Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
Rubmifer zei:
Ja, want FCB heeft daar echt talloze mensen willen weghalen. Het enige dat ik mij voor de geest kan halen is Sas, en that's it. En dat paars wit Vargas nog van onder onze neus is komen halen vergeet meneer blijkbaar.




Triestig.

Uithalen en niet eens het verhaal weten. Brugge heeft oa de Coene ook proberen te overhalen om te komen, maar die heeft geweigerd.

Kristof Sas was niet het enige lid van de medische staf van Anderlecht die op interesse van Club Brugge kon rekenen. Volgens Het Laatste Nieuws probeerde Club eerder tevergeefs om Anderlecht-kinesist Jochen De Coene te strikken.

Bij Anderlecht wil men nog steeds niet reageren op het vertrek van Sas. Off the record viel in het Vanden Stock-Stadion wel te horen dat Club Brugge al enkele weken bezig zou zijn met Sas het hof te maken.

Dat HVH niet al te slim is weten we al langer. Ze kunnen het beter op het veld uitvechten ( in sportieve zin ) dan in de media. We weten allemaal waartoe dat geleid heeft met Anderlecht en Standard.

Ik merk dat er toch redelijk wat spanning/ frustratie hangt langs beide kanten terwijl de match alles behalve beslissend is.

Rogue

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Uithalen en niet eens het verhaal weten. Brugge heeft oa de Coene ook proberen te overhalen om te komen, maar die heeft geweigerd.

Kristof Sas was niet het enige lid van de medische staf van Anderlecht die op interesse van Club Brugge kon rekenen. Volgens Het Laatste Nieuws probeerde Club eerder tevergeefs om Anderlecht-kinesist Jochen De Coene te strikken.


En wat is daar mis mee?

Rubmifer

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Uithalen en niet eens het verhaal weten. Brugge heeft oa de Coene ook proberen te overhalen om te komen, maar die heeft geweigerd.

Kristof Sas was niet het enige lid van de medische staf van Anderlecht die op interesse van Club Brugge kon rekenen. Volgens Het Laatste Nieuws probeerde Club eerder tevergeefs om Anderlecht-kinesist Jochen De Coene te strikken.

Bij Anderlecht wil men nog steeds niet reageren op het vertrek van Sas. Off the record viel in het Vanden Stock-Stadion wel te horen dat Club Brugge al enkele weken bezig zou zijn met Sas het hof te maken.

Dat HVH niet al te slim is weten we al langer. Ze kunnen het beter op het veld uitvechten ( in sportieve zin ) dan in de media. We weten allemaal waartoe dat geleid heeft met Anderlecht en Standard

Wel ja, daarom dat ik ook zei 'voor de geest kon halen'. Maar dat is nog steeds geen excuus om zo als een verzuurde bitterbal uit te halen naar een andere ploeg. Het is niet alsof Anderlecht nog nooit zo'n stunts heeft uitgehaald. Hij zou beter de hand eerst een beetje in de eigen boezem steken.

Van mij moet Brugge hier niet op reageren, laat ze meneer van Holsbeeck maar doen. Dat ze morgen sportief antwoorden zou ik al goed genoeg vinden. :)

Rogue

Legacy Member
Ma jongens toch, dat is geen stunt. Club zoekt een kinesist, dokter, materiaalman, hondentrimster ... Dus kijken ze rond wie er mogelijk geïnteresseerd is. Dat is gewoon de normaalste zaak van de wereld. Als Sas zo tevreden was bij Anderlecht was hij wel daar gebleven. Of gaan jullie allemaal jullie hele leven lang voor slechts een werkgever werken?


HVH noemt Sas een opportunist. Misschien kon hij zich financieel verbeteren en is hij daarom vertrokken. Hoeveel onder ons zouden dat niet doen?

Sportinggboy

Legacy Member
Rubmifer zei:
Wel ja, daarom dat ik ook zei 'voor de geest kon halen'. Maar dat is nog steeds geen excuus om zo als een verzuurde bitterbal uit te halen naar een andere ploeg. Het is niet alsof Anderlecht nog nooit zo'n stunts heeft uitgehaald. Hij zou beter de hand eerst een beetje in de eigen boezem steken.

Van mij moet Brugge hier niet op reageren, laat ze meneer van Holsbeeck maar doen. Dat ze morgen sportief antwoorden zou ik al goed genoeg vinden. :)

Daarom dat ik ook zeg dat het beter op het veld kan beslecht worden ( sportief ) ipv in de media. De Media maakt het alleen maar een pak erger. Ik hou mijn hart al vast naar de uitspraken van de verliezende partij ( als het geen gelijk spel is ).

Hopelijk gaat Delferiere is 1 match goed fluiten en houdt hij het hoofd koel, want als het zoals RSCA - Lokeren is gaat het huilen worden.

massief

Legacy Member
Delferiere? Opvolging voor de generatie De Bleeckere - Allaerts is er precies wel niet...

Sportinggboy

Legacy Member
massief zei:
Delferiere? Opvolging voor de generatie De Bleeckere - Allaerts is er precies wel niet...

idd, daarom heb ik er schrik voor. Heb dieje pannenkoek nog niet veel goeds zien fluiten ( gaf zo eens lukaku een rode kaart op GBA voor het wegtrappen van de bal in de 92 ste minuut. )

BleKKie

Legacy Member
Ik dacht dat ie nog redelijk was? Maar ik haal al die scheidsrechters meestal door elkaar :)
Al blij dat het Nzolo niet is :p

Sportinggboy

Legacy Member
BleKKie zei:
Ik dacht dat ie nog redelijk was? Maar ik haal al die scheidsrechters meestal door elkaar :)
Al blij dat het Nzolo niet is :p

Ik ben er geen fan van, aan hem om mij te overtuigen :p

sharpshot

Legacy Member
Goed zo HVH, de haat wat aanwakkeren, aantonen aan het bestuur dat ze toch "lijden" onder het "minder sympathiek" samenwerken. Imo komt hij niet zo sterk arrogant over maar eerder bang. Respect hoeft niet, zeker niet na de affaire van Vargas. Toch bedankt voor de centjes x


En ook nog:
Delferiere heeft nog nooit een slechte match gefloten die ik gezien heb van hem, dus nog geen klachten tot zover. En ik ben nu niet de mens die snel een scheids ga verdedigen hé

stijnd

Legacy Member
Gewoon te zielig wat HVH daar weer allemaal ligt uit te kramen..

