Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
NotoriousP zei:
Mijn excuses, sommige onder ons studeren tijdens examens en lezen hier niet meer alles. :p

No problem, maar het leek alsof je de Anderlechtboys wat wou komen jennen en weer die discussie wou aanhalen, terwijl daar gisteren meer dan voldoende is over gezegd geweest :p.

Soit, hopen op een goede pot!

Trouwens, geen Refaelov? Refaelov haakt af voor topper tegen Anderlecht

Het is trouwens sinds 2004 geleden dat Club nog eens kwam winnen op Anderlecht voor de competitie, straf cijfer!

J.Brown

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ik hoop op een zege van Club. Het is lang geleden dat Anderlecht nog eens zo een prestigieuze match heeft verloren op eigen veld en het zou de titelstrijd tussen Anderlecht/Gent/Club volledig openblazen en Standard krijgt wat meer kans om bij te benen.

Zo ver moet je niet terug gaan in het verleden.

Anderlecht-Standard(B) 1-3 PO - YouTube

OT; hopelijk een leuke topper, veel goals en met aanvallend voetbal van Brugge.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Morrissey zei:
No problem, maar het leek alsof je de Anderlechtboys wat wou komen jennen en weer die discussie wou aanhalen, terwijl daar gisteren meer dan voldoende is over gezegd geweest :p.

Soit, hopen op een goede pot!

Trouwens, geen Refaelov? Refaelov haakt af voor topper tegen Anderlecht

Het is trouwens sinds 2004 geleden dat Club nog eens kwam winnen op Anderlecht voor de competitie, straf cijfer!

in de krant stond 1998?

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Vond ik geen prestigieuze match tbh. Anderlecht-Club is iets anders dan Anderlecht-Standard. Plus in die PO's was Anderlecht crap en ging het tussen Genk en Standard.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Hmm raar, gisteren heb ik in Het Laatste Nieuws gelezen dat Club al sinds 1998 niet meer kon winnen in het CVS-stadion. Zal straks eens kijken of ik het nog kan vinden

J.Brown

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Vond ik geen prestigieuze match tbh. Anderlecht-Club is iets anders dan Anderlecht-Standard. Plus in die PO's was Anderlecht crap en ging het tussen Genk en Standard.

Als er 1 constante topaffiche was de laatste jaren in België. Is het wel Anderlecht - Standard. Aangezien Club een lange tijd afwezig was. Dus geen prestigieuze match klopt niet. Anderlecht was "crap" doordat ze Bous kwijt waren en slecht zijn begonnen door thuis te verliezen van Standard. En het ging lang niet enkel tussen Genk en Standard, pas de laatste matchen was het duidelijk.

exo

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Vond ik geen prestigieuze match tbh. Anderlecht-Club is iets anders dan Anderlecht-Standard. Plus in die PO's was Anderlecht crap en ging het tussen Genk en Standard.

Op het moment dat die match afgetrapt werd was Anderlecht toch leider?


Sheldon Cooper zei:
Hmm raar, gisteren heb ik in Het Laatste Nieuws gelezen dat Club al sinds 1998 niet meer kon winnen in het CVS-stadion. Zal straks eens kijken of ik het nog kan vinden

Had dat gisteren op TT ook gelezen precies.

J.Brown

Legacy Member
exo zei:
Op het moment dat die match afgetrapt werd was Anderlecht toch leider?

Dit bedoel ik. Anderlecht was favoriet. Die match was enkel het begin van Standard zijn succesvolle play offs.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
J.Brown zei:
Als er 1 constante topaffiche was de laatste jaren in België. Is het wel Anderlecht - Standard. Aangezien Club een lange tijd afwezig was. Dus geen prestigieuze match klopt niet. Anderlecht was "crap" doordat ze Bous kwijt waren en slecht zijn begonnen door thuis te verliezen van Standard. En het ging lang niet enkel tussen Genk en Standard, pas de laatste matchen was het duidelijk.
Standard was dat seizoen op de valreep in de PO's geraakt, het was de eerste match van de PO's. Allez, de Rouches waren op dat moment in de competitie niet in de buurt van Anderlecht. :p Het jaar ervoor was Standard heel het seizoen niet super. Onder Brugge zelfs.

Sorry maar, ondanks die twee recente titels van Standard vind ik Anderlecht - Standard nog steeds niet aantrekkelijk. Genk heeft Anderlecht de laatste jaren bijna even vaak om de titel gechallenged en dat maakt hen nog steeds geen topaffiche zoals Anderlecht-Brugge. De leukste matchen waren bijna altijd tussen de twee laatstgenoemde clubs, dit seizoen was het ook weer een typisch duel op Brugge.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
exo zei:
Op het moment dat die match afgetrapt werd was Anderlecht toch leider?




Had dat gisteren op TT ook gelezen precies.

Anderlecht wel ja. :p Ma die match was voor hetzelfde geld tegen KV Mechelen. :')

Thorazer

Legacy Member
ng zei:
Bon mijn sporting dagpas is besteld. :)
Nog anderhalf uur en het kan beginnen.
Is toch veel geld voor 1 dag ?
Kan je beter een abo nemen hoor en genieten van alle competities ;)

sharpshot

Legacy Member
Stenman, meunier én vazquez spelen, mooi zo.

Biglia ook *verrassing*

1 Silvio Proto Bojan Jorgacevic 29
23 Roland Juhasz Michael Almeback 3
20 Behrang Safari Ryan Donk 18
27 Marcin Wasilewski Carl Hoefkens 4
5 Lucas Biglia Fredrik Stenman 5
30 Guillaume Gillet Nabil Dirar 10
19 Sacha Kljestan Thomas Meunier 19
16 Cheikhou Kouyaté Vadis Odjidja 32
14 Milan Jovanovic Victor Vazquez 13
9 Dieumerci Mbokani Niki Zimling 6
9 Matias Suarez Bjorn Vleminckx 9
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan