Rubmifer
Legacy Member
Morrissey zei:Voor Bruggesupporters, ja.
Toch is Club tegen Anderlecht nog steeds dé grote klassieker hier in België. Zelfs in Fifa 12 worden we steevast rivals genoemd.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morrissey zei:Voor Bruggesupporters, ja.

. Suarez als hangende spits achter Mbokani, daar zie ik hem het liefst spelen. Dit is onze sterkste ploeg, dat staat vast.Again, voor Club-supporters. Gezien de traditie misschien wel de klassieker voor de neutrale supporters, maar voor het grootste deel van de Anderlechtsupporters is de match tegen Standard dé match van het jaar die moet gewonnen worden. Let op, dit leeft ook wel hoor, maar matchen tussen Anderlecht en Standard is een klasse apart.Rubmifer zei:Toch is Club tegen Anderlecht nog steeds dé grote klassieker hier in België. Zelfs in Fifa 12 worden we steevast rivals genoemd.![]()
.Morrissey zei:De 2 sterkst mogelijke ploegen tegen elkaar, dan tochZalig dit.
Buiten Olivier Deschacht danMorrissey zei:De 2 sterkst mogelijke ploegen tegen elkaar, dan tochZalig dit.
