Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rubmifer zei:Ja, want FCB heeft daar echt talloze mensen willen weghalen. Het enige dat ik mij voor de geest kan halen is Sas, en that's it. En dat paars wit Vargas nog van onder onze neus is komen halen vergeet meneer blijkbaar.
Triestig.
Kristof Sas was niet het enige lid van de medische staf van Anderlecht die op interesse van Club Brugge kon rekenen. Volgens Het Laatste Nieuws probeerde Club eerder tevergeefs om Anderlecht-kinesist Jochen De Coene te strikken.
Bij Anderlecht wil men nog steeds niet reageren op het vertrek van Sas. Off the record viel in het Vanden Stock-Stadion wel te horen dat Club Brugge al enkele weken bezig zou zijn met Sas het hof te maken.
Sportinggboy zei:Uithalen en niet eens het verhaal weten. Brugge heeft oa de Coene ook proberen te overhalen om te komen, maar die heeft geweigerd.
Kristof Sas was niet het enige lid van de medische staf van Anderlecht die op interesse van Club Brugge kon rekenen. Volgens Het Laatste Nieuws probeerde Club eerder tevergeefs om Anderlecht-kinesist Jochen De Coene te strikken.
Sportinggboy zei:Uithalen en niet eens het verhaal weten. Brugge heeft oa de Coene ook proberen te overhalen om te komen, maar die heeft geweigerd.
Kristof Sas was niet het enige lid van de medische staf van Anderlecht die op interesse van Club Brugge kon rekenen. Volgens Het Laatste Nieuws probeerde Club eerder tevergeefs om Anderlecht-kinesist Jochen De Coene te strikken.
Bij Anderlecht wil men nog steeds niet reageren op het vertrek van Sas. Off the record viel in het Vanden Stock-Stadion wel te horen dat Club Brugge al enkele weken bezig zou zijn met Sas het hof te maken.
Dat HVH niet al te slim is weten we al langer. Ze kunnen het beter op het veld uitvechten ( in sportieve zin ) dan in de media. We weten allemaal waartoe dat geleid heeft met Anderlecht en Standard

Rubmifer zei:Wel ja, daarom dat ik ook zei 'voor de geest kon halen'. Maar dat is nog steeds geen excuus om zo als een verzuurde bitterbal uit te halen naar een andere ploeg. Het is niet alsof Anderlecht nog nooit zo'n stunts heeft uitgehaald. Hij zou beter de hand eerst een beetje in de eigen boezem steken.
Van mij moet Brugge hier niet op reageren, laat ze meneer van Holsbeeck maar doen. Dat ze morgen sportief antwoorden zou ik al goed genoeg vinden.![]()
massief zei:Delferiere? Opvolging voor de generatie De Bleeckere - Allaerts is er precies wel niet...
BleKKie zei:Ik dacht dat ie nog redelijk was? Maar ik haal al die scheidsrechters meestal door elkaar
Al blij dat het Nzolo niet is![]()

Maar zo'n zaken zijn gewoon pure leugens. Vadis is hier vertrokken, net op het moment dat hij wél kansen begon te krijgen. Hij heeft een heel seizoen amper gespeeld, maar die was ook veel te jong en gewoon niet goed genoeg. Anderlecht brengt hem dan in op het einde van het seizoen, maar de pijlen waren al verschoten. Vadis wou hogerop, maar vooral veel verdienen. Anderlecht vond hem écht niet te slecht oid, Vadis was gewoon de dommerik die dacht dat hij té goed was voor Anderlecht. Nja, we hebben gezien welke gevolgen het had, wegkwijnen in Duitsland. Als Club die daar niet was gaan weghalen, zat die daar nog steeds bij de reserve.Rubmifer zei:Rsca vond hem niet goed genoeg, fcb wou hem wel die kans geven en voilla. Hoef je niet over te beginnen en al zeker niet op die manier. Zelfde voor Vadis. Helemaal hun eigen schuld, maar toch weer uithalen naar Brugge omdat hij nu daar speelt.
Triestig.
Morrissey zei:Wat heeft Vargas hier nu weer mee te maken? Er is toch een duidelijk verschil met een speler, die nota bene weg wou, voor 2,5 miljoen verkopen en achter de rug een dokter gaan weghalen? Die commentaar is onnodig, maar het is niet dat Anderlecht achter de rug van Club is gaan onderhandelen. Anderlecht heeft zelf laten weten dat ze Vargas met de wet van 78 niet eens wilden hebben, zo'n vuile rol hebben ze dus toch niet gespeeld? Vargas wou weg, Anderlecht bood het gevraagde bedrag, dat is toch echt het normale principe van een transfer?
exo zei:Wel grappig dat alle boeren hier nu de overstap van Sas zitten te verdedigen terwijl ze bij Vargas moord en brand aan het schreeuwen waren.
Voetbal is gewoon een harde zakenwereld, als personen op een ander aan betere voorwaarden kunnen gaan werken zouden ze wel zot zijn om het niet te doen. Als Sas zich beter voelt bij het project dan heeft hij groot gelijk dat hij daar tekent, zal daar ook een vast contract gekregen hebben wat hem meer werkzekerheid opleverde.
Vargas zit bij ons ook aan betere voorwaarden dus hij had ook groot gelijk om de overstap te maken. Om daar nu zo een drama van te maken...