Boukreev
Legacy Member
Slayer_Kev666 zei:Dit vergeet ik nooit meer
Bedankt!
Hopelijk! Graag gedaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slayer_Kev666 zei:Dit vergeet ik nooit meer
Bedankt!
. Zo zie je maar dat je als voorzitter gewoon constant uw bek moet houden. Elke ploeg wordt wel eens benadeeld, maar evengoed word je de volgende match bevoordeeld. Scheidsrechters zijn verre van perfect, maar zijn kinderachtige houding mag hij wel achterwege laten.Dat is toch echt geen penalty. Bruls ligt al bijna op de grond nog voor Kawashima hem raakt, en Kawashima kan zich ook niet wegtoveren he. Bruls blijft gewoon staan zodat Kawashima hem zeker raakt, en gaat dan met veel cinema liggen. Ik vond dat echt geen penalty.Slayer_Kev666 zei:Was strafschop, jammer. Op naar de volgende wedstrijd.
Onverdiend ook. Match had eerder 1-2 ipv 0-0 moeten zijn, toch enorm veel fouten van de wedstrijdleiding langs beide kanten.Monoslay zei:Een bedroevend puntje tegen Kortrijk.

jeperdejep zei:Waren er mooie goals bij die 6-1 van standard?
ng zei:En morgen maken we Brugge in en dan is het weekend weer eens geslaagd geweest. Een droge 2-0.
Alleen wij punten nemen van de top 3, daar teken ik meteen voor
.
Sportinggboy zei:Zou mooi zijnAlleen wij punten nemen van de top 3, daar teken ik meteen voor
.
Zullen weer eens gaan afzakken naar RSCA! Eerst nog receptie te doen![]()
. Anyway, vooral hopen op een leuke match. Ik hoop uiteraard dat Anderlecht straks met de 3 punten naar huis gaat, (of thuis blijft
) maar een leuke en open topper is gewoon altijd veel leuker om volgen. Het is toch niet doorslaggevend, waarom dan eens elkaar niet met open vizier bestrijden?LaBuenaVida zei:Dat de beste mogen winnen![]()
Allez Hup, geef mij de molmassa van ClUB en FCB.LaBuenaVida zei:en same here!
Ook het moeilijkste examen, chemie, en zie het totaal niet zitten.
HupHup FCB
Dat de beste mogen winnen![]()
J.Brown zei:
TheRedDevils zei:Oproep aan de mods : gelieve deze namiddag iets minder streng te zijn, ik heb maandag examen dus zal wat gespannen staan.
Dank

LaBuenaVida zei:en same here!
Ook het moeilijkste examen, chemie, en zie het totaal niet zitten.
HupHup FCB
Dat de beste mogen winnen![]()