Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ja ik denk nu oo kwel dat Vargas zijn knie permanent heeft verneukt door Jacobs zijn slimme snelle inbreng van een glazen speler. De medische staf van Club zei dat die zeker niet ging spelen in 2011, njah... Stond ook nog duidelijk wat te dik, niet in vorm en dan bam het veld op...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Toch een arrogante zak die kerel, no offence aan RSCA-supporters

Weebl

Legacy Member
't is toch de waarheid zeker. Ga je zeggen dat je tevreden bent met een tweede plaats als ge al ne speler gaat weghalen bij Liverpool?

J.Brown

Legacy Member
zelfde voor club als je zo sterk geïnvesteerd hebt, is er geen ander doel dan de titel

idd wel arrogante bok

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Weebl zei:
't is toch de waarheid zeker. Ga je zeggen dat je tevreden bent met een tweede plaats als ge al ne speler gaat weghalen bij Liverpool?

Was that sarcasm? - YouTube

Ik kan wel begrijpen dat je de titel ambieert, de hele top zes doet dat.
Maar zo druk op de schouders van de trainer (én de spelers for that matter) leggen nét voor je tegen Club Brugge speelt. Geen idee waar dat goed voor is...

Soulwaxx

Legacy Member
Lees het artikel eens gasten, in plaats van juist de kop. Uiteraard mag (en moet je misschien zelf) als Anderlecht de titel als ambitie hebben. Ik had het eerder op zijn uitspraken betreffende Sas, Meunier en Club.

Nic!

Legacy Member
Ik spreek mij niet uit over die uitspraken, we weten zowel langs Anderlecht kan als langs de kant van Brugge niet wat er écht gebeurd is. En je weet ook niet welke rol de krant erin speelt.

Booka Shade

Legacy Member
Ik moet dat artikel niet lezen om te weten wat voor een regelrechte pijpmuil HVH is.

LaBuenaVida

Legacy Member
Jah, daarvoor moet je lef hebben!
En waarom moet hij zagen over Meunier en Odjidja, hun rapport was slecht. Nu moeten ze niet komen melken hé!

En tenslotte is meneer HVH Vargas vergeten zeker?

Alstemblieft hoor!

mtm

Legacy Member
Weebl zei:
't is toch de waarheid zeker. Ga je zeggen dat je tevreden bent met een tweede plaats als ge al ne speler gaat weghalen bij Liverpool?

Inderdaad. Genk heeft het al voorgedaan met Mavinga. :p

Nic!

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Jah, daarvoor moet je lef hebben!
En waarom moet hij zagen over Meunier en Odjidja, hun rapport was slecht. Nu moeten ze niet komen melken hé!

En tenslotte is meneer HVH Vargas vergeten zeker?

Alstemblieft hoor!

Klein verschil tussen 'weghalen' en €2,5 M betalen é. En dan nog vind ik HVH een 'pijpmuil' noemen dom. Ik vind PF van Standard ook geen sympathieke, maar ik ben niet in de positie om te oordelen of die zijn job goed doet of niet. Hetzelfde met HVH, misschien is dat een zeer capabel manager. Misschien niet. Ik denk niemand op dit forum dat écht kan weten.

LaBuenaVida

Legacy Member
Toch moet hij zijn commentaar voor hem houden.
Wat hij zegt slaat op niets!

Respect voor iedereen en elke ploeg, maar zo uithalen naar een andere ploeg vind ik maar zéér belachelijk en ik ben zeker niet de enigste die hierover denkt.

Rogue

Legacy Member
Alsof ze Sas met behulp van een pul chloroform en een duistere camionette ontvoerd hebben :p. Die mens beslist zelf waar hij gaat en staat hé. Als er sprake is van contractbreuk of iets dergelijk, dat moeten ze maar naar de rechtbank stappen.

Rubmifer

Legacy Member
Belachelijk wat hij zegt over FCB en Meunier en Odjidja.

Ik stel vooral vast dat al die dure termen bij Club Brugge eigenlijk herleid kunnen worden tot het feit dat ze achter de schermen mensen proberen weg te halen bij Anderlecht.'

Ja, want FCB heeft daar echt talloze mensen willen weghalen. Het enige dat ik mij voor de geest kan halen is Sas, en that's it. En dat paars wit Vargas nog van onder onze neus is komen halen vergeet meneer blijkbaar.

Meunier is een miscasting van Anderlecht. Na een tip zijn we hem vorig seizoen gaan bekijken bij Virton, maar zijn scoutingsrapport was onvoldoende. Nu blijkt dat Meunier een meerwaarde is voor Club Brugge en dat er gesproken wordt over de Rode Duivels. Eigenlijk had Meunier voor Anderlecht moeten spelen. Odjidja is ook zo'n dossier. Hoe is het mogelijk dat die voor Brugge speelt?'

Echt man, kom anders nog wat verzuurder over. Dat u scouting hem niet goed genoeg vond is één punt, om dan daarom te gaan zeggen dat ie niet bij Brugge mocht spelen is iets anders. Rsca vond hem niet goed genoeg, fcb wou hem wel die kans geven en voilla. Hoef je niet over te beginnen en al zeker niet op die manier. Zelfde voor Vadis. Helemaal hun eigen schuld, maar toch weer uithalen naar Brugge omdat hij nu daar speelt.

Triestig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan