :cry:

sharpshot

Legacy Member
Morrissey zei:
Moest ge verzamelen wat er op alle forums te lezen is, elke supporter schaamt zich dood. Bij elke club zitten wel randdebielen die pure zever gaan posten. Bij Anderlecht is dat zo, bij Club evenzeer, dus laat zo'n comments maar achterwege.

Ik zeg exact hetzelfde maar die ene supporter hier wou me niet geloven, dus kan ik toch maar vriendelijk zijn en hem verwijzen om aan te tonen dat hij fout zit.

Is gewoon heel vriendelijk van mij om dat te doen, je moet niet zo reageren nu!

en blondel heeft weldegelijk al meer gespeeld tegen rsca, vorig jaar niet dacht ik maar het jaar ervoor wel:
http://www.youtube.com/watch?v=3odRdyii3RI

En zal niet het enige zijn

Morrissey

Legacy Member
Just, was die pegel op de paal al vergeten. Maar die heeft eigenlijk nooit echt een sterke indruk achtergelaten op mij in die toppers. Da's een goede speler, maar ik vind die echt niet sterker dan wat momenteel bij Club in de basis staat.

sharpshot

Legacy Member
Blondel moet dan ook niet opvallen, das net als zimling, hoe minder die opvalt hoe beter zijn matchen zijn.

Omdat het meer VM's zijn dan AM's, blondel recupereert gigantisch veel maar aanvallen moet hij niet doen, kan hij ook niet zo goed.

stormtrooper

Legacy Member
Blondel is dan niet de meest verfijnde voetballer, elk team zou zo iemand in zijn kern moeten hebben.

Ik heb het niet voor zijn speelstijl maar 't is wel een echte vechter, iemand die niet afgeeft.

Anoniem04

Legacy Member
sharpshot zei:
Ik zeg exact hetzelfde maar die ene supporter hier wou me niet geloven, dus kan ik toch maar vriendelijk zijn en hem verwijzen om aan te tonen dat hij fout zit.

Is gewoon heel vriendelijk van mij om dat te doen, je moet niet zo reageren nu!

en blondel heeft weldegelijk al meer gespeeld tegen rsca, vorig jaar niet dacht ik maar het jaar ervoor wel:
Verslag Anderlecht - Club Brugge (Studio 1) - YouTube

En zal niet het enige zijn

The Black Mamba die ineens begon te klagen dat de FCB supporters op hun forum meer de calimero uithingen dan andere supportersclans?

Blondel is Belg, als ze die ook geen buitenwippen kan die voorraad bij Club ook beginnen slinken. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan