Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Général Zantas

Legacy Member
6-1, mo vent toch.

Edit: ng, nu ook niet overdrijven. Ze spelen gewoon een slechte match, met Kagelmacher op het veld hadden we ook nog zwaar verloren.

Rogue

Legacy Member
exo zei:
Wel grappig dat alle boeren hier nu de overstap van Sas zitten te verdedigen terwijl ze bij Vargas moord en brand aan het schreeuwen waren.

Die twee zaken zijn dan ook totaal verschillend.

contract personeelslid =/= contract speler

massief zei:
Allez allez, dat was een uitzonderlijk geval met dokter Sas, Club Brugge werkt niet zo. Het is niet dat ze de scouts van een andere G5 ploeg achter de rug van die club hun bestuur probeerden over te nemen ofzo é, zo zijn ze niet.

Ook dan heeft Club niets verkeerd gedaan. Maar blijkbaar vonden ze het in Gent nodig om een persconferentie te geven voor iets dat de normaalste zaak van de wereld is. Er werd terecht nogal meewarig over gedaan door columnisten zoals Vandenbempt.

ng

Legacy Member
Rhandd zei:
6-1, mo vent toch.

Edit: ng, nu ook niet overdrijven. Ze spelen gewoon een slechte match, met Kagelmacher op het veld hadden we ook nog zwaar verloren.

Nja, veel tekenen van leven zat er toch niet in.

bardok--

Legacy Member
Die Wallace is precies gene vette opt moment...
Constant ruimte op rechts voor ons. Mag zo verder doen :p

fraaanche

Legacy Member
Rhandd zei:
6-1, mo vent toch.

Edit: ng, nu ook niet overdrijven. Ze spelen gewoon een slechte match, met Kagelmacher op het veld hadden we ook nog zwaar verloren.

²

Ik zie het minder somber in dan die 6-1 laat vermoeden.

Dayan is eerder een versterking ten opzichte van Sidibé, dus daar zie ik weinig kwaliteitsverlies.

Het vertrek van Gary lijkt me GEEN probleem centraal te hebben gecreëerd, maar op rechts. De verdedigende kemels van Malul werden vaak opgelost door de anticipatie en snelheid van Gary. Als die Ozturk echt een talent is, gooi die dan maar voor de leeuwen tegen Cercle voor mij part. Indien die jongen het aankan en Mikulic kan bevestigen zonder Gary lijkt een verdediging VD Heyden - Mikulic - Wuytens - Ozturk mij nog vrij degelijk.

En Stijnen blijft toch betrouwbaarder dan Paco, zet die er maar terug in.

Monoslay

Legacy Member
Die scout moet toch ook in slaap zijn gevallen...
Misschien komen ze naar het veld kijken.

bardok--

Legacy Member
AA Gent is gene vette tot nu toe maar ik zie het nog wel 1-2 worden...

Cpt. Kablammo

Legacy Member
El Ghanassy, altijd weer zijne kop in de grond steken, niet rondkijken, salsadansje placeren ipv een pass of efficiënte dribbel uitvoeren... Man man man.

PATS!

Legacy Member
fraaanche zei:
²

Ik zie het minder somber in dan die 6-1 laat vermoeden.

Dayan is eerder een versterking ten opzichte van Sidibé, dus daar zie ik weinig kwaliteitsverlies.

Het vertrek van Gary lijkt me GEEN probleem centraal te hebben gecreëerd, maar op rechts. De verdedigende kemels van Malul werden vaak opgelost door de anticipatie en snelheid van Gary. Als die Ozturk echt een talent is, gooi die dan maar voor de leeuwen tegen Cercle voor mij part. Indien die jongen het aankan en Mikulic kan bevestigen zonder Gary lijkt een verdediging VD Heyden - Mikulic - Wuytens - Ozturk mij nog vrij degelijk.

En Stijnen blijft toch betrouwbaarder dan Paco, zet die er maar terug in.

Ozturk is toch meer ne middenvelder of vergis ik mij? Alee, nie dat ik Malul een echte verdediger vind.

Trebby zei:
6-1 :') zal blij zijn als die rotploeg degradeert

:ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan