Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Svartálfar

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Moest Anderlecht een vuil spelletje gespeeld hebben in de historie van Vargas dan had Club Brugge dat wel al lang gecommuniceerd hoor. Communicatie is gewoon top bij Brugge , zij zouden Anderlecht zeker niet beschermd hebben in die historie.

Ik denk dat je de schuldigen vooral moet zoeken bij Papa Vargas en de rest van de entourage. Zij hebben ervoor gezorgd dat er geen contractverlenging kwam waardoor de speler haalbaar werd voor Anderlecht. Anderlecht heeft onderhandeld en een deal kunnen sluiten met Brugge. Gezien de blessuregevoeligheid van Vargas was dat helemaal geen slechte deal.

Idd de entourage is de hoofdreden dat mag duidelijk zijn, maar Anderlecht heeft toch ook maar mooi meegespeeld, begrijpelijk overigens. Maar dan moet HVH niet gaan wenen over de manier waarop Sas is weggehaald omdat dat niet zoveel anders is verlopen als bij Vargas.

The Black Mamba

Legacy Member
sharpshot zei:
Ik ben dan persoonlijk ook meer vies op Vargas en zijn entourage dan RSCA en ik ga me niet mengen in Vargas discussie.

Ik antwoord op de speculaties dat Club iets zou misdaan hebben in de zaak Sas, wat totale bullshit is natuurlijk

The Black Mamba zei:
Zoals daarjuist gezegd , Club Brugge doet hier in mijn ogen niets wat niet mag.

Dat is ook lang geleden dat wij dezelfde mening hadden.

sharpshot

Legacy Member
Tis de rest die ons opstookt :unsure:

Maar ik zie vooral dat er hier vele reageren zonder kennis van zaken.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
HvH zegt elke week iets achterlijks, wa zitten we hier verbaasd te wezen? Sevvens even achterover vallen omdat Verhaeghe zijn onderhemd volzweet?

sharpshot

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
HvH zegt elke week iets achterlijks, wa zitten we hier verbaasd te wezen? Sevvens even achterover vallen omdat Verhaeghe zijn onderhemd volzweet?

Zolang dat over zijn eigen ploeg gaat mag hij zoveel zeggen wat hij wilt, maar eens hij zo'n dingen gaat zeggen over Club en het bestuur dan mag er wel reactie op komen. Wat hij zegt is niet professioneel en niet mooi tegen over het Club bestuur. Eerst zitten klagen dat de relatie verzuurd is om ze nu persoonlijk aan te vallen (powerpoint mopje, structuur is om die van RSCA weg te lokken) zoiets doe je niet. Die van STVV moet ook zo'n dingen niet zeggen en dan moet je dat zeker niet doen als manager van het grote Anderlecht. Dat hij het meer doet is bijzaak hier.

Supporters mogen zo'n dingen zeggen, verantwoordelijken niet (spelers, staf, hermannekes)

The Black Mamba

Legacy Member
Svartálfar zei:
Idd de entourage is de hoofdreden dat mag duidelijk zijn, maar Anderlecht heeft toch ook maar mooi meegespeeld, begrijpelijk overigens. Maar dan moet HVH niet gaan wenen over de manier waarop Sas is weggehaald omdat dat niet zoveel anders is verlopen als bij Vargas.

Jij weet toch helemaal niet hoe het gelopen is?

Herman is vooral kwaad dat ze niet op de hoogte waren van de onderhandelingen met Sas. Hij had gewild dat Sas of Club hem had verwittigd. Ik vind dat Sas het niet zo mooi heeft gespeeld maar dat Anderlecht ook had moeten zorgen dat hij niet zo makkelijk weg kon. Club doet hier dus niets verkeerd in mijn ogen , dus daar gaat de discussie al niet om.

Wat betreft Vargas was Club toch altijd op de hoogte van de interesse en werd er steeds gezegd dat ze met Club wouden onderhandelen.

Er is dus een verschil (en dat is wat wellicht steekt bij Herman) maar sowieso vind ik dat er in beide zaken geen probleem is.

Ik hoop gewoon voor Club dat ze het niet té hard gaan spelen want teveel tegenkanting van de andere clubs is ook niet goed. Het is voor geen enkele club goed moesten ook jeugdtrainers en andere staff voortdurend bij elkaar weggehaald worden. Enige die daar bij wint zijn de betrokken jeugdtrainers en staff die voor de hoogste bieder kunnen gaan werken.

sharpshot

Legacy Member
Club speelt het al wat harder hoor TBM, de vernieuwing in de profliga(?) kwamen er vooral door impuls van Club, RSCA was daar niet zo voor te vinden. Maar je ziet ook meteen dat een Verhaeghe en Mannaert hun niet gaan laten doen daardoor. Daarvoor overstijgt hun ego hen teveel om maar iets te willen toegeven.

Polleke was ne brave, ne ja knikker, iemand die met zich laat lachen om sympa over te maken. Maar Verhaeghe en Mannaert, het zal hen een worst wezen wat anderen over hen denken. De relatie zal veel zakelijker worden dan vroeger, meer rivaliteit, voel je nu al aankomen.

The Black Mamba

Legacy Member
sharpshot zei:
Zolang dat over zijn eigen ploeg gaat mag hij zoveel zeggen wat hij wilt, maar eens hij zo'n dingen gaat zeggen over Club en het bestuur dan mag er wel reactie op komen. Wat hij zegt is niet professioneel en niet mooi tegen over het Club bestuur. Eerst zitten klagen dat de relatie verzuurd is om ze nu persoonlijk aan te vallen (powerpoint mopje, structuur is om die van RSCA weg te lokken) zoiets doe je niet. Die van STVV moet ook zo'n dingen niet zeggen en dan moet je dat zeker niet doen als manager van het grote Anderlecht. Dat hij het meer doet is bijzaak hier.

Supporters mogen zo'n dingen zeggen, verantwoordelijken niet (spelers, staf, hermannekes)

Akkoord. Het is belachelijk over de eigen ploeg maar over een andere ploeg komt het nog zieliger over. Zeker zo vlak voor de topper. Ben je niet gelukkig over de manier waarop dat ze Sas weghaalden? Hou dat voor jezelf en als er een omgekeerde situatie is (interessante jeugdspeler , jeugdtrainer , staff) kan je het even hard spelen.

Herman is op dat vlak echt rampzalig. Ik wacht echt op een journalist die hem eens gaat confronteren met zijn eerdere uitspraken. Het zijn vaak niet alleen overdreven uitspraken , hij spreekt zichzelf meer dan eens tegen ook.

Ik wil Michel Verschueren terug :(

NemesisBE

Legacy Member
Herman van Holsbeeck :D
toch blij dat ik 5-6 jaar geleden al heb ingezien wat een idioot dat is. en die verdient daar nog veel geld mee ook :/

Svartálfar

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Jij weet toch helemaal niet hoe het gelopen is?

Wat betreft Vargas was Club toch altijd op de hoogte van de interesse en werd er steeds gezegd dat ze met Club wouden onderhandelen.

Gij toch ook niet?

Gij veronderstelt dat alles zuiver verlopen is tussen Club en Anderlecht, ik veronderstel dat er door de entourage van Vargas toenadering is gezocht tov Anderlecht achter de rug van Club om en dat daar dan verder op ingegaan is met de gekende soap tot gevolg.

En in dat opzicht verschillen die 2 situaties nauwelijks in mijn ogen.

Jenthe

Legacy Member
Is er een site die meestal Nederlandse streams levert voor Standard vanavond? Op sports-livez zijn het allemaal Engelse.

J.Brown

Legacy Member
Ben geen kenner, maar ik denk dat je gewoon geluk moet hebben met die livestreams. Of je moet met sopcasts werken?

Morrissey

Legacy Member
Meestal in de 2de helft met NL commentaar, die streams op sports-livez.

Jenthe

Legacy Member
J.Brown zei:
Ben geen kenner, maar ik denk dat je gewoon geluk moet hebben met die livestreams. Of je moet met sopcasts werken?

Ik heb bij Sopcast nog nooit een werkende link gevonden, meestal blijft die gewoon hangen bij 'connecting to channel' ofzo. Misschien iemand daar een werkende link voor? Naar wat ik hoor betere kwaliteit :)

Morrissey

Legacy Member
Voor JPL-matchen zijn er gewoon zelden sopcasts. Maar voor matchen uit Engeland, Spanje, Italie,... is Sopcast echt ideaal. Betere kwaliteit, zelden lag :bow:.

The Black Mamba

Legacy Member
Svartálfar zei:
Gij toch ook niet?

Gij veronderstelt dat alles zuiver verlopen is tussen Club en Anderlecht, ik veronderstel dat er door de entourage van Vargas toenadering is gezocht tov Anderlecht achter de rug van Club om en dat daar dan verder op ingegaan is met de gekende soap tot gevolg.

En in dat opzicht verschillen die 2 situaties nauwelijks in mijn ogen.

Ik weet niet wat er precies gebeurd is maar ik baseer mij op de uitspraken van toen (dat ze wouden onderhandelen met Club over Vargas). Bovendien zou Club Brugge er volgens mij wel enige ruchtbaarheid aan gegeven hebben moest Anderlecht in de fout zijn gegaan. Hun communicatie is echt top als het over zo'n dingen gaat (daar kan Anderlecht nog wat van leren trouwens).

Dat Anderlecht niets verkeerd heeft gedaan weet ik uiteraard niet maar ik ga er nog steeds vanuit dat iemand onschuldig is zolang het tegendeel niet is bewezen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan