Morrissey
Legacy Member
NotoriousP zei:Mijn excuses, sommige onder ons studeren tijdens examens en lezen hier niet meer alles.![]()
No problem, maar het leek alsof je de Anderlechtboys wat wou komen jennen en weer die discussie wou aanhalen, terwijl daar gisteren meer dan voldoende is over gezegd geweest
.Soit, hopen op een goede pot!
Trouwens, geen Refaelov? Refaelov haakt af voor topper tegen Anderlecht
Het is trouwens sinds 2004 geleden dat Club nog eens kwam winnen op Anderlecht voor de competitie, straf cijfer!

