Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Svartálfar zei:
Gij gelooft ook nog in sinterklaas en de kerstman? Het openlijk flirten van de Vargas entourage met Anderlecht en alle uithalen nadien naar Club toe tonen maar al te goed aan dat dat niet 100% zuiver is verlopen.

En over Vadis dit:
Sportwereld - Van Holsbeeck: 'Vadis wilde terugkeren naar Anderlecht'

HVH begint precies een beetje dement te worden.
Ja, en dat is ook de schuld van Anderlecht zeker? Anderlecht heeft bij Club een bod neergelegd, en aan de entourage van Vargas een loon voorgesteld, wat in godsnaam is daar nu onzuiver aan?

En dat van Vadis verandert nog niks aan het feit dat HVH liever had dat die hier nu zat. Maar het is toch logisch dat ze plots niet veel meer gaan betalen voor een speler die eigenlijk van hun was en door zijn eigen dommigheid op blote voeten terug komt smeken? Hij was ongetwijfeld het geld waard, maar dat neemt niet weg dat ge dat elke ploeg zomaar kunt lappen.

LaBuenaVida

Legacy Member
exo zei:
Wel grappig dat alle boeren hier nu de overstap van Sas zitten te verdedigen terwijl ze bij Vargas moord en brand aan het schreeuwen waren.

Vargas zit bij ons ook aan betere voorwaarden dus hij had ook groot gelijk om de overstap te maken. Om daar nu zo een drama van te maken...

Lol, niet dus.
Het gaat erom hoe HVH denkt.
Sas zit ook bij ons door betere voorwaarden en dus heeft hij ook groot gelijk om naar Club te komen...

HVH zit gewoon belachelijke dingen te zeggen wat je niet moet zeggen. En dit zeg ik niet omdat ik een Clubsupp ben, zeker niet.

FIFA/JPL/... willen toch fairplay en respect?
Laat HVH dan maar eens een bijles 'respect' volgen.

Morrissey

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Laat HVH dan maar eens een bijles 'respect' volgen.
Staff gaan 'stelen' achter de rug van werkgeven is anders ook wel een knap staaltje van respect.

Svartálfar

Legacy Member
Morrissey zei:
Ja, en dat is ook de schuld van Anderlecht zeker? Anderlecht heeft bij Club een bod neergelegd, en aan de entourage van Vargas een loon voorgesteld, wat in godsnaam is daar nu onzuiver aan?

En dat van Vadis verandert nog niks aan het feit dat HVH liever had dat die hier nu zat. Maar het is toch logisch dat ze plots niet veel meer gaan betalen voor een speler die eigenlijk van hun was en door zijn eigen dommigheid op blote voeten terug komt smeken? Hij was ongetwijfeld het geld waard, maar dat neemt niet weg dat ge dat elke ploeg zomaar kunt lappen.

Er is in de historie Vargas toch ook duidelijk contact geweest tussen de entourage van Vargas en Anderlecht achter de rug van Club komop zeg, wie het initiatief daarin genomen heeft maakt niet eens uit. Liggen wenen over Sas (terwijl zoiets in de zakenwereld zo vaak voorkomt) terwijl ze met Vargas praktisch hetzelfde gedaan hebben...

En als ze de kans hebben gehad om Vadis terug te halen moet em nu niet liggen zeveren van "wat doet die bij Brugge"

massief

Legacy Member
Morrissey zei:
Staff gaan 'stelen' achter de rug van werkgeven is anders ook wel een knap staaltje van respect.

Allez allez, dat was een uitzonderlijk geval met dokter Sas, Club Brugge werkt niet zo. Het is niet dat ze de scouts van een andere G5 ploeg achter de rug van die club hun bestuur probeerden over te nemen ofzo é, zo zijn ze niet.

exo

Legacy Member
Svartálfar zei:
Er is in de historie Vargas toch ook duidelijk contact geweest tussen de entourage van Vargas en Anderlecht achter de rug van Club komop zeg, wie het initiatief daarin genomen heeft maakt niet eens uit. Liggen wenen over Sas (terwijl zoiets in de zakenwereld zo vaak voorkomt) terwijl ze met Vargas praktisch hetzelfde gedaan hebben...

En als ze de kans hebben gehad om Vadis terug te halen moet em nu niet liggen zeveren van "wat doet die bij Brugge"

Als de zaak van Sas zo normaal is in de zakenwereld, waarom waren de boeren dan aan het zeiken als kleine kinders met de zaak Vargas?

sharpshot

Legacy Member
Sas had toch geen contract?

:)

Dan kan je hem niet afpakken hé, das zoals zeggen van gebt mijne huisdokter afgepakt.
Miniem verschil natuurlijk.

Svartálfar

Legacy Member
exo zei:
Als de zaak van Sas zo normaal is in de zakenwereld, waarom waren de boeren dan aan het zeiken als kleine kinders met de zaak Vargas?

staf =/= spelers

En over Vargas heeft het Club bestuur niet zitten zeiken in tegenstelling tot HVH nu.

En weer met u boeren zever.:ironic:

Soulwaxx

Legacy Member
sharpshot zei:
Sas had toch geen contract?

:)

Dan kan je hem niet afpakken hé, das zoals zeggen van gebt mijne huisdokter afgepakt.
Miniem verschil natuurlijk.

Dit.

LaBuenaVida

Legacy Member
Toch liever een Boer dan een Jood of whatever.
Vind "boeren" zelfs bijna een compliment :)
Ze zijn jaloers op onze mooie groene omgeving ^^

Anyway, het gaat erom hoe hij Club uitmaakt.
Vargas-historie is al lang voorbij. HVH moet niet zaniken!

exo

Legacy Member
sharpshot zei:
Sas had toch geen contract?