Dit is ook weer lachwekkend, de gemiste penalty's tegen Partizan lagen dus echt aan het veld..

Bart Religion

Legacy Member
HVH is gewoon gefrustreerd. Ook door Vargas. De Koen Daerden van Anderlecht.

Morrissey

Legacy Member
Wat heeft Vargas hier nu weer mee te maken? Er is toch een duidelijk verschil met een speler, die nota bene weg wou, voor 2,5 miljoen verkopen en achter de rug een dokter gaan weghalen? Die commentaar is onnodig, maar het is niet dat Anderlecht achter de rug van Club is gaan onderhandelen. Anderlecht heeft zelf laten weten dat ze Vargas met de wet van 78 niet eens wilden hebben, zo'n vuile rol hebben ze dus toch niet gespeeld? Vargas wou weg, Anderlecht bood het gevraagde bedrag, dat is toch echt het normale principe van een transfer?

De Sas zijn ze hier komen wegplukken door achter de rug van Anderlecht om met staff te gaan bespreken. Heel proper is dat niet, maar daar kan ik wel mee leven. HVH komt wat verzuurd over, maar dat is toch zijn volste recht?

Dat van Meunier had hij niet moeten zeggen, dat is gewoon een erg goede speler.

Rubmifer zei:
Rsca vond hem niet goed genoeg, fcb wou hem wel die kans geven en voilla. Hoef je niet over te beginnen en al zeker niet op die manier. Zelfde voor Vadis. Helemaal hun eigen schuld, maar toch weer uithalen naar Brugge omdat hij nu daar speelt.

Triestig.
Maar zo'n zaken zijn gewoon pure leugens. Vadis is hier vertrokken, net op het moment dat hij wél kansen begon te krijgen. Hij heeft een heel seizoen amper gespeeld, maar die was ook veel te jong en gewoon niet goed genoeg. Anderlecht brengt hem dan in op het einde van het seizoen, maar de pijlen waren al verschoten. Vadis wou hogerop, maar vooral veel verdienen. Anderlecht vond hem écht niet te slecht oid, Vadis was gewoon de dommerik die dacht dat hij té goed was voor Anderlecht. Nja, we hebben gezien welke gevolgen het had, wegkwijnen in Duitsland. Als Club die daar niet was gaan weghalen, zat die daar nog steeds bij de reserve.

Svartálfar

Legacy Member
Morrissey zei:
Wat heeft Vargas hier nu weer mee te maken? Er is toch een duidelijk verschil met een speler, die nota bene weg wou, voor 2,5 miljoen verkopen en achter de rug een dokter gaan weghalen? Die commentaar is onnodig, maar het is niet dat Anderlecht achter de rug van Club is gaan onderhandelen. Anderlecht heeft zelf laten weten dat ze Vargas met de wet van 78 niet eens wilden hebben, zo'n vuile rol hebben ze dus toch niet gespeeld? Vargas wou weg, Anderlecht bood het gevraagde bedrag, dat is toch echt het normale principe van een transfer?

Gij gelooft ook nog in sinterklaas en de kerstman? Het openlijk flirten van de Vargas entourage met Anderlecht en alle uithalen nadien naar Club toe tonen maar al te goed aan dat dat niet 100% zuiver is verlopen.

En over Vadis dit:
Sportwereld - Van Holsbeeck: 'Vadis wilde terugkeren naar Anderlecht'

HVH begint precies een beetje dement te worden.

exo

Legacy Member
Wel grappig dat alle boeren hier nu de overstap van Sas zitten te verdedigen terwijl ze bij Vargas moord en brand aan het schreeuwen waren.
Voetbal is gewoon een harde zakenwereld, als personen op een ander aan betere voorwaarden kunnen gaan werken zouden ze wel zot zijn om het niet te doen. Als Sas zich beter voelt bij het project dan heeft hij groot gelijk dat hij daar tekent, zal daar ook een vast contract gekregen hebben wat hem meer werkzekerheid opleverde.
Vargas zit bij ons ook aan betere voorwaarden dus hij had ook groot gelijk om de overstap te maken. Om daar nu zo een drama van te maken...

Svartálfar

Legacy Member
exo zei:
Wel grappig dat alle boeren hier nu de overstap van Sas zitten te verdedigen terwijl ze bij Vargas moord en brand aan het schreeuwen waren.
Voetbal is gewoon een harde zakenwereld, als personen op een ander aan betere voorwaarden kunnen gaan werken zouden ze wel zot zijn om het niet te doen. Als Sas zich beter voelt bij het project dan heeft hij groot gelijk dat hij daar tekent, zal daar ook een vast contract gekregen hebben wat hem meer werkzekerheid opleverde.
Vargas zit bij ons ook aan betere voorwaarden dus hij had ook groot gelijk om de overstap te maken. Om daar nu zo een drama van te maken...

is het zo moeilijk om Brugge-supporters te typen? Het is trouwens den Herman die daar een drama van maakt, wij reageren op zijn zielige poging tot ruzietje stoken met het Club-bestuur.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan