Svartálfar
Legacy Member
The Black Mamba zei:Moest Anderlecht een vuil spelletje gespeeld hebben in de historie van Vargas dan had Club Brugge dat wel al lang gecommuniceerd hoor. Communicatie is gewoon top bij Brugge , zij zouden Anderlecht zeker niet beschermd hebben in die historie.
Ik denk dat je de schuldigen vooral moet zoeken bij Papa Vargas en de rest van de entourage. Zij hebben ervoor gezorgd dat er geen contractverlenging kwam waardoor de speler haalbaar werd voor Anderlecht. Anderlecht heeft onderhandeld en een deal kunnen sluiten met Brugge. Gezien de blessuregevoeligheid van Vargas was dat helemaal geen slechte deal.
Idd de entourage is de hoofdreden dat mag duidelijk zijn, maar Anderlecht heeft toch ook maar mooi meegespeeld, begrijpelijk overigens. Maar dan moet HVH niet gaan wenen over de manier waarop Sas is weggehaald omdat dat niet zoveel anders is verlopen als bij Vargas.




.