:)

Dan kan je hem niet afpakken hé, das zoals zeggen van gebt mijne huisdokter afgepakt.
Miniem verschil natuurlijk.

Er zal allicht wel één of andere verbintenis geweest zijn hé, t’is niet alsof dat die daar elke dag kwam binnen gewandeld, bovendien moet die zijn loon ook een verantwoording hebben.

@Svart
Alsof boeren zo beledigend is, hier zijn er genoeg die naar ons refereren als de joden, nekken, mauvkes, ... Dat vatten wij ook niet bepaald als een belediging op, nu niet beginnen zeiken om te kunnen zeiken.

sharpshot

Legacy Member
JanVH zei:

:hug: laten we hem delen

exo zei:
Er zal allicht wel één of andere verbintenis geweest zijn hé, t’is niet alsof dat die daar elke dag kwam binnen gewandeld, bovendien moet die zijn loon ook een verantwoording hebben.

Hij had geen contract en dit kwam naar buiten door Anderlecht zelf. Veel valt daar niet over te zeggen hé.
Hij kan even goed gewoon af en toe op "consultatie" komen om de staf te versterken, maar dat is gewoon speculeren.

Maar anderlecht zei meteen (na zijn komst) dat hij GEEN contract had bij Anderlecht zelf. Daar gaat je analogie met Vargas dus en staf weghalen. Niets verkeerd mee als Club hem dan wel een contract aanbied. Zou hetzelfde zijn moest RSCA een speler van Club naar zich toetrekken als die einde contract is.

moesten er ongelovigen zijn:

http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2011-10-07/update-anderlecht-clubdokter-sas-naar-club-brugge

Van een ontslag bij Anderlecht is er geen sprake, want Sas werkte zonder contract. “Mijn werk was er in zekere zin af.

http://sportmagazine.knack.be/sport...-van-anderlecht-weg/article-1195114944410.htm

Door een vergetelheid van Anderlecht werkte Sas dit seizoen zonder contract in Brussel.

The Black Mamba

Legacy Member
Belgiumsoccer sharpshot , jij kan het toch ook niet verdragen als alles wat over Club Brugge buiten komt als waarheid wordt aanzien zonder enige nuance?

Sas had wel degelijk een contract toen hij hier werkte , het liep af maar dan nog , het is niet dat hij hier werkte zonder contract. Anderlecht had zijn contract maar moeten verlengen vooraleer Club Brugge kwam aankloppen. Niet zo mooi van Sas om niet eerst eens bij Anderlecht te praten over de mogelijke overgang naar Brugge maar Club heeft imo geen verplichting tegenover Anderlecht. Ze hadden maar moeten zorgen dat hij niet zo makkelijk weg kon (contract had dus al lang verlengd moeten zijn).

Ik ga Herman niet verdedigen want die moet echt eens leren zijn bakkes te houden. We kunnen er ondertussen wel al zeker van zijn (bewijzen zijn er nu genoeg) dat Club Brugge het spelletje hard speelt en dat ze daardoor respect verliezen bij de andere clubs. Aan de andere clubs om het spelletje even hard te spelen. Zo simpel is het.

In de bedrijfswereld gebeuren zo'n zaken dagelijks. Ik zie niet in wat er verkeerd aan is , werknemers hebben imo een morele verplichting tegenover hun werknemer maar concurrenten helemaal niet.

sharpshot

Legacy Member
Moest het enkel op BS staan dan zou ik er niet meteen op ingaan, maar zoals ik aantoon met tweede link zijn er wel meerdere die het schrijven. Plus het staat in SVM, toch een blad dat niet veel dingen uit zijn duim zuigt of erom bekend staat zever te verkopen (zoals hln, hnb etc)? Buiten dan misschien enkele columns die er in staan.

J.Brown zei:
zitten ze hier nu nog steeds te blijten over een dokter?

Je kan toch lezen?! milledju

The Black Mamba

Legacy Member
Svartálfar zei:
Gij gelooft ook nog in sinterklaas en de kerstman? Het openlijk flirten van de Vargas entourage met Anderlecht en alle uithalen nadien naar Club toe tonen maar al te goed aan dat dat niet 100% zuiver is verlopen.

En over Vadis dit:
Sportwereld - Van Holsbeeck: 'Vadis wilde terugkeren naar Anderlecht'

HVH begint precies een beetje dement te worden.

Moest Anderlecht een vuil spelletje gespeeld hebben in de historie van Vargas dan had Club Brugge dat wel al lang gecommuniceerd hoor. Communicatie is gewoon top bij Brugge , zij zouden Anderlecht zeker niet beschermd hebben in die historie.

Ik denk dat je de schuldigen vooral moet zoeken bij Papa Vargas en de rest van de entourage. Zij hebben ervoor gezorgd dat er geen contractverlenging kwam waardoor de speler haalbaar werd voor Anderlecht. Anderlecht heeft onderhandeld en een deal kunnen sluiten met Brugge. Gezien de blessuregevoeligheid van Vargas was dat helemaal geen slechte deal.

Zoals daarjuist gezegd , Club Brugge doet hier in mijn ogen niets wat niet mag.

sharpshot

Legacy Member
Ik ben dan persoonlijk ook meer vies op Vargas en zijn entourage dan RSCA en ik ga me niet mengen in Vargas discussie.

Ik antwoord op de speculaties dat Club iets zou misdaan hebben in de zaak Sas, wat totale bullshit is natuurlijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan