Morrissey
Legacy Member
Ja, en dat is ook de schuld van Anderlecht zeker? Anderlecht heeft bij Club een bod neergelegd, en aan de entourage van Vargas een loon voorgesteld, wat in godsnaam is daar nu onzuiver aan?Svartálfar zei:Gij gelooft ook nog in sinterklaas en de kerstman? Het openlijk flirten van de Vargas entourage met Anderlecht en alle uithalen nadien naar Club toe tonen maar al te goed aan dat dat niet 100% zuiver is verlopen.
En over Vadis dit:
Sportwereld - Van Holsbeeck: 'Vadis wilde terugkeren naar Anderlecht'
HVH begint precies een beetje dement te worden.
En dat van Vadis verandert nog niks aan het feit dat HVH liever had dat die hier nu zat. Maar het is toch logisch dat ze plots niet veel meer gaan betalen voor een speler die eigenlijk van hun was en door zijn eigen dommigheid op blote voeten terug komt smeken? Hij was ongetwijfeld het geld waard, maar dat neemt niet weg dat ge dat elke ploeg zomaar kunt lappen.

laten we hem delen